جایگزین مهاجم محبوب استقلالی‌ها مشخص شد/ پرونده حضور در پرسپولیس دوباره باز می‌شود؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه الغرافه قطر با هدایت استراماچونی ایتالیایی با وینسنت ابوبکر قرارداد امضا کرد.

الغرافه با وینسنت ابوبکر به توافق نهایی دست پیدا کرد. این بازیکن که در پست مهاجم بازی می‌کند فصل خوبی را با النصر عربستان پشت سر نگذاشت و به همین خاطر در فهرست فروش باشگاه قرار گرفت.

الغرافه با این بازیکن با تجربه که بازوبند تیم ملی فوتبال کامرون را بر بازو می‌بندد به توافق نهایی دست پیدا کرد و قرارداد امضا کرد.

او قرار است که جایگزین دیاباته در الغرافه شود و به این ترتیب دوران حضور این مهاجم بلند قد در فوتبال قطر به پایان رسید و باید دید که مقصد بعدی او کدام تیم است.

پیش‌تر خبرهایی درباره علاقه باشگاه پرسپولیس به جذب دیاباته مطرح شده بود و حالا که سرخ‌ها در جذب منشا ناکام بودند شاید مهاجم سابق استقلال دوباره گزینه سرخ‌ها شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه سوراخ شش تایی ها IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    بیارینش به پرسپولیس که نتونست گل بزنه ولی صددرصدبه کیسه گل میزنه شک نکن انوقت ای حال میده قیافه اون دسته ازکیسه کشان که میگفتم این کیسه کش هست دیدن داره
  • حسین محمدی US ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    دوندگی نداره و کم تحرکه، مهاجم باید مدافعان و دروازه بان حریف را پرس کنه
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    هر چی باشه از منشا خیلی بهتره
  • مهران IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    قول میدم رونالدوومسی هم بیارند‌ لنگ قهرمان اسیانمیشه اخه شصت سال تجربه اینوثابت کرده ولی لنگی اینقدکودن هستندکه بازم امیددارند
    • گلگهرگیت_طفلان باباحمید _ پنالتی معیشتی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      شما بعد 80سال رنگ فینال جام در جام ببین 80سال رنگ یک دبل تولیگ داخلی ببین 80سال رنگ فینالACLک هیچ1هشتم نهایش ببین غول پلی اف😂 از زیر سلطه ی سیدجلال و سپاهان تو لیگ برتر دربیا دورهمی امجدیه که فقط میزبانی برای سوگولی حکومت تنها تیم از ابتدا حکومتی میگرفتن دورهمی امجدیه/ ک پرسپولیس و پیکان قهرمان داخلی بودند و تیم حکومتی رو فرستادن ورزشگاه بغل دست و یه سماور بهتون دادن اونم از قبل مشخص شده رو بدن. ارزشی نداره ازچهل سال قبل که خبر از میزبانی امجدیه برای تیم حکومتی نبود اازپلی اف نمیتونید دربیائید و فقط دارنده ضعیف ترین رده بندی تیمی و جدولی تو اسیا هستین دارنده ی ضعیف ترین شکست بین المللی فوتبال ایران. ما تو تورنمتی دوتا نایب قهرمانی کسب کردیم ک دیدن فینالش برای ژاوی .گابی.اینیستا.حمدالله حسرت و آرزو باقی مونده نه دورهمی امجدیه ی که اقای گلش صمدمرفاوی با2 گل زده است 🤣 تاج منحل شده ک کیسه باهم 18جام فیفایی و رسمی پرسپولیس ب تنهایی25جام فیفایی و رسمی سایپا دبل تولیگ سپاهان هتریک تولیگ پرسپولیس گلات تولیگ کیسه هم..🤣 طفلان باباحمید #گلات سوزان لیگ برتر(5) #پوکر سوزان سوپرلیگ(4)
    • perspolise IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      نه که شما قهرمان شدین،برو خداروشکر کن بعد ده سال با وزیر و امتیاز معیشتی یه جام بهتون هدیه دادن کیسه کشای متوهم
    • Arshia IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      تیم پرسپولیس فصل جدید هم قهرمان لیگ میشود هم لیگ قهرمانان آسیا این کیسه کشا بعد از ۶سال یک بار قهرمان شدین
  • ایری پلاست IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    آقای گل پنالتی های باد آورده کیسه
  • علی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    آجرلو دیاباته رو بیار استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی