۲ پیشنهاد رسمی برای ستاره استقلال/ بازیکن ملی‌پوش به سرمربی سابقش نه گفت!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ملی‌پوش استقلال قبل از تمدید قرارداد با آبی‌ها دو پیشنهاد دیگر هم داشت.

اینطور که پیداست هافبک ملی‌پوش استقلال قبل از تمدید قراردادش با این باشگاه غیر از باشگاه قطری یک پیشنهاد رسمی دیگری نیز داشته است. ظاهرا هافبک تیم فوتبال استقلال در حالی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد که از لیگ امارات هم پیشنهادی جدی داشته است.

مهدی مهدی‌پور هافبک ملی‌پوش استقلال سرانجام در این تیم ماندنی شد، این در حالی است که وی دو پیشنهاد از لیگ امارات و قطر داشت. پیشنهاد العربی قطر مربوط به چند هفته پیش بود، ولی چند روز پیش هم باشگاه اتحاد کلبا که هدایتش بر عهده فرهاد مجیدی است، برای جذب این بازیکن اقدام و حتی به باشگاه استقلال درخواست رسمی ارائه کرده بود.

در قرارداد مهدی‌پور هم بند فسخ جدایی وجود داشت، ولی این بازیکن در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با استقلال گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    🤣با یک عملیات ساختگی حسابی قیمت را بالا برد 🤣
    • حسین پهلوان باقر IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      این قیمت را بالا برد یا سعید صادقی که مدیر برنامه اش او را در زنبیل انداخته بود و آواره این باشگاه اون باشگاه بود و آخرش در قالب کرد به لنگیها؟
  • پرویز IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    چقدر دوست داشتنی اند ادمهایی که شبیه حرفهایشان هستند.چقدر خوبه هر از گاهی هرچند اندک ، آدمهایی پیدا میشن که باور کنیم تعصب و مردانگی و وفاداری هنوز هم نفس میکشد.خوشحالیم که موندی پسر با شخصیت ، متعصب و وفادار استقلال
  • امید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    دمت گرم همون اول که اومداستقلال اوردندش تلویزیون گفتندازبچگی طرفداراستقلال یاپرسپولیس گفت طرفداراسپاهان ولی الان اومدم باشگاه استقلال وباتمام وجودتمام تلاشما میکنم براموفقیت استقلال نه های وهوی کرد نه لگوبوس کرد نه منم منم کرد ولی خیلی مردترازکسایی بودکه ادعااستقلالی دوآتیشه داشتندورفتند دمت گرم به اصفهان بچه خیابون جی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی