نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ترفند جالب هواداران پرسپولیس برای بازگشت ستاره محبوب/ شماره ۸ ما اصلاً کیفیت بالایی ندارد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هواداران پرسپولیس علاقه زیادی به بازگشت احمد نوراللهی به تیمشان دارند.

پرسپولیس در تابستان گذشته چند ستاره خود را از دست داد ولی بدون شک مهم ترین بازیکنی که از پرسپولیس جدا شد، احمد نوراللهی بود. شماره ۸ سرخ‌ها که مدتی است به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شده مهره ثابت یحیی در میانه میدان بود و فصل قبل به عنوان بهترین بازیکن لیگ هم انتخاب شد.

یحیی هم که به خوبی از اهمییت حضور این بازیکن در تیمش باخبر بود نام او را در صدر بازیکنان تمدیدی قرار داد و مدیران باشگاه مامور مذاکره با این ستاره شدند. با این حال نتوانستند این بازیکن را در تیمشان نگه دارند و احمد از پرسپولیس جدا شد.

باشگاه الاهلی امارات مبلغ بسیار خوبی به احمد پرداخت پیشنهاد داد و همین پیشنهاد همه معادلات را برهم زد. نوراللهی چند روزی خودش را از دسترس پرسپولیسی‌ها خارج کرد و به تماس مدیران باشگاه جواب نمی‌داد.

در نهایت هم خبر عقد قرارداد نوراللهی با باشگاه اماراتی روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت؛ تا به هواداران پرسپولیس شوک عجیبی وارد شود. احمد با وجود فیکس بودن در تیم ملی و داشتن عملکرد بسیار خوب ، در الاهلی فصل خوبی را در این تیم سپری نکرد و با وجود هزینه سنگین این باشگاه برای ستاره ایرانی خود ، در چند بازی نیمکت نشین بوده است و در چند بازی الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا جایی در لیست این تیم نداشت و سکو نشین بود.

با این حال شنیده‌های ما از منابع موثق حاکی از آن است که مدیران باشگاه الاهلی دوست دارند قرارداد این بازیکن را تمدید کنند و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را هم به نوراللهی دادند. نوراللهی برای فصل آینده با تیمش قرارداد دارد ولی با این حال باید توافق مالی با این بازیکن انجام شود.

ترفند جالب هواداران پرسپولیس برای بازگشت ستاره محبوب/ شماره ۸ ما اصلا کیفیت بالایی ندارد!

از طرفی طی روزهای گذشته بحث بازگشت احمد نور به پرسپولیس مطرح شد و بعضی‌ها عنوان کردند که این بازیکن قصد بازگشت به ایران را در سال منتهی به جام جهانی دارد. احمد سال‌های فوق العاده ای را به همراه پرسپولیس سپری کرد و جام‌های مختلفی هم به همراه این تیم بدست آورد.

هواداران پرسپولیس هم که علاقه زیادی به نوراللهی دارند، از مدیران تیمشان درخواست کردند مقدمات بازگشت نوراللهی را به پرسپولیس فراهم کنند. هرچند باشگاه پرسپولیس هنوز پیشنهادی رسمی برای جذب نوراللهی ارائه نکرده ولی بازگشت به پرسپولیس برای شماره ۸ تیم ملی همیشه گزینه ای در دسترس خواهد بود و می‌تواند به حضور مجدد در پرسپولیس فکر کند.

از طرفی لئوناردو ژاردیم سرمربی سرشناس فرانسوی که به تازگی هدایت الاهلی امارات را به دست گرفته، هنوز نظر خود را در مورد ادامه همکاری با نوراللهی اعلام نکرده است. هرچند بعضی از رسانه‌های اماراتی از احتمال خروج احمد از شباب الاهلی خبر دادند، ولی این اتفاق رخ نداده و احمد به احتمال فراوان در اردوی پیش فصل تیمش شرکت خواهد کرد تا ژاردیم نظر نهایی خود را در خصوص ستاره ایرانی تیمش اعلام کند.

با این حال طی روزهای گذشته اتفاق جالبی رخ داد و هواداران پرسپولیس سعی کردند با استقاده از یک طرفند، زمینه بازگشت احمد را به تیمشان فراهم کنند. ماجرا از این قرار است که عده ای از طرفداران پرسپولیس با هجوم به صفحه ژاردیم، از او درخواست کردند تا احمد را در لیست مازاد خود قرار دهد. بعضی‌ها حتی پا را فراتر گذاشتند و خطاب به سرمربی جدید الاهلی گفتند، نوراللهی بازیکن بسیار ضعیفی است و کیفیت بالایی ندارد تا سرمربی فرانسوی زمینه اخراج نوراللهی را فراهم کند. هرچند به طور حتم این پیام‌ها تاثیری در تصمیم ژاردیم ندارد، ولی ترفند هواداران پرسپولیس برای بازگرداندن ستاره محبوبشان در نوع خود جالب بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    من نمیدونم این حواشی این شایعه ها را واقعا از کجا پیدا میکنید،؟ ایشون یک سال دیگه قرارداد داره و حداقل یک سال بعد از اون قراردادش هم نخواهد اومد سوای اینکه افت هم کرده! بعد از این ایشون قطعا اگه شباب نخوادش میره قطر چون الان اگه پولی در نیاره دیگه نمیتونه
    • ارتش سرخ IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      داداش میشه بگی نسبت با احمد نور چيه؟ پدر مادرش انقدر با قاطعیت دربارش حرف نمیزنن حاجی
    • علی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      درسته این خبرها اب دوغ خیاریه ولی از احمقی طرفدارهای لنگ هیچی بعید نیست
  • مکتب کثیف پیروزی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    پرسپولیس همیشه در حالت جوانمردانه یا برابر پیروز هیچ نبردی نبوده این چندسال ارتش مجازی پیروزی بوده که با خراب کردن جو برعلیه تیمهای دیگه و به نفع خودشون تونستن سواستفاده کنن یا قهرمانیهای کذایی بدست بیارن کاری که با مربی های قبلی استقلال کردن یا جو بدی که علیه سعادتمند یا هرکسی که واقعاً عاشقانه در حال کار برای استقلال بود کردند به عنوان هوادار استقلال حمله میکردن نمونش این فصل گزینه های داخلی نظیر نکونام رو بش حمله کردن الآن هم به آجرلو درحال حمله کردن هستن هیچوقت تو مکتبشون عدالت وجوانمردی وجود نداشته
    • پرسپولیس زلزله IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      برو عمو همه اینا که گفتی کار خودتون بود پرسپولیس چکار ب شما داره
  • یه ایرانی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    بسوزه پدر عاشقی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی