عکس| تجمع اعتراضی دوباره مقابل ساختمان باشگاه استقلال/ دست نوشته مردم: وریا حذف شدنی نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گروهی از هواداران استقلال بار دیگر در حمایت از وریا غفوری به مقابل باشگاه استقلال رفتند.

در ادامه تجمعات روزهای گذشته در حمایت از تمدید قرارداد وریا غفوری ظهر امروز گروه دیگری از طرفداران استقلال به محل باشگاه استقلال رفتند.

تعدادی از هواداران با در دست داشتن بنرهای وریا غفوری و تعدادی دیگر با در دست داشتن کاغذ هایی که روی آن نوشته شده بود وریا حذف شدنی نیست، مجدداً خودشان را به ساختمان باشگاه استقلال رساندند و خواستار دیدار با مسئولان این باشگاه شدند.

مدیران باشگاه که در روزهای اخیر پاسخگوی رسانه ها نیستند فعلاً در قبال موضوع تمدید قرارداد وریا غفوری سکوت کرده و عکس العملی در این باره نشان نمی‌دهند. گرچه در روزهای گذشته محمد مومنی و پرویز مظلومی دو عضو هیأت مدیره بشگاه در برنامه های تلویزیونی از شروع مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان بدون قرارداد خبر داده بودند.

ناگفته نماند؛ این گروه از هواداران در حال حاضر در مقابل باشگاه حضور پیدا کرده و منتظر دیدار با مدیران باشگاه هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • هر چه آجرلو بگوید IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    وریا فعلا که حذف شده. دم آجرلو گرم که فصل قبل استقلال را قهرمان کرد. نباید قدرنشناس باشیم.
    • وریا تاج سر بعضیا IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      حالا چه اصراریه که یه لنگی - وزارتی از طرف استقلالیا کامنت بذاره و اینطور پاچه خواری کنه ؟ انشالله که بی اجر نباشه پهلوان !!!
  • محمدعلی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    وریا هم خدا را میخواد هم خرمارا مشکل از ایجنت وریاست که قراداد بالا میخواد خودش قراردادمستقیم ببنده وبا ایجنتش فسخ قرارداد بکنه انوقت ادعای استقلالی بودن داشته باشه مدیریت استقلال هم حق داره با بازیکنی که عمر فوتبالش تمام شده دست به عصا راه بره متاسفانه بازیکنان فعلی فقط شعار تعصب عرق به باشگاه وپیراهن را میدهند درعمل به پول فکر میکنند
  • دورد بر شرف همه اقوام ایران زمین IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    من رسما خبر دارم هوداران استقلال پرسپولیس تراکتور سپاهان نساجی فولاد مشکل وریا غفوری نیست مشکل ؟ کرد ها با غیرت عرب های شجاع با شرف خوزستان اذری های باغیرت کل اذربایجان شرقی غربی ابر مردان بلوچ با غیرت ترکمن ها مرکز وقتی نصف جمعیت ایران خواهران مادران ما رو شهروند درجه دوم حساب میکنه انقدر حقیر هستند که عرب ایرانی کرد ایرانی بلوچ ایرانی ترک های با شرف ایرانی رو به جرم دورغین شما نگاه کنید کدام استان بیشتر مشکل رو داره خوزستان کردستان بلوچستان در کردستان با نبود کار جوان سه تا یخچال بزرگ رو از کوه جا به جا میکنه خطر شیلیک کشته شدن هم داره من خودم با افتخار شیرازی هستم فارس ولی مگر فرقی داره کسی که تو قللب تهران هست یا تو یک روستایی از کردستان مشکل این ها به اقوام با شرف ایرانی هست بس
  • رحمانی مهابادی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    وریا در قلب مردم است حذف شدنی نیست رستم های پهلوان پنبه ای تاریخ مصرف دارند وریا ماندگار همیشگی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی