بازخوانی روزنامه خبرورزشی| بازگشت پرسپولیس به ۳۰ سال قبل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱ را می‌بینید.

با خبر سرمربیگری پروین سوژه جدید رو شد؛ بازگشت پرسپولیس به ۳۰ سال قبل!
خبر احتمال نشستن علی پروین روی نیمکت پرسپولیس و به دست گرفتن سکان هدایت سرخپوشان سوژه اصلی روزنامه خبر ورزشی در هفتم تیرماه ۱۳۹۱ بود. محمد رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس گفته بود اگر نتوانیم مربی خارجی خوب جذب کنیم علی پروین دوباره سرمربی پرسپولیس خواهد شد.

پروین: همه سختی‌ها را به جان می‌خرم و دوباره وارد گود می‌شوم
علی پروین نیز گفته بود کاری می‌کنم که خاطرات پرسپولیس دهه ۶۰ دوباره زنده شود و همه سختی‌ها را به جان می‌خرم و دوباره وارد گود می‌شوم تا پرسپولیس را تبدیل به بهترین تیم ایران کنم.

مذاکره تلفنی قلعه‌نویی و جباری
امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در صحبت با مجتبی جباری به او گفته بود بزرگوار من بازی تو را قبول دارم ولی نباید این‌قدر مصاحبه کنی و مجتبی جباری نیز گفته بود می‌مانم و یک فصل دیگر برای استقلال بازی می‌کنم.

فتح‌الله‌زاده:رحمتی را از دهان شیر بیرون کشیدم
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال پس از تمدید قرارداد با سیدمهدی رحمتی گفته بود این دروازه‌بان را از دهان شیر بیرون کشیدم و او دوباره برای استقلال بازی خواهد کرد.

انصاری‌فرد: از خدا می‌خواهم دوباره شاگرد دایی شوم
کریم انصاری‌فرد مهاجم پیشین پرسپولیس پس از عقد قرارداد با این تیم گفته بود به جای کری خواندن برای استقلالی‌ها با انگشت، حرفم را داخل زمین خواهم زد و همچنین از خدا می‌خواهم دوباره یک روز مثل حضورم در سایپا شاگرد علی دایی شوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی