نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
۲ |
۴
فایتر حرفه‌ای ایران در مسیر آمریکا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از فایترهای حرفه‌ای ایران بعد از چند سال حضور در تایلند، قصد دارد در ماه‌های آینده راهی آمریکا شود.

رضا گودرزی، فایتر ایرانی مقیم تایلند و عضو سازمان فرانسوی ونوم در دسته میان وزن که قبلا سابقه کسب مدال در رشته هایی همچون کاراته، موی تای، گراپلینگ، بوکس و جوجیتسو را داشته، حالا هدف اصلی خود را ورود به MMA عنوان کرده است.

او که به همراه آرش مردانی، پهلوان سابق کشور اولین ایرانی های حاضر در سازمان ونوم بودند، حالا ۱۰ فایتر ایرانی دیگر را هم در کنار خود در این سازمان می بینند که به قول خود گودری پارتنر اصلی سازمان UFC است.

رضا گودرزی گفت: کاراته فاصله زیادی با MMA دارد، به همین علت باید رشته‌های موی تای، بوکس، جوجیتسو و کشتی را یاد می‌گرفتم. بخاطر کرونا برنامه هایم به تاخیر افتاد. هدفم حضور در مسابقات MMA و کسب کمربند قهرمانی در یک سازمان مبارزاتی حرفه‌ای است. هر زمان که از من خواستند به ایران برگشتم و با اجازه شورای برون مرزی و طی مراحل اداری راهی مسابقات شده ام.

این فایتر ایرانی با اشاره به راه اندازی رسمی MMA گفت: در ایران هنرهای رزمی ترکیبی در ایران رشته‌ای نوپا است و راه اندازی آن در کشور اتفاق خوبی بود، اما منطقی نیست، برای مبارزه در آن چند پله به عقب برگردم. من تا چند ماه دیگر قرار است به آمریکا بروم و با یک سازمان جدید قرارداد امضا کنم. MMA در ایران مثل یک نوزاد تازه متولد شده است و راه زیادی در پیش دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    فایتر دیگه چی صیغه ایه؟ خوب مث آدم بگید " مبارز" حالا دوکلمه گفتگوی انگلیسی رو عاجزند واژگان خارجی بلغور میکنند. کمی به زبان خودتان ارزش بگذارید.
  • امیرعلی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    بهترین فایتر ایرانی حال حاضر محمود ستاری که تمام حریفان رو در ژاپن از پیش رو برداشت اونم در وزن اوپن 20 مبارزه 20 برد اکثرا در یک دقیقه اول ناک اوت میکنه تا الان 130 مبارزه انجام داده قبلا عصو تیم ملی کیک بوکسینگ بود خیلی شخصیت آرام و به دور از هر حاشیه ای الان کمربند k1 رو داره در وزن اوپن هر چی فایتر ژاپنی شش دنگ بود در این کشور برده اصلا اهل شوآف فصای مجازی نیست لطفاً از خبرورزشی میخوایم یک گزارش از ایشون تهیه کنن تا جوانان علاقه مند به این رشته ورزشی ایشون رو بهتر بشناسن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی