نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
این مربی غرامت می‌خواهد/ طرفین برای جدایی به توافق می‌رسند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدایی مائوریسیو پوچتینو از پاری سن‌ژرمن به تعویق افتاده زیرا دو طرف هنوز بر سر فسخ قرارداد به توافق دست نیافته‌اند.

مائوریسیو پوچتینو پس از ناکامی در صعود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود در اختیار داشتن بازیکنانی مانند لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه، اعتبار خود را نزد مدیران باشگاه از دست داد و به همین دلیل، طی روزهای آینده برکنار و کریستف گالتیه فرانسوی جانشین او خواهد شد. طرفین در حال حاضر روی فسخ قرارداد گفت‌وگو دارند تا زمینۀ حضور سرمربی جدید فراهم شود و او به کارش به عنوان رهبر پروژه جدید قطرها آغاز کند.

با این حال جدایی مائوریسیو پوچتینو از پاری سن‌ژرمن به تعویق افتاده زیرا دو طرف هنوز بر سر فسخ قرارداد به توافق دست نیافته‌اند. این سرمربی ۵۰ ساله تا سال ۲۰۲۳ با پی‌اس‌جی قرارداد دارد، بنابراین هنوز ۱۲ ماه دیگر به پایان این قرارداد باقی مانده است. روزنامه فرانسوی اکیپ در این مورد گزارش داده که پی‌اس‌جی باید برای جدایی از کل اعضای کادر مربیگری خود حدود ۲۰ میلیون یورو هزینه غرامت پرداخت کند. مدیران باشگاه خواهان کاهش این مبلغ هستند اما پوچتینو به دریافت آن اصرار دارد و گفته است تا زمانی که کل مبلغ را دریافت نکند، جدا نخواهد شد. او همچنان به مدیران باشگاه خبر داده که در صورت عدم پرداخت این مبلغ حاضر است تا ماهانه دستمزد خودش را تا زمان پیدا کردن تیم جدید دریافت کند و از هدایت تیم کنار برود.

سران پی‌اس‌جی اما خواهان کاهش مبلغ غرامت هستند و از پوچتینو می‌خواهند که در روند جدایی‌اش همکاری کند و به غائله پایان دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی