نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۶۸
۳ بازیکن ضعیف در ازای یک ستاره به استقلال انداختند/ اسدی چه گلی به سر پرسپولیس زد که امسال صادقی بزند؟
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

مدیر کمپ حجازی و مشاور مصطفی آجورلو گفت: هواداران استقلال نگران هستند و این نگرانی‌ها به‌حدی است که طی چند روز گذشته شاهد فحاشی‌هایی بودیم که همه را آزرده‌خاطر کرده است.

هواداران تیم استقلال اعتقاد دارند تیم‌شان در پیش‌فصل رقابت‌های لیگ برتر برای فصل جدید عقب مانده و همین موضوع نگرانی آنها را در پی داشته است. با این حال برخی مدیران استقلالی معتقدند این تیم درصورت حفظ شاکله اصلی می‌تواند عنوان قهرمانی را تکرار کرده و از آن دفاع کند. در همین راستا سراغ مدیر کمپ حجازی و مشاور مصطفی آجورلو که روز گذشته با چند استوری خبرساز شده بود، رفتیم تا ابتدا درباره این استوری‌ها بگوید و سپس درباره اوضاع و احوال استقلال و اینکه می‌گویند برای پیش‌فصل عقب افتاده است نظراتش را جویا شویم. گفت‌وگو با میثم منیعی را در ادامه می‌خوانید.

روز گذشته در چند استوری از دلالی در دوران مدیریت‌های قبلی باشگاه استقلال صحبت کرده بودی. منظورت چه بود؟

به‌هرحال مردم و هواداران نگران هستند و این نگرانی‌ها به‌حدی است که طی چند روز گذشته شاهد فحاشی‌هایی بودیم که همه را آزرده‌خاطر کرده است. این مدیریت و تمامی ارکان باشگاه یک‌سال بی‌ریا برای موفقیت این تیم زحمت کشیدند و درنهایت هم یک قهرمانی به دست آوردیم که درطول تاریخ باشگاه استقلال بی‌سابقه بود. بنابراین حقیقت امر این است که در روزهای اخیر مقداری دلم شکست. در این چند روز اخیر به من و همسرم فحاشی‌های وحشتناکی کردند به همین دلیل این استوری‌ها را گذاشتم تا یک شفاف‌سازی شده باشد. در این وسط ردپای برخی مدیران سابق بابت خیلی از کارهایی که کردند هنوز وجود دارد. بازیکنانی که با دلالی به تیم آوردند و حالا می‌بینیم همان دلالی که تا این اندازه بزرگش کردند، سبب شد یکی از بازیکنان خوب نقل‌وانتقالات از دست ما بپرد و باعث خیلی از مسائل دیگر شد. خیلی از بازیکنانی که می‌خواستیم جذب کنیم همین دلال ضمن بازی با اسم استقلال باعث شد تا این اتفاقات نیفتد و تا جایی هم که توانست رقم را بالا برد تا از جای دیگر بیشتر سود کند.

به‌قول خودت هواداران استقلال نگران هستند و آینده خوبی را متصور نیستند.

من یک بحث دیگری دارم. خود من از ۱۵سالگی در ورزشگاه‌ها به‌عنوان هوادار بودم و در همین تیم بازی کردم و دو جام قهرمانی با لباس استقلال در کارنامه‌ام دارم و امسال هم به‌عنوان مدیر با این تیم باز هم قهرمان شدم. من با این رفتارها بیگانه نیستم اما اعتقاد دارم مدیری که آمده و پس از ۹ سال برای این باشگاه قهرمانی آورده این حقش نیست که امروز با وی این‌طور برخورد شود. نمی‌گویم سهم مدیرعامل در این قهرمانی صددرصد است اما بالاخره مدیریت نقش بسزایی داشته، این درحالی است که در این چند سال اخیر در استقلال اگر قهرمانی‌ها یکی‌یکی پرید ما چوب مدیریت‌مان را خوردیم. مگر در همین دو سال اخیر دوبار به فینال جام‌حذفی نرفتیم؟ مگر با بهترین و پرمهره‌ترین تیم‌های تاریخ استقلال کم در کورس قهرمانی در این ۹ سال قرار گرفتیم؟ چرا پس در این سال‌ها قهرمان نشدیم؟ اگر هوادار به سال گذشته به همین روزها فکر کند یادش می‌آید که همه اذعان داشتند که در مدیریت مشکل داشتیم اما ما انسان‌ها یک زمان‌هایی فراموش‌کار می‌شویم و خیلی مسائل را یادمان می‌رود.

در هر صورت تیم در بحث نقل‌وانتقالات ضعیف عمل کرده است.

من مسئول نقل‌وانتقالات نیستم و فوتبالیست هستم و این ورزش هم قوانین خاص خودش را دارد. استقلال در حالی پارسال با اقتدار قهرمان شده که شایستگی آن را داشته است. بازیکنانی که پارسال در تیم‌مان بودند همه قرارداد دارند یا اینکه قراردادشان تمدید شده یا به‌زودی تمدید می‌شود. اگر ما شاکله تیم را حفظ کنیم و یکی، دو مهره خوب هم جذب کنیم، این تیم از لحاظ ظرفیت فوتبالی باز هم نمی‌تواند در بین مدعیان باشد؟ اگر هوادار این بازیکنان و این تیم و قهرمانی بی‌سابقه پارسال را قبول دارد پس این انتقادها از سر چیست و نگران چه چیزی هستند؟ هوادار نباید نگران مسائل حاشیه‌ای باشد. متاسفانه فضای مجازی فوتبال ایران را در برگرفته و این فضا را هم چند دلال می‌گردانند. این پروسه هم برای الان نیست و برای هفت، هشت سال پیش است.

این موضوع را بیشتر توضیح می‌دهی؟
یک دلالی که شناخته‌شده و معرف حضور همه اهالی فوتبال است به استقلال آمد و به‌ازای یک بازیکن، ۳ بازیکن ضعیف را به تیم انداخت و در ادامه در این تیم ریشه دواند و تنه‌اش سال به سال کلفت‌تر شد. همین دلال سایت‌های زیادی دارد که فالوورهای زیادی دارند و به همین واسطه مردم را تحریک کرده و به جان باشگاه می‌اندازد. اما خواهش من این است که مردم و هواداران این را بدانند که باشگاه استقلال در کمال آرامش بازیکنی که نیاز دارد را جذب می‌کند و تمدیدها نیز انجام می‌شود و مطمئن باشید در آینده نزدیک بازهم استقلال مدعی قهرمانی می‌شود. اما اگر این اتفاق افتاد آن زمان چه؟ آن زمان کسانی که امروز آلت دست همین دلال‌ها هستند که در این چند سال به استقلال ضربه زده‌اند و فالوورهای زیادی دارند با چه رویی می‌خواهند از تیم حمایت کنند؟ فردا اگر دوباره استقلال قهرمان شد چه صحبتی خواهند داشت؟ همین هواداران کدام‌شان پارسال این موقع فکر می‌کردند که استقلال قهرمان شود؟ اما با اقتدار و عزت قهرمان شد. با کمک خداوند، تلاش بازیکنان و کادرفنی و در راس آن مدیریتی که امروز مورد هجمه قرار گرفته، این اتفاق افتاد. اگر فردا تیم قهرمان شد، با این فحش‌های رکیکی که به من و خانواده من و ارکان باشگاه می‌دهید آن روز چطور می‌خواهید به صورت من و امثال من نگاه کنید؟ چه چیزی می‌خواهید بگویید که این حرف‌ها و دشنام‌ها پاک شود؟

پس عقیده داری استقلال اسیر دست دلال‌ها شده است؟

به نظرم فوتبال اسیر دلالیسم شده است. زمانی دلال‌ها را جمع کردند و بردند و دلالی از فوتبال تا حدودی محو شد اما در ادامه به همین‌ها به اسم ایجنت مدرک دادند و دوباره جمع‌شان جمع شد و همان‌هایی که با پرونده‌های آنچنانی، تخلفات زیادی کرده بودند، امروز با یک اسم شیک و تروتمیز به نام ایجنت همان کارها را می‌کنند و امروز دارند فوتبال را به بیراهه می‌برند. الان هم از هواداران استقلال به‌عنوان خواهران و برادرانم عاجزانه درخواست می‌کنم که اسیر این پیج‌ها نشوید. خیلی از این پیج‌ها با دلالی برای استقلال تیم می‌بندند. اگر خود مردم بخواهند برای استقلال یارگیری کنند شاید هزارنفر موردنظر قرار بگیرند اما مگر استقلال چند بازیکن می‌تواند جذب کند؟ امسال چند جای خالی داریم؟ می‌گویند صادقی چرا نیامد، ولی مگر سال گذشته گل سرسبد نقل‌وانتقالات رضا اسدی نبود و همین‌ها نمی‌گفتند چرا این بازیکن را جذب نکردیم و از آن طرف نمی‌گفتند که با این بازیکن ما نقل‌وانتقالات را از استقلال بردیم؟ چه شد پس؟ این بازیکن چه گلی به سرشان زد؟

دوباره به استوری‌هایی که زدی برسیم. درواقع اعتقاد داری مدیران قبلی هم همدست دلال‌ها بوده‌اند.

بله چراکه نه؛ در این وسط پول‌هایی گم شده که شما نمی‌توانید تصورش را بکنید. حالا من اجازه ندارم و در سمتی هم نیستم که خیلی از موارد را عنوان کنم اما مدیران گذشته یا مدیران ضعیفی بودند که به اینها راه دادند یا سفره‌ای پهن بوده و با هم سر این سفره بوده‌اند. الان این بند فسخ‌ها را چه کسی در قرارداد بازیکنان جوان تیم گذاشته است؟ چرا مدیریت فعلی بند فسخ را قبول نمی‌کند؟ در هر صورت بازیکن هم به فکر منفعت خودش است. شاید اگر مدیر دیگری باشد با هر شرایطی قبول کند قرارداد ببندد اما قسم می‌خورم آقای آجورلو در بستن قراردادها هم خدا را در نظر می‌گیرد، هم هواداران و هم می‌خواهد تیمی ببندد که سال‌ها قهرمان شود؛ حالا چه خودش باشد چه نباشد. این خیانت به استقلال است که به هر طریقی یک بازیکن جذب شود. نباید این‌طور باشد که به هر طریقی بازیکن جذب شود. آقای هوادار! اینجا استقلال است. یک زمانی این پیراهن بر تن خیلی از بزرگان بوده است و برای بازی در این تیم پول هم می‌دادند. مقداری که جلوتر آمدیم پیراهن هنوز ملاک بود اما پول هم به میان آمد ولی الان به لطف فضای مجازی آنقدر استقلال را کوچک کرده‌اند که طرف برای قرارداد بستن با این تیم هزار شرط می‌گذارد و مدیریت هم باید این شرط‌ها را قبول کند و اگر قبول نکند منفور می‌شود. این رفتارها یعنی چه؟ تیم ما اسم و گذشته بزرگی نه در ایران بلکه در آسیا دارد. وقتی می‌گوییم دو ستاره داریم یعنی از سابقه و قدمت و افتخار صحبت می‌کنیم. امسال سال جام جهانی است و مگر کسی از استقلال و پرسپولیس می‌گذرد؟

اما جذب مهره‌های مطرح توسط حریف، خون هواداران استقلال را به جوش آورده است.

ما خودمان از لحاظ مهره در فصل گذشته تیم خوبی داشتیم یا نداشتیم؟ مگر همین‌هایی که در استقلال هستند خودشان بازیکنان مطرحی نیستند؟ ما چیزی را از دست ندادیم. شاید هوادار تحت‌تاثیر قرار گرفته باشد. در هر صورت هوادار تشنه موفقیت دوباره است و یک‌سری‌ها هم هستند که خط الکی می‌دهند. همین آدم‌ها از تشنگی هوادار سوءاستفاده می‌کنند. اگر آجورلو می‌گوید کارها در سکوت پیش رفته و هرکسی کار خودش را انجام بدهد دلیلی نمی‌شود که به فکر نیست. مگر می‌شود مدیریت به فکر خودش نباشد؟ فردا هر نتیجه‌ای به دست بیاید که من نباید جواب بدهم، بلکه مدیرعامل باید جواب بدهد. پس مطمئن باشید بهترین‌ها جذب می‌شوند، اما بهترین‌هایی که به دردمان بخورد. اگر همین بهترین جذب شود و روی نیمکت بنشیند خود هوادار فردا ما را به هزار چیز متهم نمی‌کند و صدایش بلند نمی‌شود؟

فکر می‌کنی در آینده نزدیک در همین پنجره تابستانی چه اتفاقاتی پیرامون استقلال رخ بدهد؟

قطعا همین است. مگر می‌شود غیر از این باشد. استقلال از این لحاظ مشکلی ندارد و بازهم از هواداران استقلال خواهش و تمنا می‌کنم که به حرف‌ها و اخباری که در مجازی منتشر می‌شود دقت نکنند، چون این فضا سرتاسر دروغ است و دلال‌هایی که می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند شما را روبه‌روی باشگاه قرار می‌دهند. آن دلال تنه‌اش در باشگاه کلفت شده است. آقای هوادار! اگر من دهانم را باز کنم در صورت خیلی‌ها تف خواهید کرد. اجازه بدهید باشگاه کارش را انجام بدهد که خروجی آن می‌شود مسابقه اول. اگر کیفیت تیم در بازی اول خوب نبود شما حق اعتراض دارید اما اگر خوب بود کنار تیم باشید و اتحاد خود را حفظ کنید. الان است که باید اتحاد داشته باشید و کمک‌حال مدیریت باشید، در غیر این صورت در آینده حمایت هوادار وقتی تیم دارد نتیجه می‌گیرد به چه دردمان می‌خورد؟ الان است که باید دشمن را دور کرده و اسیر فضای مجازی نشویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۱
  • ساسان IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    به عنوان یک پرسپولیسی به نظرم حق گفته صادقی بازیکن خوبیه ولی ارزشش یک سوم این قیمت باید می بود، بقیه بازیکن ها هم به همین صورت، متاسفانه پول مفت باشگاهای صنعتی ( بیت المال ) باعث این وضعیت اسفناک شده، کشور تحریم یعنی عملا در جنگ اقتصادی هستش و تمام فشار هم بر گردن مردم هستش. اگر قرار باشه قیمت بازیکن ها اینقدر بالا باشه باید باشگاها خصوصی باشه و از محل درآمد زایی شون خرج کنند. امثال مدیرانی که تو پرونده شون، ویلموتس گیت هست مقصر اول و آخر این وضع هستند.
    • رضا IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      بازیکن خوب پول خوب میگیره دیگه نوش جونش
    • علی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      اقای منیعی من با کلیات حرفات موافقم ولی حفظ اسکلت تیم سال گذشته هم تو دستور کار نیست چون هنوز با هیچ یک از بازیکنهای سال گذشته که قراردادشون تمام شده تمدید نکردن و امروز شنیدم ممد دانشگر با سپاهان قرارداد داخلی امضا کرده سیلوا هم که احتمالا به خاطر سقف قرارداد تمدید نمیکنه به کاپتان تیم هم برا تمدید تماسی نگرفتن پس هوادار چجوری باید به اینده امیدوار باشه که صداش در نیاد
    • رضا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      ایشون خودش یکی از دلالای برنامه حالا اومده داره لالایی میخونه
    • سهراب IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      بزرگترین باشگاه اسیا جای بزرگانه نه امثال شما روزگاری امثال زندی جباری نکونام ساموئل کرارجاسم طارق همام چپارف اندو و دیگران در اون پست بودند خیلی برای ان پست کوچیکی کیف کردم استقلال از خریدت پشیمون شد دمت گرم میثم منیعی و تیم نقل و انتقالات استقلال
    • سامان IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      استقلال تیمش خوبه بدنه تیم حفظ شده تازه چند مهره قدیم و جدید ملی پوش مثل عزت الهی و ...دارن مذاکره میکنند تیم نقل و نتقالات استقلال بازیکن بنجل و کوچیک نمیگیرن هواداران میثم منیعی حرفاش راسته و عاشق عشقه
    • ساسان IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      دقیقا درست گفتی،تیم خصوصی باشه اشکالی ندارد خرج میلیاردی ،ولی پول بیت المال شده علف خرس.در ضمن کدوم مدیری حین خدمت و بعد عزلش جوابگو بوده؟ تاج و ویلموتس یادمون نرفته،طرف را با لابی سیاسی آوردنش هنوزم نفهمیدیم چرا ملت باید تاوان خسارتش را پرداخت کنن؟اصلا پشت اون مجموعه مثلاً فرهنگی چه کسی بود؟ابرمعضل کشور:عدم صداقت و اعتماد...
  • ... IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    میگه مطمئن باشید در آینده نزدیک بازم استقلال مدعی قهرمانی میشه. آینده نزدیک شما ۱۰ سال دیگه است با یه بابا حمید یا بابا سعید دیگه. امسال هم با هزار جور جنگولک‌بازی و کمک اینو اون قهرمان شدید با اون رکوردهای کشکی و ساختگیتون. خدایی چند بازی حقتون باخت بود اما داورها خودشونو زدن به کوری و ندیدن. کرونای مصلحتی و امتیازات معیشتی هم کم کمکتون نکرد. حالا که بازیکناتون یکی یکی دارن میرن تا مجبور شید با امیداتون بازی کنید و برید المپیک!! اگه با امیداتون قهرمان بشید مدال طلای المپیک رو میگیم حتما بهتون میدن.
  • علی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    با کلیت حرفش موافقم واقعا دلالها دارن سو استفاده میکنن ولی آقای منبعی امسال مدیران خوابن از جریان مربی مشخص بود
  • تاج IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    درودبرمردبی تکرارس داردلها
  • جواد IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    سالی که نکوست از بهارش پیداست،من به شخصه حفظ تیم سال گذشته و اضافه شدن دو سه بازیکن ازجمله یک پلی میکر و یک دفاع وسط درصورت برگشتن مرادمند و یزدانی را به جذب مهره های جدید خصوصا بازیکنی چون صادقی که پس از سالها حضور در لیگ تنها سال گذشته چهره‌ای درخشان از خود نشان داد و در بیست و هشت سالگی اولین بار به تیم ملی رسید را ترجیح میدادم اما متاسفانه آجرلو ورفقا از حفظ تیم سال گذشته عاجز مانده و هنوز قراردادها را تمدید نکردند.مشکل اینجا است که هرکه در پاس یا تراکتور تنه اش به تنه آجرلو خورده راهی تاج شده است،این افراد تنها منافع خود فکر کرده وازتاج به عنوان سکوی پرتاب به پست‌های بالاتر استفاده میکنند.مگر تاج با این همه سابقه و افتخار پیشکسوت متعصب و تحصیل کرده کم دارد که جا را برای پاسی های سابق وتراکتوریها باز می کنند
    • کیسه الحقیر العربی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      انگار به جواد گفتن با کلمه تاج ده تا جمله بساز. چه خبرته اینقدر تاج تاج میکنی؟ اگر قرار باشه اسم الان رو ول کنی و به قدیما برگردی باید بگی دوچرخه سواران. بعد هم اگر یک مصاحبه از یک کیسه کش دیدین که حرفی از کابوسشون یعنی پرسپولیس بزرگ نزنه. واقعاعجیبه
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    آقای منیعی فصل گذشته مجیدی بود امسالتاجرلو
  • آبی تر از آنیم...... IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    درود به شرفت.ما اگه همه جوره پای این تیم باشیم اون موقع هیچ بازیکنی طاقچه بالا نمیزاره.و بازیکنا با تمام وجود می خوان به استقلال بیان.اون موقع است که پول اولویت اول ستارها برای آمدن به این تیم با اصالت نیست بلکه پوشیدن پیراهن برایش افتخار می شود.توروخدا هوای این تیم داشته باشیم ما خودمون با بی محلی کردن به ریخت و پاشهای بقیه و حمایت تیم خودمون میلیاردها سرمایه وارد این تیم میکنیم.این مدیریت باید حمایت شه.سال قبل بعد از مدتها دیگه نگران هیچی نبودیم دلیلش چی میتونه باشه.کاش فشار زندگی و گرانی باعث نشه به تیم محبوبمون فشار بیاریم.چون طرفدارای این تیم بدون هیچ تعصبی بهترینن
  • ساسان IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    من فقط مدیر کمپ حجازی رو دیدم اسم طرف رو نخوندم ایشون میثم منیعیه !؟؟؟ یا خدا چرا اینجوری شده !؟؟؟؟؟ خدا عاقبت ما رو ختم به خیر کنه اینا که ورزشکار بودند و هنوزم در محیط ورزش هستند اینجوری بشند وای به حال بقیه مردم
  • بهزاد ایمن IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    متاسفانه رسانه ها با اعصاب هوادار استقلال به بهانه دلسوزی بازی کرد وگو یا تعمدا این اتفاق افتاده است وبازهم متاسفانه هوادار به جای هوشیار بودن آشفته شدند والبته عده ای هم خودشان را به جای هوادار استقلال جازدن وبه این وخامت دامن زدن طرح شایعات بی اساس دقیقا با هدف مغلوب کردن هوادار وبعد از اون مدیریت بود و این کار با مدیریت دلالان منفعت طلب درست و برنامه ریزی شده پیش رفت و الان هم که دیگر اتحادیه نمانده بازیکنان ترجیح میدهند از این آشفتگی یا دور بمانند یا خود را بیرون بکشند کل ایران ضد استقلال الانم با دست خود ریشه استقلال را میزنیم و همه اینها به خاطر نیامدن بموقع نکونام اتفاق افتاد 😑😑😑از ماست که بر ماست😑
    • Hamid IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      تمام این سالها که هیچی نشدید مقصر ناکامی های تیم تون پرسپولیس و وزارت و بابامسعود و ووووو بوده این حرف ها هیچوقت از سر زبوناتو نیفتاد ،پارسال که همه ایران بسیج شدن تا قهرمانی کسب کردید ،چرا مربی تون گذاشت رفت !؟حالا مقصر کیه !؟پرسپولیس بابا مسعودی که دیگه نیست !؟الان که دیگه سردار دارید و بابا سجادی باز مقصر کیه !؟ تمام ایران برعلیه شما هستن ولی وقتی قهرمان میشید خودتون تنها بودید !؟🤷‍♂️ **بقول معروف یتیم و گریه میاموز ** پشت هر ناکامی تیم تون از قهرمان نشدن گرفته تا بازیکن نگرفتن پای پرسپولیس درمیون است طبق گفته منیعی صادقی اگه میومد تیم تون ستاره بود حالا که نیومده چه گلی می‌خواد به سر پرسپولیس بزنه 🤷‍♂️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    • بهزاد ایمن IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      حقیقت رو نه تو نه من نمیتونیم عوض کنیم خودت فکر کن ببین دارن با استقلال چیکار میکنن من بارها گفتم خرید نه بلکه مغلوب نشدن هوادار استقلال و حمایت و اتحاد قهرمان میسازد فقط همین خبر ورزشی رو بیست صفحه ورق بزن ببین چقدر به اعصاب هوادار استقلال بازی کرده و فشار آورده دلالها چطور بازیکنان رو از در باشگاه پیچوندن البته بازیکنان هدف نبودن هوادار هدف بود وآجرلو ...چون استقلال تازمانی که اتحادو حمایت هوادار رو داره بازم یه عده برا رفع سوزش تو تشت آب میشینن در مورد جامهای گذشته من چون هوادار استقلالم هیچی نمی گم از کل لیگ بپرس والسلام
  • بهروز IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    نه که تو خودت مارادونا بودی و خیلی گل به سر استقلالت زدی !!!! اینا هم مثل تو گل به سر تیماشون میزنن تو چند سال تو استقلال بازی کردی نه گل هاتو به یاد داریم نه پاس گل هاتو
  • Hamid IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    خودت متوجه میشی چی میگی که ما هم متوجه شیم !! اگه صادقی خوب نیست چرا دنبالش بودید !؟ تا پارسال همه قهرمانی های پرسپولیس توسط وزیر و فدراسیون ابر و باد و مه و خورشید کسب شده بود ،هر بلایی هم سر تیم تون اومده بود مقصر پرسپولیس بود ،ده سال قهرمان نشدید مقصر پرسپولیس بود ،پارسال با کمک همه قهرمان پاک شدید طوریکه بستنی پاک هم اینقدر پاک نبوده ،لیگ جدید شروع نشده عقب موندید دیگه مقصر کیه !؟مجیدی تا تونست هوچیگری کرد رفت مقصر کیه !؟دیگه طبق اراجیف بابا مسعودی که نیست ،سردار هم دارید پس دیگه کی مقصره !؟ مدیون هستید اگه فکر کنید کار پرسپولیس ها نبوده 🤷‍♂️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • ناشناس IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    شاید گلی نزنه اما کلا کیسه کش ها صادقی سوزونده خخخخ
  • نصیری IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    فوتبال در حال کوچ کردن از مستطیل سبز به فضای مجازیه متاسفیم برای این وضعیت که تعدادی دلال در فضای واقعی و مجازی صحنه گردان فوتبال شده اند . هواداران استقلال دلگرم باشند و تحت هر شرایطی تیم را با هر بازیکن و مربی حمایت کنند و دلسرد نشوند که اگر این دلسردی به بازیکنان سرایت کنه اگر 11 مارادونا هم داخل زمین باشه هبچ کاری نخواهتد کرد
  • حمید IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    با حرفای آقای منیعی کاملا موافقم
  • ممل IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    به شما پیروزچیها چه مربوطه میان روحرف پیشکسوت استقلال نظر میدین یعنی تواین پنج سال هر چه جام اسنپی بود بابا میدادش به شما _ا رفتنش حتی نتونستین یک جام بگیرین اگه بابا بودش بازی با فولاد را طوری برنامه ریزی می کرد که هر وقت فولاد یک مشکل براش پیش می امد بازی سوپر جام را می گذاشت یعنی ما نه تمام تیمهای لیگ می گفتن جام فقط جام اسنپی پیروزی به قول معروف اشکال از سوزشه از سوزشه نه از تسمه ش
    • کیسه الحقیر العربی IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      از نوع صحبت کردنت پیداست که چه کسی در حال سوزشه. با قدرتهای ماورایی یک جام آوردین که خودتون هم روتون نمیشه ازش لذت ببرین
  • عشق فقط پرسپولیس IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    من هوادار پرسپولیس هستم . اقا ایشو صحبتهاش تا حدی درست بود .اینکه فصل پیش استقلال تیم خوبی داشت شکی درش نیست وقتی یه تیم خوب نتیجه گرفته برای چی باید بازیکن دیگه جذب کنه مگر اینکه بازیکنهای تیم جدا بشن تازه سرمربی اوردن ایشون خارجی هستن شناخت خوبی از بازیکنهای ایرانی ندارن بازد فیلم چندتا بازی ببینه تا نظر بده بازیکن جذب بشه یا نه .با احتام به همه مردم ایران جان ناموستون با کسی فحش ندید به خدا ادم خیلی ناراحت میشه انتقاد داری محترمانه بگید با فحش دادن که چیزی درست نمیشه
    • تاج IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      درود بر تو با معرفت
    • هوادار استقلال CA ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      قربون آدم چیز فهم.
    • بهزاد ایمن IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      ماشاالله ب معرفتت💝💝💝💝💝
  • حمید IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    بعضیاباوجوداینکه سن وسالی ازشون گذشته ولی متاسفانه هنوزیادنگرفتن که نبایددرموردتیمهای دیگه صحبت کنند میگن...دستش به گوشت نمیرسیده میگفته گوشته بومیده کی میخواین حرفه ای گری یادیگیرین،بله اگر همین سعیدصادقی به استقلال رفته بود الان مسی وگرت بیل بود واسه همینا،دهه به دهه یه جام معیشیتی بهتون میدن، اونم باپایین کشیدن گل گهروکمک پیشکسوتانتون به عنوان مربی دیگرتیمهاوناداوریها،دلتونوبه همین خوش کنید
  • 4600 IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    حرفاشون درسته ولی یه قسمتش باید ادیت بشه و اون اینکه پارسال ستاره نقل و انتقالات اسدی بنده خدا نبود ، اون امین قاسمی نژاد بود که فرزاد مجیدی بعد جذبش توسط استقلال داشت زمین و زمان رو به هم میدوخت که مادربی رو از پرسپولیس بردیم خخخخخخ بعد هم طرف سرجمع 3 تا بازی هم نکرد و رفت گل گهر.
  • پرسپولیس IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    کلا استقلالی ها همینجوری هستند تا بازیکنی که میخواد نمیاد تیمشون میشه بازیکن معمولی همین صادقی22میلارد استقلال پیشنهاد داد مثل بچه دوساله ها میگن بابا مسعود بابا مسعود د آخه هم فیفا رو لیگ ها حواسش هست و هم AFCپس چیه اینکارتون می‌کنید حداقل به قول شما بابا مسعود نیومد امتیاز معیشتی به پرسپولیس بده تیم دیگر قهرمان کنه نیومد استقلال 6ماه بدون مدیر عامل بزاره نیومد 14پنالتی که 5تاشون ناحق بود بگیره
  • حسین IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    درود بر میثم منیعی با حرفاش موافقم ایشان قشنگ واضح و با منطق صحبت کردند واقعا رسانه ها بويژه این خبر ورزشی خیلی استقلال قهرمان را تخریب کردند نمی دانم این تیم مال این کشور نیست چرا این همه تیتر به خدا منصفانه نیست مگر شما خبرنگاران مسلمان نیستید چرا با تیترهاتون نیش می زنید به همنوع خودتان چرا از کاه کوه می سازید تیم قهرمان سرجایش هست وسردار آجرلو بیکار ننشسته در ضمن سرمربی خارجی است وبازیکنان را نمی شناسد بخدا من هوادار راضیم بازیکنان جوانی مثل فردین رابط ،متین کریم زاده وبابک مرادی داشته باشیم اما بازیکن جنجالی نداشته باشیم این بازیکنان که اسم بردیم عاشق استقلال هستند ای کاش ما استقلالی‌ها با هم اتحاد داشته باشیم وبا این پیچ ها وصفحات مجازی خصوصآ این خبر ورزشی لنگی مبارزه کنیم وبدانیم که هدف اینها تخریب استقلال است ومافیا پشت این مجازی است هواداران عزیز به مسولین باشگاه خصوصآ سردار آجرلو اعتماد کنیم استقلال زنده است وزنده می ماند به قول شاعر تکرار خطا ما را نسزد ما عاقبت تفرقه را می دانیم همه هواداران باید همدل وهم صدا باشیم وتیممون حمایت کنیم مانند کودک که گفت من تیمم رانمیفروشم
  • آجرلو فقط برو لطفا IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    متاسفانه سیاست آجرلو اینه که برای پایین آوردن قیمتها اجازه بدهد تیم لنگ و سپاهان مهرهاشون بگیرند بعد این اگه بازیکنی موند بیاد با نصف قیمت قرارداد ببنده ولی معلوم نیست چی زده که نمی فهمه استقلال است با ۴۰ میلیون هوادار نه پاس و تراکتور.
    • حمید IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      کی پرسپولیس ازدوچرخه بازیکن گرفته این دوچرخه هست که هرساله اونم باافتخار بازیکنای دیپورتی پرسپولیس روجذب میکنه نظیر رمضانی قاضی منشا نادری و...وخیلیاکه نرفتن مثل رضاییان نعمتی مسلمان و...
    • حمید IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      چیزی نزده واقعیت همینه
  • حسین IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    خندم میگیره خودتون هم میدونیدکه مدیرعاملتون پرسپولیسیه ولی کاری ازدستتون برنمیاد،تازه همین آجورلورو هم اگه نداشتین قهرمان نمیشدیداگه مجیدی میتونست توای چنددوره قبل ترکه بوداستقلال روقهرمان میکرد،همش اثرآجورلو بود این همه پیشکسوت استقلال تواین چندساله اومدن ولی موفق نشدن ابهت پرسپولیسو میبینیدتروخدا
    • حسین IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      من حسین واقعی واستقلالی ناب هستم سردار آجرلو پارسال بدجوری داغ به دل این لنگیها مافیایی گذاشت از هردری وارد می شدند تا به استقلال ضربه بزنند اسپانسر لنگی با بی شرمی به سردار پیشنهاد داد شاه فرهاد را عوض کن تا من حمایت کنم ولی سردار با غضب به آن اسپانسر گفت چایی ات را خوردی بلند شو برو واز شاه فرهاد حمایت کرد هواداران واقعی استقلال یادشون هست وهرگز محبتهای سردار دلها را فراموش نمی کنند ایشان گفت ما پوستشان را می کنیم وواقعا هم پوستشان را کند آمدند توطئه چیدند و۲ستون اصلی تیم را با هوچی‌گری به خدمت اعزام کردن ولی سردار فورا یک مدافع برزیلی جایگزین کرد تا تیرشون به سنگ بخورد پول به این خبرگزاری ها می دادند تا استقلال را زمین بزنند ولی پول‌هاشون هدر رفت چون سردار بزرگ استقلال را رویین تن کرده بود وتیرهای شیاطین به خودشون بر می گشت
    • حسین IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      مجیدی ۲بار استقلال را به فینال حذفی برد با درایت سلطانی فر ومدیران دست نشانده جام را از دست داد بدان لنگی بی خاصیت
    • امیرتاجی IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      دوست لنگی عزیز،آجرلوتاجی متعصبی بوده وهست،نمیدونم لنگی هاچرااینقدرازسردارمیترسن،وخیرات میدن که زودتر بره😂😂😂مثل دواعش که از سردار سلیمانی وحشت داشتن،این مکتب لنگیسم هم ازسردارآجرلووحشت دارن..ببین کی گفتم،اگرنیمار،مسی،امباپه روهم لنگ بگیره تابابامسبود نباشه،لنگ رنگ جام رمضان روهم نمیبینه..بزار فقط چند هفته بگذره امثال همین صادقی که گرفتین وپزش رومیدین جوری بلای جون یایا بشن که نفهمه ازکجاخورد،هرچی سالمندهست روبرمیداره میاره توتیم،بعدتودربی دفاهاش جامیمونن وخطای پنالتی میکنن،داورهم هم شتردیدی ندیدی،هنوزلنگی هاطلب کارهم هستن..درضمن رکوردپنالتی کوپنی دست تیم برانکوهست،قابل توجه لنگی هایی که از فوتبال فقط دیدنش روبلدن.۴تاپنالتی توی رفت و برگشت دربی نگرفتن هنوززبونتون درازه..شب دراز است ومکتب لنگیسم بیدار.
  • علیرضا IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    کاملا نظرات آقای منبعی درست است زیرا تیمی که سال قبل قهرمان شده است حتما حداقل نقطه ضعف را دارد و در نتیجه تغییرات آن باید حداقل باشد ،اما تیمهایی که نتیجه لازم را نگرفته‌اند طبیعتاً دست به تغییرات بیشتر می زنند لذا تغییرات به میزان ۷بازیکن که ۵بازیکن آن مربوط به فصل قبل بوده نشان از عدم موفقیت این تیم ها است
  • عادل‌پورمهدی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    صبر
  • هادی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    اقای به اصطلاح پیشکسوت رضا اسدی بعد یک فصل نیمکت نشینی و مشکل خانوادگی اومد پرسپولیس ولی برعکسش سعید صادقی نه تنها سال قبل اکثرا فیکس تیمش بوده بلکه امار درخشانی هم تو تیمی که کیسه ضربه روحی بدی رو بهش وارد کرده بود به جا گذاشت و این حرفت از سر سوزشتونه
  • sorry IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    متاسفانه حرفاش عالیه، این دلالیسم ها نمیزارن آجرلو کارش را بکنه و تمرکز داشته باشه، هواداران خواهشا به این تیم قهرمان و مدیریتش احترام بزارید و بگذارید در آرامش کارش را بکند
  • 6 IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    انداختند چه انداختني خخخخخخخ
  • کیسه سوز IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    اون سالهیی که قهرمان نمیشدن هربهانه ای میگرفتن ازجمله ازتوهماتشون وزیرپرسپولیسی بود.اماالان که یه بارقهرمان شدن میگن مدیریت ها دلیل ناکامی بوده.امان ازدست این جماعت......
    • ناصر حجازی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      مدیران رو کی انتخاب میکرد بابا مسعود و......برای تاج کبیروبرای تیم حکومتی و ولایی وذوب درولایت لنگ روهم....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی