بهترین ۳ سال زندگی‌ام را در زندان گذراندم!/ از من می‌ترسیدند؛ اما همیشه آدم خوبی بودم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مایک تایسون در گفت‌وگوی جدیدش درباره حضور در زندان گفت: من بهترین سه سال زندگی ام را در زندان گذراندم.

مایک تایسون یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های ورزشی تاریخ جهان است، زمانی که در دوران اوج خود بود آنچه را که می‌خواست داشت، چیزی از او دریغ نمی‌شد، او پادشاه جهان بود.

تایسون به اتهام تجاوز جنسی در مرکز جوانان ایندیانا زندانی شد. محکومیت او ۱۰ سال، ۶ سال حبس و ۴ سال مشروط بود اما به دلیل رفتار خوبش تنها ۳ سال در زندان بود. او در سال ۱۹۹۵ آزاد شد. تایسون قبل از ورود به زندان در اوج زندگی حرفه‌ای خود بود و برای آنچه که خیلی‌ها فکر می‌کردند می‌توانست سه سال سخت برای بوکسور باشد، ظاهراً او زمان بهتری از حد انتظار داشت.

تایسون در گفت‌وگوی جدیدش درباره حضور در زندان گفت: من بهترین سه سال زندگی ام را در زندان گذراندم. من آرامش داشتم. اگر آرامش، ثبات و تعادل خود را نداشته باشید، این پول هیچ معنایی ندارد. شما برای دیکته کردن هر بخشی از زندگی به عقل خود نیاز دارید. من غذای خوبی داشتم، همه با من خوب بودند، با من خوب رفتار کردند. ۸ یا ۹ مایل دور حیاط می دویدم و عصرها چهار ساعت در سلولم تمرین می‌کردم. همه در زندان با من خوب رفتار می کردند، از من می ترسیدند، اما من همیشه آدم خوبی بودم.

تایسون برای طرفدارانش پیام فرستاد

تایسون گفت: من می خواهم مردم بدانند که زندگی تمایل به مردن است. من معتقدم که وقتی بمیری، شروع به زندگی می‌کنی. چیزی فراتر از ما وجود دارد. برای قدردانی از زندگی باید نفس بکشی. نفس خوب است اما زندگی نیست. از آن برای فوتبال و بوکس یا هر چیز دیگری استفاده کن. اما بدون آن زندگی کنید.

بهترین ۳ سال زندگی‌ام را در زندان گذراندم!/ از من می ترسیدند؛ اما من همیشه آدم خوبی بودم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی