سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
۰ |
۵
حمایت غیرمنتظره آقای رئیس از یک انتقال بزرگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا ابراز امیدواری کرد روبرت لواندوفسکی راهی بارسلونا شود.

روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن که ساز جدایی سر داده و از هفته ها پیش صراحتا در مصاحبه‌های مختلف گفته است هیچ راهی برای ماندنی شدنش در بایرن نیست، در انتظار چراغ سبز باشگاه مونیخی است ولی تاکنون با درخواست او موافق نشده و بایرنی‌ها معتقدند او باید تا پایان قراردادش یعنی تا تابستان ۲۰۲۳ بماند. لواندوفسکی اخیرا در یک مصاحبه گفت که به هیچ پیشنهادی غیر از بارسلونا توجه نمی‌کند و هدف او بازی برای آبی اناری‌هاست ولی طبق ادعای موندودپورتیوو، او ماه گذشته به شدت نگران شده بود که آیا انتقالش به بارسلونا شدنی است یا خیر. همه چیز به مصاحبه خاویر تباس، رئیس لالیگا مربوط بود. تباس در مصاحبه با یوروپرس تاکید کرد که بارسا به خاطر مشکلات مالی توان جذب لواندوفسکی را ندارد و این انتقال را غیرممکن می بیند.

تباس اما حالا تغییر موضع داده و در مصاحبه جدید خود مدعی شد که انتقال لواندوفسکی شدنی است. او به خبرنگاران گفت: «به شخصه امیدوارم لواندوفسکی به بارسلونا بپیوندد. بارسا اگر بتواند طرح‌های اقتصادی که در مجمع خود به تصویب رساند را عملی کند، قادر به انجام این انتقال خواهد بود. لواندوفسکی یک اسطوره در بایرن مونیخ و فوتبال اروپاست و علاقه‌مند است به بارسا ملحق شود. من هم امیدوارم بارسا در این راه به موفقیت برسد.»

لازم به ذکر است که طرح‌های مورد اشاره تباس، فروش ۱۰ درصد از حق پخش بازی‌های بارسلونا به مدت ۲۵ سال است که اجازه خواهد داد بارسا با کسب درآمد ۲۰۰ میلیونی، فصل را بدون ضرر مالی به پایان برساند. بارسا تا دو روز دیگر بیشتر مهلت ندارد. یک ماه بعد نیز بارسا قصد دارد ۴۹ درصد از دارایی‌های خود را به کمپانی BLM واگذار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی