اتفاق عجیب در باشگاه بارسلونا/ شما حامی رئال‌مادرید هستی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا در نهایت تصمیم گرفت که قید استخدام اِلویس کوکا، معاون ورزشی سابق باشگاه میراندس را بزند.

الویس کوکا قرار بود به عنوان استعدادیاب وارد ساختار آکادمی لاماسیا بارسلونا شود و به پیشرفت تیم دوم بارسلونا کمک کند. تحلیل‌ها در مورد عملکرد کوکا مثبت بود اما بر اساس گزارش دوشنبه شب رادیو کاتالونیا، استخدام او توسط بارسلونا منتفی شده چرا که کوکا سابقه انتشار توییت‌هایی در حمایت از رئال‌مادرید را دارد.

الویس کوکا زمانی توییت کرده بود: «دوست دارم لوئیس سوارس را در رئال مادرید ببینم، خیلی عالی است.» یا: «بسکتبال رئال مادرید عالی است. آفرین به پابلو لاسو».

او حتی از کمک‌های داوری به بارسلونا انتقاد کرده و نوشته بود: «این همه کمک کافی است. چیزهایی که راخوی (نخست وزیر سابق اسپانیا) از ما می‌گیرد را به بارسلونا می‌دهند. تاسف‌بار است.» او پیروزی‌های رئال در ال‌کلاسیکو را نیز با انتشار توئیت‌هایی جشن گرفته بود.

هر چند که الویس کوکا این توییت‌ها را حذف کرده اما اسکرین‌شات‌هایی که از آنها باقی مانده بود، کار دستش داد و مانع از حضورش در بارسلونا شد. به این ترتیب این استعدادیاب فرصت حضور در باشگاه بزرگی نظیر بارسلونا را به خاطر این که قبلا رئالی بودنش را در شبکه‌های اجتماعی نشان داده بود، از دست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی