نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
عکس| مهاجم پرسپولیس رسماً جدا شد/ مقصد احتمالی بازیکن ناراضی سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدی‌خانی مهاجم تیم پرسپولیس فصل آینده در تیم دیگری توپ خواهد زد.

مهدی مهدی خانی بازیکنی که طی دو فصل حضور در پرسپولیس هرگز فرصت بازی در ترکیب ثابت پرسپولیس را پیدا نکرد رسما از این تیم جدا شد. باشگاه پرسپولیس با انتشار پست زیر ضمن قدردانی از این بازیکن، جدایی او را به صورت رسمی اعلام کرد. مهدی خانی البته پیش از این با انتشار پستی از پرسپولیس خداحافظی کرده بود. او در این پست البته نارضایتی خود نسبت به نیمکت نشینی اش را به شدت آشکار کرده بود.

از نساجی به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده می شود. باید دید آیا مطهری شاگرد سابقش را به این تیم خواهد برد یا نه.

عکس| مهاجم پرسپولیس رسما جدا شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حسام IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    هیچ زحمتی نکشید جز پر کردن نیمکت
    • احسان IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      من بجاش از شما عذرخواهی می کنم. بنده خدا داشت از کنار نیمکت شما رد می شد ، دید خسته اس ، گفت یک فصل اینجا بشینم خستگیم در بره! آخه اسگول! اگه سرمربی تیمت عرضه نداره بازیکن انتخاب کنه ، مشکل از بازیکنه؟ یعنی همینقدر هم شعور ندارین که درست برخورد کنین که بقیه بازیکناتون دلگرم باشن؟!!!
  • سلام IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    ازش که استفاده نشد تا خودشو ثابت کنه قطعا بهش بازی میدادن مهاجم خوبی میشد فقط یحیی شجاعت نداره از بازیکن جوان و گمنام استفاده کنه همین مهدی خانی از مهاجمانی که یحیی دنبالشانه بهتره پرسپولیس با این همه ریخت و پاش و خرید بازیکنای دلال لوث شده دیگه عظمت قبل را نداره همش تقصیر یحیی است چون بازیکن ساز نیست برعکس بازیکن جوان را میسوزانه مثل مهدی عبدی یا مهدی خانی یحیی تو این چند سال ی بازیکن هم پرورش نداد ولی برانکو کلی بازیکن ناب پرورش داد برانکو کی میرفت گدایی بازیکن تیمهای دیگه را بکنه بازیکن گمنام گرفت تمامشان را ستاره کرد ولی یحیی استعداد پرورش بازیکن نداره فقط بلده با خریدهای بازیکنایی که لیاقت پرسپولیس را ندارن آبروی پرسپولیس را ببره مربی های خارجی هم شخصیت پرسپولیس را در نظر میگرفتن و هیچ وقت باعث آبروی پرسپولیس نشدن ولی یحیی و درویش گند زدن مثل خرید صادقی که اون همه ناز کرد و شرایط گذاشت باشگاه هم نازش را کشید و هم تن به خواسته کثیفش داد پرسپولیس با این بازیکنای جدید و نوع آمدنشان و اینکه در حد نام پرسپولیس نیستن دیگه لطفی نداره پرسپولیس فقط پرسپولیس زمان برانکو واقعی و اصل
    • احسان IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      دقیقاً همینطوره؟ هر سال داره بازیکن بالای ۳۰ سال لیگ رو جمع می کنه! امسال هم مثلاً بمب ترکونده! خانه سالمندان راه اندازی کرده! اوج خفت و خواری رو وقتی به نهایت رسوند که با صادقی دو ساعت مذاکره کرد و بهش تعهد داد که فصل بعد ، در پست دلخواه ، فیکس بازی می کنه! اینو که دیگه نمی تونن بزنن زیرش! طرف با همه تیمهای لیگ و خلیج فارس مذاکره کرده ، الان درویش میگه بخاطر پرسپولیسی بودن اومده! یعنی ملت رو اونقدر خر فرض می کنید؟ هوادار پولدار هم که فقط نشسته پول زیرمیزی به عشاق سینه چاک پرسپولیس بده ، که از تعصبشون کسر نشه! مجیدی اگه سال قبل کلی ایراد داشت ، یک حسن خیلی بزرگ داشت و اعلام کرد هرکس دلش با تیم نیست بره! همه برابر می گیرن! هر بازیکنی هم چشم نازک کرد ، فرستاد بره! نتیجه اش رو هم گرفت! میانگین سنی ۲۴ سال کجا و میانیگن ۲۹ سال کجا! البته هوادار هم نقش داره که باشگاه رو تحت فشار میزاره! اتفاقاً پارسال هرکی کمتر ناز کرد ، بیشتر درخشید و برعکس! به اعتراف درویش ، درآمد پارسال پرسپولیس فقط ۱۰ میلیارد بوده! پس با چه پشتوانه ای به اقرار خودشون به بازیکن ۱۲ میدن ( منهای زیرمیزی طرفدار پولدار )؟
  • Mohammad IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    خودتو کیسه کش میدونی به درک اسفل السافلین پس چرا با پرسپولیس مذاکره کردی کیسه کش
  • لنگی خجالت IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    یایا شخصیت مربی بودن نداره اخه بلدنیست چطور بازیکن برای لنگ بگیره لنگیها هم خودشون خوب میدونن که دلال بودن یایا خیلی ضرر به لنگ زده لنگی جون سکوت لطفا
  • رضا IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    در مس کرمان اگر بیاید عین رحمتی خلیلی و ادینهو خیلی بازیکنان ملی پوش دیده میشود
  • خاه IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    اصلا در حد پرسپولیس نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی