نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فصل آینده در پرسپولیس خواهم بود/ به زودی به ایران می‌آیم و بهترین مدافع خواهم شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وحدت هنانوف می‌گوید که در ایران هیچ احساس غریبی نمی‌کند و گویی که در کشور خودش حضور دارد.

نقل و انتقالات تابستانی برای پرسپولیس در حالی سپری می‌شود که سرخپوشان برای پر کردن سهمیه خارجی خود با چالش‌های زیادی مواجه هستند و یکی از این چالش‌ها روشن کردن تکلیف دو مدافع تاجیک این تیم است؛ وحدت هنانوف و منوچهر صفروف.

در حالی که به نظر می‌رسید پرسپولیس قرار است با این دو بازیکن خداحافطی کند اما به نظر می‌رسد یحیی در آخرین جلسه خود به مدیران باشگاه اعلام کرده که قصد دارد وحدت هنانوف را در این تیم حفظ کند و صفروف بازیکن خروجی این تیم خواهد بود.

البته در این میان شایعاتی مبنی بر حضور قرضی هنانوف در تیمی دیگر وجود دارد.

برای استراحت آمدم دوشنبه و جدا نشدم

هنانوف در اولین گفتگوی خود با خبرنگار ما درباره وضعیت کنونی خود توضیح داد: من برای استراحت به دوشنبه آمده‌ام و در کنار خانواده‌ام هستم. مدت زیادی بود که آن‌ها را به خاطر فیفا دی و مسابقات لیگ برتر ایران ندیده بودم اما به زودی به ایران بازخواهم گشت.

فصل آینده در پرسپولیس خواهم بود

مدافع تاجیک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد عنوان کرد: همان‌طور که گفتم الان در حال استراحت هستم و نمی‌خواهم به چیزی فکر کنم اما به ایران بازخواهم گشت و فصل آینده هم در پرسپولیس حضور خواهم داشت. خوشحالم که آقای گل محمدی به من اعتماد کردند و امیدوارم که پاسخ اعتمادشان را بدهم.

مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند

وی در مورد این‌که فصل گذشته برایش چطور سپری شد گفت: فصل پیش اولین سالی بود که در ایران حضور داشتم و این را باید بگویم که مردم ایران بسیار میهمان‌نواز و خونگرم بودند و از آن‌ها بسیار متشکرم. از نظر فنی هم اکر بگویم برای خودم چالش دشواری بود که در لیگ ایران بازی کنم اما خوشحالم که از پس این چالش برآمدم و البته باید یک عذرخواهی از هواداران پرسپولیس انجام دهم.

از اشتباهم مقابل آلومینیوم خیلی ناراحتم

هنانوف در این باره توضیح داد: در بازی با آلومینیوم من یک‌ اشتباه انجام دادم و هنوزم که هنوز است بسیار از این بابت ناراحتم و امیدوارم که هواداران پرسپولیس و هم‌چنین آقای گل محمدی و سایر مربیان تیم و بازیکنان من را ببخشند. تمام تلاشم را در سال جدید خواهم کرد تا پاسخ اعتماد آن‌ها را بدهم و این اشتباه را جبران کنم.

کادرفنی باید در مورد نمایش‌هایم نظر بدهند

مدافع تاجیک پرسپولیس درباره عملکرد خود گفت: درباره نمایش‌هایم کادرفنی باید نظر بدهند و خودم هیچ چیز دیگری ندارم اما فقط دوست دارم این را بگویم که من تمام تلاشم را برای پرسپولیس کرده‌ام و فکر میکنم نمایش‌های خوب هم در سایر بازی‌ها داشتم که البته کادرفنی هم همین نکته را به من گفتند و جا دارد از حمایت و اعتماد آنها دوباره تشکر کنم.

این قولی است که به هواداران و آقا یحیی می‌دهم

در پایان وعده جالبی را هم داد: ایران را خیلی دوست دارم و از بازی در فوتبال ایران لذت می‌برم. می‌خواهم یک قولی به هواداران و آقا یحیی و مدیریت بدهم و بگویم که بهترین مدافع ایران خواهم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ایرانی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    چرا درهمه مسائل مثل همین نقل وانتقالات از واژهای جنگی وکشتار وخونریزی استفاده میشه بجای بمب نمیشه ار کلمه دیگه استفاده کرد مثل تمام گزارشگرا دردنیا میگن دروازه بان درایران میگن سنگربان کلا درایران از کشتن وجنگ خوششون میاد
    • یه ایرانی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      از جنگ و خونریزی خوششون نمیاد بلکه قربانی جنگ و خونریزی بودن این اولا و بعد اینکه این رو از باب حماسی قضیه بکار میبرن! فکر کنم این هم تو دنیا تعریف شده باشه و کسی باهاش مشکلی نداشته باشه، بعضی وقتها آدم عینکش تمیز نیست فکر میکنه دنیای دور و ورش آلودس!
    • اشکان IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      این هنانوف یحیی ازش بد بازی میگرفت اصلا این بنده خدا دفاع اخر نبود بهترین پست واسه این بازیکن هافبک دفاعی یک خط جلوتر از دفاع خیلی بهتر و کارایی بیشتر داره
  • حسن IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    فصل اینده نیمکت نشین پورعلی گنجی و گولسیانی هستی داداش من جات بودم زودتر میرفتم
    • یه ایرانی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      سال بعد آقا وحدت قراره تو پست اسدی بازی کنه!
  • حسن IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    این لنگیا ایجوریند داغ قهرمانی استقلال بدجوری سوزوندشون
    • پرسپولیس کبیر دوچرخه ی زنگ زده IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      چرا الکی با پنالتی امتیاز معیشتی جام گرفتین ما۵سال پشت سر هم جام گرفتیم عدد۵کیسه کشارو میسوزونه
    • یاالله به سوی آینده IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      اولا سلام دوما آقا جان حالا شما بعد از چند سال بردید ما چیزی گفتیم نوش جونتون اتفاقا ولی من از این ناراحتم که طرفدار های تیم های ایران اصلا ملاحظه ی همدیگه رو نمی‌کنند تا همدیگه رو میبیند کوری با فوش و دعوا راه میندازنند که اصلا از این کار خوشم نمیاد بشخصه از فوتبال و لیگ برتر ایران بدم میاد ولی مسابقات مثل لیگ قهرمانان آسیا رو دنبال میکنم. به امید کسب افتخارات بیشتر برای همه ی تیم های ایران یاالله پیش به سوی آینده
  • پرسپولیس IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    من هیچوقت اشتباهش را فراموش نمیکنم. او باعث حذف پرسپولیس شد او دیگر جایی در فوتبال پرسپولیس و ایران ندارد او باید به کشور خودش برگردد
  • حمیدرضا کازرونی بوشهر از توابع تنگستان فرزند غلام IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    یحیی گل محمدی بین وحدت و صروف آن کس بهترین نگه دار
    • پسر کوهستان IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      باشه منم یایا ممنون از نظرت هر کدوم بیشتر شتیل بدن نگه میدارم . امضا یایا امپرور
  • عشقپولیس IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    داداشمون رفته تو عروسی الکل خورده رقصیده اثر مستیش نرفته که داره این حرف ها رو میزنه 🤣🤣🤣 بهترین مدافع ایران
  • رضا زنگنه IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    عالی هستی پسر گل
  • تاج صغیر IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    تا کور شود ،هزانکه نتواند دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی