اولین شوک نقل و انتقالاتی به استقلال/ مدافع آبی‌ها به سپاهان پیوست
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهایی که هواداران استقلال منتظر تمدید قرارداد محمد دانشگر بودند، این مدافع با سپاهان قرارداد ۳ ساله امضا کرد.

محمددانشگر یکی از بازیکنانی بود که در پایان لیگ بیست و یکم قراردادش با استقلال به پایان رسید. این مدافع باتجربه اما یکی از بازیکنانی محسوب می شد که انتظار می رفت قراردادش را تمدید کند اما او امروز شوک بزرگی را به مدیریت باشگاه وارد کرد و به باشگاه رقیب پیوست.

سپاهانی ها که بعد از جدایی گئورگی گولسیانی در خط دفاعی به دنبال یک مهره تاثیرگذار می گشتند، با دانشگر وارد مذاکره شدند و این مدافع باتجربه نیز در روزهایی که هیچ تماسی از سوی مسئولان استقلال برای تمدید قرارداد با او گرفته نشده بود، منتظر نماند و بعد از توافق نهایی قراردادش را رسما امضا کرد.

از اصفهان خبر می رسد اگرچه مسئولان سپاهان فعلا قرارداد دانشگر را به صورت رسمی اعلام نکرده اند اما این بازیکنان ظهر روز یکشنبه قراردادش را به مدت ۳ سال با طلایی پوشان امضا کرده و رسما بازیکن این تیم محسوب می شود. به نظر می رسد سپاهانی ها قصد دارند حالا که چند بازیکن خود را از دست داده اند چند بازیکن جدید به خدمت بگیرند و نام آنها را همراه با یکدیگر اعلام کنند.

جدایی دانشگر از استقلال شوک بدی را به مسئولان این تیم وارد خواهد کرد. استقلال حالا با رفتن دانشگر در خط دفاع بسیار خالی شده است. در شرایطی که تمدید قرارداد با رافائل سیلوا و عارف غلامی هم هنوز در دست اقدام است و ممکن است یکی یا هردوی این بازیکنان هم به خارج از ایران بروند، فقط حضور محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی از بین مدافعان وسط قطعی است. در این شرایط استقلالی ها باید هرطور شده برای تمدید قرارداد غلامی و سیلوا تلاش کنند و شاید حتی نیاز به یک مدافع دیگر هم داشته باشند.

باید دید مدیران باشگاه استقلال چه واکنشی به جدایی دانشگر خواهند داشت و چگونه برای جبران این اتفاق اقدام خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ناشناس IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    خوش خبرباشی
  • علیرضا IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    آجرلو آجرلو آجرلو از کجا و با چه برنامه ای برای تخریب استقلال و در جهت تقویت تیم محبوبت لنگ دستور می گیری؟ سکوت هواداران استقلال خیانت به استقلال است ما فصل آینده را از دست دادیم حداقل نباید اجازه فعالیت یک نفوذی مثل آجرلو را در باشگاه بزرگ استقلال بدهیم. باید مثل فتحی و مددی آجرلو را هم با خفت از باشگاه بیرون بیندازیم.
    • قهرمان دسته 3 IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      حقوقشو قطع کن خودش میره :)))))))))))))
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      پارسال که در نظرتون افتخار تیمتون و بهترین مدیر عامل بود. حالا بد شده؟
  • حنیف IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    بسیار مدافع خوبی مخصوصا از وقتی از نظر اخلاقی خودش رو کنترل میکنه بازیکنان دارن یکی یکی میرن دو تا از بهترین مدافع ها رفتن حسین زاده هم که به احتمال نود درصد رفتنی بلژیک وریا رو هم نخواستن کلا آجرلو دوستان معلوم نیست چکار میکنن جناب سردار همین لحظه از مدیریت باشگاه استعفاء بدید باور کنید جلوی ضرر رو گرفتید تا این حد منفعل عمل کردن واقعا عجیب
  • پوربا IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    چشم آجرلو روشن تر. قشنگ معلومه با برنامه داره استقلال رو تضعیف می کنه. بهش میگن چرا اینقدر در نقل و انتقالات منفعلی و بازیکن نمی گیری میگه ما تیم قهرمانیم شاکله اصلی تیم حفظ بشه باز هم از رقبا جلوتریم. حالا نه تنها بازیکن نمی گیره بلکه بازیکنا هم یکی یکی دارند توسط رقبا جذب میشن. آقای آجرلو از خشم هواداران استقلال و از بلایی که سر فتحی و مددی آوردند بترس و درس عبرت بگیر.
  • سلطان IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    همین رو کم داشتیم امسال واسه نیفتادن بجنیگیم
  • استقلالی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    صدای هواداران در روزهای آينده با شعار آجرلو برو گم شو را از همین حالا زمزمه می کنیم.بعد یه قهرمانی استقلال‌ را نابود کردند.
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    دوستان اگرآجرلو همین امروزبره بهترازفرداست سال قبل هم خیلی سعی کردتیموببره توحاشیه امازکاوت مجیدی باعث شدنتونه اماالان داره باردکردن مجیدی ووریا به اهدافش میرسه این آقایک لنگی دوآتیشه هست وازاول انقلاب مخالف سرسخت تاج بوده به این سیاه بازیهاش وشوبازی کردنهاش نگاه نکنید هوادارابدونیدرفتن سیلوا یامگا وریا ودانشگروحسین راده ومهدی پورقطعی شده ونانجرلو صداشودرنمیاره فقط باید بره این خیانت کار
  • امیر IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    سپاهان چه حرفه ای عمل کرد. دمش گرم. بازیکن کیسه را از داخل خود کیسه قاپید!. خخخخخخخخ
  • نقش جهان IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    اجرلو هم میگند لنگیه درسته؟
    • غلام محمدی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      چون کیسه تیم ضعیفیه هیچکس نمیاد تو تیم
  • بهمن حسین پور JP ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    بادرود به همه هواداران فوتبال یه سوال؟ اگه سردارتان آجرلو مقصر تخریب اس بود چرا محبوبتان مجیدی جشن قهرمانی را نیمه تمام رها کرد ورفتتتت؟؟؟؟؟؟
  • پرسپولیس عشق IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    استقلال تمامه هیچ بازیکنی نیواسه دانشگر و غفوری حسین زاده و مهدی پور ویامگا چشمی و غلامی تمام میرن استقلال با شهباز زاده یعنی میخواد قهرمان شه دمت گرماجرلو بیشتر بلا به سرشون بیار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی