نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چالش جدید آقای بی‌خیال/ ستاره‌ای که به هالیوود نقل مکان کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید بعد از سال‌ها حضور در این تیم، از فوتبال اروپا خارج شد.

گرت بیل ستارۀ ولزی سابق رئال مادرید راهی لیگ آمریکا و تیم لس آنجلس اف‌سی شد. وینگر ولزی سرعتی و با تجربۀ پیشین رئال مادرید به این ترتیب دیگر در فوتبال اروپا توپ نخواهد زد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی و منبع معتبر خبرهای نقل و انتقالات فوتبال در خبری نوشت این ستاره جنجالی که در چند وقت اخیر با انتقادختی زیادی از سوی رئالی‌ها روبرو شده بود با امضای قراردادی آزاد و به صورت رایگان به تیم فوتبال لس آنجلس اف‌سی در لیگ MLS آمریکا پیوست. هواداران رئال همواره او را بابت علاقه‌ای که به ورزش گلف داشت به بی‌خیال بودن نسبت به اوضاع تیم و تمرینات خود متهم می‌کردند.

بیل بعد از اتمام قراردادش با سفیدهای مادرید، چالش جدیدی را تجربه خواهد کرد. او با قراردادی یک ساله تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ با قابلیت تمدید راهی لیگ فوتبال آمریکا شد تا هم‌تیمی جورجیو کیلینی مدافع و کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس شود که او هم همین تابستان به تیم آمریکایی ملحق شده است.

بیل قبل از رئال، سابقۀ بازی برای ساوتهمپتون و تاتنهام را در کارنامه دارد و در زمان حضور در رئال نیز یک فصل به صورت قرضی دوباره به اسپرز برگشت.

این در حالی است که بیل اخیراً توانسته برای نخستین بار بعد از ۶۶ سال، تیم ملی فوتبال کشورش یعنی ولز را به جام جهانی برساند.

طبق ادعای رومانو، تیمهای کاردیف ولز و ختافه اسپانیا که گفته می‌شد قصد به خدمت گرفتن بیل را دارند هرگز به جذب این بازیکن نزدیک نبودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی