یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای ستاره برزیلی؛ پیراهن شماره ۱۰ در انتظار توست!/ نیمار به نیوکاسل می‌رود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از خبر شوکه‌کننده جدایی نیمار از پی‌اس‌جی، ژوئلینتون از نیمار خواست که به او در نیوکاسل بپیوندد و می‌گوید پیراهن شماره ۱۰ در انتظار توست.

طبق گزارش‌ها، رؤسای پی‌اس‌جی به نیمار گفتند که دیگر او را در پارک‌دوپرنس نمی‌خواهند. باشگاه‌هایی مانند چلسی و منچستریونایتد هر دو به این بازیکن ۳۰ ساله علاقه نشان داده‌اند، اما نیوکاسل احتمالاً تنها باشگاهی است که می‌تواند از پس دستمزد هفته‌ای ۴۹۰ هزار پوندی او را بربیاید.

ژوئلینتون ستاره نیوکاسل در ماه ژانویه توسط هموطن خود برونو گیمارش به باشگاه شمال شرق ملحق شد و گفت که می‌خواهد نیمار به تاین‌ساید دعوت شود. ژوئلینتون گفت: «ما می‌توانیم برای او جایگاهی در نظر بگیریم. این مرد یک بت است، در فوتبال جهان بسیار بزرگ است، بنابراین دعوت انجام شد. نیمار، اگر به این حرف‌ها گوش می‌دهی، می‌توانی بیایی!» ژوئلینتون ۲۵ ساله حتی تا آنجا پیش رفت که شماره پیراهن آلن سن ماکسیمین را هم به نیمار پیشنهاد داد. او افزود: «پیراهن شماره ۱۰ منتظر اوست. من برای برونو پیام خواهم فرستاد. برونو ارتباطاتی دارد. او می‌تواند پیامی بفرستد که از نیمار دعوت کند در اینجا بازی کند.»

در اکتبر گذشته صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی ۸۰ درصد از سهام باشگاه نیوکاسل را خریداری کرد و از آن زمان نیوکاسل یکی از ثروتمندترین باشگاه‌های جهان شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی