نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یک پرسپولیسی و یک استقلالی در لیست مربی پرتغالی/ ستاره ملی‌پوش از رادار سرخ‌ها خارج شد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن لیگ برتری برای معرفی به ژوزه مورایس در لیست نقل و انتقالاتی سپاهان قرار گرفتند.

ژوزه مورایس سرمربی سرشناس سپاهان اکنون در کشور خودش حضور دارد تا پس از انجام امورات شخصی برای شروع کار رسمی در تیم اصفهانی، به کشورمان برگردد.

مورایس قرار است پس از حضور در اصفهان برای بستن کادرفنی و تعیین دستیاران با مدیران باشگاه سپاهان به تبادل نظر بپردازد و افراد مورد نظرش را معرفی کند. باشگاه سپاهان نیز قصد دارد از بین چند گزینه، یک کمک ایرانی که آینده خوبی در عرصه مربیگری داشته باشد را کنار سرمربی با تجربه پرتغالی قرار بدهد.

مدیران سپاهان برای تقویت تیم در فصل جدید لیگ برتر، لیستی را در اختیار مورایس قرار داده‌اند تا به آنالیز بازیکنان مورد نظر بپردازد. سرمربی پرتغالی نیز فیلم‌هایی را در این خصوص دیده و نظر قطعی خودش را اعلام خواهد کرد. میلاد زکی‌پور از همین طریق سپاهانی شد و گفته می‌شود نام آرمین سهرابیان مدافع فصل گذشته گل‌گهر به همراه احسان پهلوان هافبک فصل گذشته پرسپولیس (هردو به عنوان بازیکن آزاد) نیز در لیست معرفی شده به سرمربی جدید قرار دارد.

بر اساس برخی اخبار گفته‌ می‌شود امید نورافکن مدافع ملی‌پوش سپاهان درخواست جدایی خودش از این تیم را به باشگاه ارائه کرده اما چنین موضوعی صحت ندارد و از طرفی مسئولان باشگاه نیز مخالف چنین مساله‌ای هستند. قرار است باشگاه سپاهان به زودی بلیت بازگشت مورایس را تهیه کند تا او در هفته آینده به اصفهان برگردد و در خصوص شروع تمرینات فصل جدید تصمیم‌گیری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    یحیی از ترس 3 مربی کاربلد خارجی هرچی مهره هست داره جمع می‌کنه اما فوتبال 50 درصدش ابزاره برای برد و50 درصد تفکر مربی که یحیی این یکی را معافه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی