نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
بهادر عبدی: سعید صادقی در پرسپولیس هم می‌تواند یک ستاره باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر سابق پرسپولیس بر این باور است که سعید صادقی خرید بسیار خوبی در نقل و انتقالات امسال بوده است.

بهادر عبدی در مورد خرید جدید پرسپولیس گفت: سعید صادقی وینگر تکنیکی و آقای پاس گل فصل گذشته لیگ برتر بود. خیلی تیم ها دنبال خرید او بودند و می‌دانم خودش دلی پرسپولیس را انتخاب کرد چون پرسپولیسی است.

وی ادامه داد: او در تیم گل گهر سیرجان یک ستاره بود و حالا می‌تواند در پرسپولیس هم یک ستاره شود. او حالا بازیکن پخته‌ای است و می‌تواند در کنار سایر خریدهای خوب پرسپولیس خوش بدرخشد.

عبدی با اشاره به خط میانی قدرتمند پرسپولیس در فصل آینده یادآور شد: کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک که مانده اند. ترکیب سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی هم برای هر تیمی وحشتناک است. این خط هافبک تهاجمی و رؤیایی است و می‌تواند در هر بازی گلسازی کند یا گل بزند. البته پرسپولیس از درون دروازه و خط دفاع نیز خریدهای خوبی داشته و همه ما به آینده تیم امیدوار هستیم. انشالله این تیم با قدرت آغاز کند و با قدرت هم قهرمان شود.

وی افزود: پرسپولیس خریدهای بسیار خوبی داشت و جا دارد از این بابت به آقای رضا درویش و کادرمدیریت باشگاه به علاوه آقا یحیی تبریک بگوییم. به هر حال سخت است در این بازار بتوانید شما بازیکن ملی و ستاره بخرید اما پرسپولیس این کار بزرگ را در فصل نقل و انتقالات رقم زد و از همه رقیبان خود جلو افتاد. فصل گذشته شاید پرسپولیس از این ناحیه ضربه خورد اما در تابستان امسال اتفاقات خوشآیندی رقم خورده است و حالا همه ما پرسپولیسی‌ها و هواداران این تیم خوشحال هستیم که تیم خوبی برای لیگ بیست و دوم جمع شده است.

از پیشکسوت پرسپولیس درخصوص خداحافظی سید جلال حسینی از دنیای بازی پرسیدیم که پاسخ داد: سید جلال تعریف کاملی از سختکوشی و تداوم در فوتبال است. دستآوردهای او در فوتبال ما بسیار ارزشمند است و امضای این مدافع مستحکم پای ۵ قهرمانی متوالی پرسپولیس دیده می‌شود. اینکه قرار است با نظر آقا یحیی به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود بسیار قابل تقدیر است. امیدوارم سید جلال حسینی بتواند در عرصه جدید و مربیگری هم موفق ظاهر شود. او تجربه گرانبهایی دارد و می‌تواند مثل دوران موفقیت آمیز زمان بازی در مربیگری هم دوران پرافتخاری را سپری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی