حمایت همه‌جانبه رضازاده از همشهری‌اش/ انوشیروانی باید وزنه‌برداری را به جایگاه خود برگرداند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسین رضازاده رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری در پی انتصاب سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون از او حمایت همه‌جانبه کرد.

حسین رضازاده رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری در پی انتصاب سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون از او حمایت همه‌جانبه کرد. او در این باره گفت: «خانواده وزنه‌برداری پشت‌سر سجاد انوشیروانی سرپرست جدید خواهند ایستاد تا او بتواند این رشته ورزشی را به جایگاه اصلی‌اش برساند.»

رضازاده خطاب به خانواده وزنه‌برداری هم اضافه کرد: «با عزل علی مرادی و خرابی‌های به جای مانده اکنون زمانی است که همه با حمایت‌های خود از انوشیرانی باید بستر لازم را برای برطرف کردن این خرابی‌ها فراهم کنیم. سرپرست جدید کار بسیار سختی دارد چراکه انتظارات مردم از این رشته ورزشی بسیار بالاست. زمانی عنوان قوی‌ترین مرد جهان در اختیار ایرانی‌ها بود و ملی‌پوشان این رشته ورزشی مدال‌های رنگارنگی را برای کشورمان از میادین مختلف به ویژه بازی‌های المپیک برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند. برای رسیدن به این مهم نیاز است که خانواده وزنه‌برداری دست در دست هم دهند تا شاهد رسیدن وزنه‌برداری به جایگاه اصلی خود باشیم.»

دارنده چندین مدال طلای جهانی، آسیایی و المپیک که تنها نماینده ایران در کنفدراسیون آسیا نیز هست درباره زمان برگزاری این انتخابات و چگونگی حضورش در آن گفت‌: «با برگزاری انتخابات فدراسیون جهانی اکنون باید منتظر اعلام زمان برگزاری انتخابات کنفدراسیون‌های مختلف از جمله کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا باشیم. در خصوص حضور دوباره‌ام در انتخابات هیئت اجرایی هنوز تصمیم نگرفته‌ام.»

او که رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری نیز هست از عملکرد ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه ابراز رضایت کرد: «این مسابقات که حکم انتخابی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ را داشت از اهمیت بسیاری برای ما برخوردار بود و من از نتایج به دست آمده بسیار راضی هستم. آنها در این مسابقات ۲۴ مدال رنگارنگ کسب و یک رکورد جدید جهانی نیز به ثبت رساندند و امتیازات بسیار خوبی را هم گرفتند. ضمناً برای نخستین بار سه وزنه‌بردار زن کشورمان نیز در این مسابقات حضور داشتند. با توجه به پتانسیلی که نزد بانوان وزنه‌بردار مشاهده کردم بدون تردید در آینده نزدیک شاهد درخشش آنان در میادین مختلف خواهیم بود.»

رضازاده که به علت ابتلا به ویروس کرونا و بستری شدن در کره‌جنوبی چند روز دیرتر از کاروان ورزشی کشورمان به ایران برمی‌گردد، درباره برنامه‌های آتی‌اش برای ملی‌پوشان پاراوزنه‌برداری گفت: «پس از بازگشت به ایران و نشست با کادر فنی تیم ملی برنامه‌ریزی و نسبت به تشکیل اردوهای تیم ملی اقدام خواهم کرد. هدف اصلی ما حضور قدرتمند در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و پاراالمپیک پاریس است. طبق برنامه این امکان وجود دارد که ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی امارات عربی متحده شرکت کنند که این مسابقات محک خوبی برای آنهاست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی