نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گزینه غیرمنتظره در لیست باشگاه استقلال/ جانشین دانشگر از انگلیس می‌آید؟
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رایان تفضلی بازیکن حاضر در فوتبال انگلیس همچون فصل گذشته مدنظر باشگاه استقلال گرفته است.

فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران به جایی برای گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای تبدیل شده و هر روز یک خبر از احتمال پیوستن یک ستاره‌ به تیم‌های لیگ برتری منتشر می‌شود. تیم فوتبال پرسپولیس تهران یکی از موفق‌ترین تیم‌های نقل و انتقالات به شمار می‌رود و اکنون استقلال نیز استارت کار خود را با تمدید قرارداد ستاره‌ها زده است.

این تیم همچنین سجاد شهباززاده و رضا میرزایی از سپاهان و امید حامدی‌فر را از تیم صنعت نفت آبادان به خدمت گرفته است. این نفرات به صلاحدید ریکاردو ساپینتو به تیم اضافه شدند و این مربی قرار است لیست خریدی از بازیکنان خارجی نیز در اختیار باشگاه قرار دهد. براساس اخبار منتشره در رسانه‌ها یکی از این بازیکنان رایان تفضلی است که ملی‌پوش دورگه فوتبال ایران به شمار می رود.

وی سابقه بازی در تیم‌ هال سیتی انگلیس را در کارنامه دارد و در گذشته نیز اخباری مبنی بر دعوت وی به تیم ملی فوتبال ایران به گوش می‌رسید. رایان تفضلی ۱۵ بازی را با پیراهن هال‌سیتی انجام داد و ۲ گل نیز برای این تیم به ثمر رساند.

وی فصل گذشته هم مدنظر استقلال بود اما این انتقال صورت نگرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگپولیس IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    خریدهای استقلال هوشمندانه هستند. هم با توجه به ضعفهاش است و هم بازیکنان جوان و زیر 25 سال را جذب میکند اما لنگ تمام خریدهاش پیر و از روی هیجان هستند و مطمئن باشید لنگ این فصل هم هیچی نمی شه و گلممد قبل از هفته پنجم میره و لنگ تا نیم فصل در بحران خواهد بود.
  • استقلالی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    این درسته ...
  • رضایاک IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    رایان تفضیلی طرفدار پرسپولیسه و میدونه کیسه تیم سوم پایتخته و نباید بره : )
  • سه پیچ IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    جوانگرایی صبر و حوصله هوادار و مدیریت هوشمند می خواهد. جذب ستاره های پا به سن گذاشته (کار درویش) ممکن است در کوتاه مدت و برای خوش آمد هواداران خوب باشد.در ضمن تفضلی ۳۰ ساله است
  • به سوی موفقیت IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    باعرض ادب واحترام درهمه باشگاه هاانقدرشایعه درست میکنیدکه آخرش خودتون تکذیب میکنید... بزرگوارخبرورزشی یارسانه های دیگه فرقی نداره هرچی میبینم اخبارتکراری واول هراخبارتون بازیکنان گرفته شده حرفای احتمالی وقیمت گذاری واحتمالات به این تیم واون تیم آخرش میشه شایعاتی که اکثراًشمارسانه هاروانه ی ِ تیم های پایتخت وپرااحساس میکنیدوهمینطورامیدواری الکی هم به هوادارهای باشگاه های استانهامیدید خداراخوش نمیایدبه دروغ برای خودهزینه هاجمع آوری کنیدوبین هوادارهااختلاف جای شادی ازاخبارموثق ازباشگاه هاانتقال دهید... کمی واقعافکرکنیدکه باهوادارهاوباشگاه هاچه میکنیدبزرگوارانِ مطبوعاتی ورسانه های اجتماعی ومجازی خداعاقبت شمارابه خیرکند 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲 باتشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی