نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس نقل و انتقالات شلوغی را پشت سر می‌گذارد و در خیلی از پست‌ها تغییراتی داشته.

پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر در فصل گذشته نتوانست نتایج درخشان سال‌های گذشته را تکرار کند و نتایج سینوسی این تیم باعث شد تا پرسپولیس نسبت به استقلال در رده پایین تری قرار بگیرد.

خیلی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس بر این باور بودند که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در حد این تیم نیستند و عملکرد ضعیف آن‌ها باعث شده تا پرسپولیس در فصل قبل از مسیر قهرمانی دور شود. همچنین سن بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم بالا رفته و با توجه به مصدومیت‌های زیاد، این بازیکنان دیگر کارایی گذشته را ندارند.

چند خرید ضعیف در این فصل هم مزید بر علت شده تا پرسپولیسی‌ها در بعضی از پست‌ها احساس ضعف کنند. یحیی گل محمدی هم کاملا به این مسائل آگاه بود، در نقل و انتقالات تابستانی دست به یک خانه تکانی اساسی بزند و چند بازیکن پرسپولیس را در لیست خروج قرار بدهد.

بعضی از این نفرات بازیکن آزاد شدند ولی خبری از تمدید قرارداد با آن‌ها نشد تا از پرسپولیس جدا شوند. بعضی دیگر هم با وجود داشتن قرارداد، در لیست خروج قرار گرفتند. پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل نفراتی چون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و محمد مهدی احمدی را به خدمت گرفت و بازیکنانی مثل حامد لک، سعید آقایی، محمد شریفی، علی شجاعی، احسان پهلوان و مهدی مهدی خانی به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدند.

نکته جالب در نقل و انتقالات پرسپولیس/ یحیی گل محمدی سرانجام به اشتباهش اعتراف کرد!

همچنین جدایی بازیکنانی مثل رامین رضاییان، منوچهر صفروف، شیرزد تمیروف، علیرضا ابراهیمی، رضا اسدی و عیسی آل کثیر هم حتمی است؛ مگر اینکه اتفاق خاصی در ادامه نقل و انتقالات بیفتد و مثلا یک یا دو بازیکن از این جمع بتوانند در پرسپولیس بمانند. همچنین سید جلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس هم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و به کادرفنی پرسپولیس اضافه خواهد شد.

در نقل و انتقالات این فصل پرسپولیس دو نکته جالب وجود دارد که در نوع خود عجیب هم است. نکته اول به تعداد خروجی و ورودی بالای پرسپولیس برمی‌گردد که معمولا در هیچ جای دنیا چنین چیزی را نمی‌بینیم. نکته دوم اما به شخص یحیی گل محمدی برمی‌گردد.

سرمربی پرسپولیس از جمع نفراتی که فصل گذشته به تیمش اضافه کرد، حداقل ۵ بازیکن را نمی‌خواهد که در نوع خود عجیب است. این موضوع دقیقا نشان می‌دهد که یحیی به اشتباه خود در فصل گذشته پی برده و اکثر بازیکنانی که به پرسپولیس آورد، در حد نام این تیم کار نکردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • به سوی موفقیت IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    برادربزرگوارخبرورزشی چراداری واسه خودت ازبیکاری کارالکی درست میکنی میگی هیچ جای دنیاتیمی خروجی وورودی نداشته؛پس بایدشمابزرگواراستعفابدی بااین اطلاعاتت،یاخیلی جوانی وناپخته یااینکه اصلاورزشی نیستی تابحال ببینی درلیگ انگلیس،آلمان،اسپانیاوحتی ایتالیارخ داده وهمه هم اکثراًتیم های بزرگ شناخته شده ست من موندم چطوراین اطلاعات ضعیف راجمع آوری میکنی تاناامیدی یا بزرگنمایی بوجودبیاری اگه سنت پایینه بایدبگم پسرم کارخوبی نمیکنی رسانه مطبوعاتی حق الناس گردنشه وفکرنکن فقط پایتخت نشین هاحق الناس گردنشون هست..گاهی به خاطرهمین اخبارهای شماآرامش وتصمیمات نادرست شکل گرفته... خواهشاکم خبرهای تکراری وبدون منبع واقعی استفاده کنید... دلم برای هوادارهای این دوتیم این روزهامیسوزه که اینطور باهاشون شمامطبوعاتی هاخواسته وناخواسته بازی میکنید... لطفاتااطلاعاتی ازباشگاه هادراختیارتون نگذاشتندآرامش فرزندانِ پدرومادرهایی که طرفدارتیم های موردعلاقه خودهستندبه هم نریزیدوحق الناس راتضیع نکنید... باتشکر 🙏🙏🙏🙏🙏
    • عشقپولیس IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      بابا راس میگه دیگه تو دنیا هم نباشه تو ایران همینه پرسپولیس بیشترین ورودی و خروجی رو داشته تا الان حتی تیم های بزرگ خارجی انقدر خرید نکردن
  • محمود IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    ای کاش نویسنده محترم یکم تحقیق میکرد بعد پنبه گلمحمدیرو میزد. لک و آل کثیر و پهلوان و شجایی و آقایی پارسال اومدن پرسپولیس یا دوسال پیش؟ اتفاقا آل کثیر و لک و پهلوان که دو سال پیش اومدن پرسپولیس بهترین بازی های عمرشونو تو این تیم انجام دادن.درمورد تیمورف و اسدی و بقیه هم از روی ناچاری مجبور شد این بازیکنارو بگیره.
    • حسین IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      دوست عزیز استقلال وهواداران استقلال را هروز می کوبندآیا این رسانه‌ها خبر ورزشی تحقیق می‌کنند وهر روز تیتر علیه استقلال مظلوم می زنند خدا از آنها نگذرد که به قلب هواداران آبی دل شلیک می کنند وحق الناس را زیر پا می گذارند
  • احمدرضا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    بجز اسدی و علی نعمتی که پارسال جذب شد بقیه بازیکنان خریداری شده بعلت ضعف مدیران وقت یا بهتره بگم به لطف بابا حمید استقلالی ،اصلا مدیر نداشتند از اولیت ها یا لیست ۲ و۳ یحیی خریداری شد اسدی هم بازیکنی بدی نبود یکی از بهترین استعدادهای هافبک میانی فوتبال ایران بود که متاسفانه بعلت مصدومیت و ترانسفر ناموفق خراب شد پارسال هم ۶ تا گل زد و ۴ پاس داد،من فکر کنم امسال اگر تیم و مربی خوبی از تیمهای وسط جدول انتخاب کند با این فیزیک عالی بدنی به دوران اوج خود می‌رسد
  • سید IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    خب خلاصه اش این است دلال ها چه زمانی پول بیشتری می گیرند ؟هر چقدر ورود و خروج شلوغ تر باشد و اعداد و ارقام بالاتر باشد درصدهای و‌دلالی ها هم بالاتر می رود
  • سیروس IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    به کوری چشم دشمنان پرسپولیس پیشرو است درهمه زمینه ها
  • Sourena IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    دوست عزیز اشتباه کجا بود پای دلالی وسط هست اتفاقا یحیی باید جوابگو باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی