نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیش‌بینی بازیکن تیم ملی از قهرمان فصل آینده لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین کنعانی زادگان معتقد است پرسپولیس فصل آینده جام را از استقلال پس خواهد گرفت.

پرسپولیس فصل خوبی را سپری نکرد و شاگردان یحیی گل محمدی بعد از ۵ قهرمانی متوالی نتوانستند قهرمان شوند. با این حال محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی و سابق پرسپولیس معتقد است تیم سابقش فصل آینده قهرمان خواهد شد.

کنعانی زادگان در گفت‌وگو با خبرورزشی و در خصوص قهرمان نشدن پرسپولیس در فصل قبل و همچنین شرایط این تیم در فصل آینده گفت: به نظرم پرسپولیس به لحاظ آماری و کسب امتیاز فصل خوبی را سپری کرد ولی متاسفانه جام نگرفت.

به هرحال فوتبال است و از این اتفاقت رخ می‌دهد. پرسپولیس در چند سال اخیر بهترین تیم ایران بوده و من شک ندارم که دوباره فصل آینده تاج قهرمانی را از استقلال پس خواهد گرفت.

او همچنین در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس هم گفت: خب تا اینجا اکثر خریدهایی که کردند بازیکنان ملی پوش بودند که اصلا نیازی به تعریف من ندارند. همگی از دوستان و همبازیان من در تیم ملی هستند. خیلی از این بابت خوشحالم و امیدوارم همه این نفرات و بازیکنانی که بعدا اضافه خواهند شد، در پرسپولیس بدرخشند و در پایان فصل جام قهرمانی را به هواداران هدیه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • هوادار IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    نیازی به پس گرفتن نیست!!!!!! جناب آجرلو، مظلومی، مومنی، فتاحی، سمیعی و سایر عوامل دارند جام را تحویل می دهند. شما هم زیاد خودت رو برای هواداران لنگ لوس نکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی