زنگ خطر دوم برای استقلال به صدا درآمد/ ستاره آبی‌ها در آستانه جدایی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشنهادها به مدافع هافبک استقلال ممکن است منجر به جدایی او از جمع آبی‌ها شود.

روزبه چشمی که پس از یک فصل موفق در ام‌صلال قطر سال گذشته به فوتبال ایران و استقلال بازگشت و نمایش خوبی در ترکیب آبی‌پوشان ارائه داد و توانست با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند، حالا با پیشنهاد دیگر باشگاه‌ها مواجه شده است.

گفته می‌شود برخی باشگاه‌ها ازجمله سپاهان و تراکتور نسبت به جذب روزبه چشمی ابراز علاقه داشته‌اند، اما روزبه چشمی اولویت خود را انتخاب استقلال قرار داده و در صورت مذاکرات مثبت و توافق دوباره با مدیران این باشگاه، به حضورش در جمع آبی‌پوشان ادامه خواهد داد.

روزبه چشمی که در فصل اخیر بازیکن چند پُسته فرهاد مجیدی بود و در صورت نیاز به‌عنوان مدافع میانی یا هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد، استقلال را اولویت اصلی خود قرار داده، اما اگر مذاکرات طرفین مثبت پیش نرود، ممکن است پیشنهاد سایر باشگاه‌ها او را مجاب به رفتن از جمع آبی‌ها کند.

استقلال که محمد دانشگر را از دست داده و احتمال دارد سیلوا را نیز در فصل جدید نداشته باشد، با کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه است و همین اتفاق موجب شده تا احتمالا این باشگاه روزبه چشمی را حفظ کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آژ IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    اقای چشمی شما لیگ ضعیف کشورهای عربی نخواستدبرای استقلال خط ونشان نکشید بعدازصبای قم اومدی استقلال چه گلی به سراستقلال زدی فقط دنبال عیش ونوش خودت بودی امسال هم آجرلونبود شما سایه جام هم نمیدیدی مثل علی پروین جام باشگاهای آسیا فقط ازنزدیک لمس کردتا آرزوبه دل نباشه امام شما بامدیریت خوب آقای آجرلوجام گرفتین پس خدانگهدارت برودنبال عیش ونوش خودت
  • علی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    روزبه جان امسال استقلال به جامی نمیرسه ماهم انتظاری نداریم ولی خواهشی که داریم علی الخصوص تو این فصل به عنوان کاپیتان اول بادوم بمون وتیمو متحد کن به وجودت برای متحد کردن بازیکنا جایی که چند فصل وریا اینکارو نکرد نیاز داریم تیمو همدل متحد وبا انگیزه کن قطعا از چشم هوادارا دور نمونه خواهش میکنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی