نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
جانشین وریا غفوری در استقلال مشخص شد/ مدافع لیگ برتری آبی‌پوش می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری هنوز به طور رسمی جدایی خود از استقلال را اعلام نکرده اما خیلی بعید است او را همچنان با پیراهن آبی در میادین ببینیم.

استقلال با چند بازیکن قدیمی خود تمدید کرد اما هنوز خبری از وریا غفوری نشده است. در همین راستا شنیدیم استقلالی ها که صالح حردانی را در پست دفاع راست دارند، می‌خواهند حسین ساکی مدافع راست صنعت نفت آبادان را هم جذب کرده و در واقع دفاع راست خود را کاملا خوزستانی کنند.

استقلال امسال امید حامدی فر و محمدحسین زواری را هم از صنعت نفت خریده و اگر ساکی هم بیاید، سومین بازیکنی است که از تیم سابق منصوریان به استقلال ملحق می‌شود. قرار است در همین رابطه مذاکراتی انجام شود تا ساکی به طور رسمی پیراهن استقلال را بر تن کند.

استقلال در لیست بزرگسالان خود تنها دو جای خالی دارد که ساکی می‌تواند یکی از این دو سهمیه را پر کند. البته این انتقال هنوز نهایی نشده همان طور که جدایی وریا هم قاعدتا باید از سوی خود او اعلام شود چون بعید است باشگاه استقلال واکنش خاصی به این مساله نشان بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سیاوش IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    با اینکه من پرسپولیسی هستم ولی در حق وریا ظلم شده است.
  • آبی دل IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    نه بابا ساکی چیه چرا تیمو خراب میکنید فقط تیکدری وامیدوارم هرچه سریعتر آذرباد وتیکدری جذب استقلال بشن معلوم نیست مدیرای استقلال برای جذب این دوبازیکن تعلل میکنن با اینکه استقلال خیلی بشون نیاز داره
  • حسین IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    جناب سردار مامور حذف وریا غفوری هست چون حرفهای وریا برای این جماعت قابل قبول نیست وریا کاریزمای خاصی بین مردم داره و اینا از همین نگرانند وگرنه وریا از نظر تکنیک و بدنی الان جزء آماده ترین بازیکنان فوتبال ایران هست ..
  • صادق IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    سلام،بااینکه استقلالی هستم استقلال بااین مربی بجایی نمیرسه حیف این پولا ی ملت
    • لنگ لعنتی IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      به نظر من فوتبالو باید بزارن کنار تو کل جهان و بجاش منچ بازی کنن،هر وقت مار زدت در اصل گل خوردی😄
  • ۴تایی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    باید وریا حفظ بشه همین الان از خیلی بازیکنای راست لیگ روپا تر وسرگرمی قصه وریا چیز دیگریست که همه نیدونیم چرا با کاپیتان محبوب اینطوری برخورد می‌شود سردار آجرلو تو نباشی میشه تحمل کرد ولی وریا خیر یادت باشه با احساسات هواداران بازی نکن وگرنه خودت باید بری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی