نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرود غیررسمی و جالب تیم ملی آرژانتین/ دست در دست لئو مسی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی در کشورش آرژانتین مثل یک اسطوره ستایش می‌شود. هوداران آلبی‌سلسته برای مسی، شعاری تهیه کرده‌اند که در این کشور هواداران زیادی دارد.

لیونل مسی در سراسر دنیا هواداران بسیاری دارد اما او در کشورش آرژانتین مثل یک خدایگان ستایش می‌شود. هواداران آرژانتینی برای اسطوره‌ خود شعری سروده و در استادیوم‌ها فریاد می‌زنند که از جام جهانی ۲۰۱۴ به «سرود مسی» معروف شده.

سرود مسی آخرین بار بعد از قهرمانی آرژانتین در فینالیسیمای امسال، با پیروزی ۳-۰ مقابل ایتالیا، در ورزشگاه طنین‌انداز شد. هواداران آلبی‌سلسته از اینکه ستاره محبوب‌شان با درخشش در آن بازی نشان داد شرایط خوبی دارد هیجان‌زده هستند و منتظرند در جام جهانی قطر شاهد درخشش مسی باشند.

سرود لیونل مسی، در آرژانتین با عنوان دِلا مانو دِ لئو مسی شناخته می‌شود که به معنای دست در دستِ لئو مسی است. این یکی از بندهای شعر سرود لیونل مسی است. متن کامل سرود مسی از این قرار است:

ما دوباره، دوباره، دوباره انجامش می‌دیم
ما دوباره قهرمان می‌شیم
همانطور که سال ۸۶ قهرمان شدیم
یالا یالا، با من بخون
تو یک رفیق پیدا می‌کنی
و ما دست در دستِ لئو مسی
روی زمین چمن می‌دویم

این سرود اولین بار در جریان جام جهانی ۲۰۱۴ از سوی هواداران آرژانتینی خوانده شد و به یکی از محبوب‌ترین سرودهای فوتبالی آرژانتین تبدیل شد. از آن زمان تا امروز، سرود مسی بارها در ورزشگاه‌ها طنین‌انداز شده و امروز به سرود غیررسمی آلبی‌سلسته تبدیل شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی