جلسه مهم و سرنوشت‌ساز آجورلو در باشگاه استقلال/ تصمیم‌گیری برای تعیین وضعیت کاپیتان شاکی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است امشب جلسه مهمی بین مصطفی آجورلو و وریا غفوری در باشگاه استقلال برگزار شود.

باشگاه استقلال بالاخره قصد دارد تکلیف وریا غفوری را مشخص کند. در همین ارتباط شنیدیم امشب جلسه بسیار مهمی بین کاپیتان استقلال و سردار آجورلو برگزار می‌شود تا طرفین صحبت‌های همدیگر را بشنوند. وریا مذاکراتی هم با فولاد خوزستان داشته و حتی یک تیم دیگر لیگ برتری هم او را می‌خواهد اما خودش گفته بود دوست دارد در استقلال به فوتبالش ادامه بدهد.

اگر غفوری به هر دلیلی در استقلال نماند آن وقت خیلی جدی تر به سایر پیشنهادات فکر می‌کند. از طرفی هواداران استقلال هم دوست دارند وریا بماند و به عنوان بزرگتر تیم استقلال را جمع کند اما بهرحال جلسه امشب بسیار سرنوشت ساز است و باید دید وریا و سردار به تفاهم می‌رسند تا غفوری حداقل یک فصل دیگر برای استقلال بازی کند یا نه؟

گفتنی است امروز شایعه شد که استقلال می‌خواهد احسان پهلوان را از فولاد خوزستان بگیرد که او هم به نوعی در پست وریا غفوری بازی می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگ مایه ننگ IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    وریا باید بماند ... بی توجهی به نظر هواداران برای جناب اجرلو وگروه فشار در فصل جاری گران تمام خواهد شد
  • ... IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    پهلوان اخه بازیکنه متاسفم
  • تیشه فرهاد برکمر مافیا IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    اگر وریا استقلال را ترک کرد بدانید رفتن فرهاد مجیدی هم به همان دلایلی بوده که در شبکه های مجازی منتشر شده
  • مازیار QA ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    تنها نماینده ایران درآسیا فولاد است با رفتن وریا نماینده ایران قوی میشود. با وجود آجرلو در استقلال بهتر است وریا برود فولاد.
  • آژ IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    غفوری خیلی هم گل به سراستقلال نزدی بعدچندسال یه جام گرفتی مغرورشدی تازه چقدرحاشیه هم که نداشتی تایادداریم کاپیتانها الگوبودندوکمک کارتیم ومدیرعامل متاسفانه کاسه ی داغترازآش هم شده غفوری تازه بایدبااجازه باشگاه وکادرفنی فعلی تمرینات راه اندازی میکردی نه سنگ اندازی دم مهدی پورگرم هافبک خلاق وجوان درست امروزدنیای پول وتجارت ودرآمدهست ولی یه کم اصول واخلاق حرفه ای هم رعایت کنیدآقای دانشگرچقدرحاشیه داشت یاهمین یزدانی درسال اولش استقلال نابودکردن ازاون قضیه ی بازی دراصفهان مقابل تیم سابق خودش تا ترک تیم وخوشگذرونی دراصفهان تانیومدن همذثراه تیم مجیدی شمارا دکترکردوبازیکن کمی هم هواداروتیم ودرک کنیدمعرفت شعورداشته باشید همه رانکوبیدکه خودتان هم مشکلات زیادداشتین
  • مسلم نجفی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    وریا بازیکن استقلال بهترین بازی بالاستقلال انجام داده آقای مدیرعامل دست بردار از این رفتارت از جایی دیگه خط بهت میدن این فوتبال نه سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی