نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
مینو مداح: موهایم سفید شد/ تاریخ‌سازی کردیم، اما بهترین مربی نشدم!
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم تکواندو بانوان گفت: ۳ المپیک و ۲ بازی‌های آسیایی حق من را خوردند و موهایم در تکواندو سفید شد

مینو مداح،سرمربی تیم تکواندو بانوان درخصوص عملکرد تیم تکواندوی بانوان در قهرمانی آسیا اظهار داشت: قبل از مسابقات گفتم قول هیچ مدالی نمی‌دهم، اما مطمئن بودم شاگردانم از پس حریفان بر می‌آیند. به کمک بهرامی‌نژاد (بدنساز تیم) یک فشار تمرینی ۵ ماهه را در عرض ۲ ماه روی بچه‌ها پیاده کردیم و با برنامه‌ریزی و تلاش توانستیم تاریخ‌سازی کنیم.

وی افزود: تمام تیم‌های مدعی قاره کهن با بهترین نفرات در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرده بودند، اما با کمک کادرفنی خوبم و تلاش بازیکنان، نتایجی گرفتیم که گوشه‌ای از توانایی تکواندوی بانوان بود. هوگوپوشان ما خیلی از بازی‌ها را در همان ۲ راند اول تمام می‌کردند و از عملکرد تیم رضایت دارم.

کیانی بسیار باهوش مبارزه کرد

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در ادامه به ستایش بازیکنانش پرداخت و گفت: اکرم خدابنده از بازیکنان باتجربه و سطح بالای ایران است که طلای سنگین وزن را دارد که این یک عنوان بسیار ارزشمند است و در نهایت هم بهترین بازیکن شد. ناهید کیانی هم بسیار باهوش مبارزه کرد و عنوان فنی‌ترین بازیکن را هم تصاحب کرد که این افتخارات هم مایه مباهات تکواندو است.

مداح ادامه داد: زهرا پوراسماعیل که در بازی‌های آسیایی به برنز دست یافته بود، در قهرمانی آسیا ۳ مبارزه سنگین انجام داد و طلا گرفت. نعمت‌زاده و ولی‌زاده هم واقعاً تلاش خود را انجام دادند و به نقره رسیدند و شیدایی هم با اینکه به مدال برنز رسید، اما شمه‌هایی از بازیکن باکیفیت را دارد که در آینده بیشتر از این نفرات می‌شنوید.

دلایل ساعی برای من قانع کننده نبود

وی در خصوص عدم انتخابش به عنوان بهترین مربی مسابقات اظهار کرد: این تصمیم در پایان مسابقات و با تایید هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو اتخاذ شد که من هم همان موقع به نشانه حمایت از بانوان و تیمم سالن مسابقات را ترک کردم چون این عنوان را حق خودم می‌دانستم. ما یک تیم بودیم و تلاش زیادی برای تاریخ‌سازی انجام دادیم، اما متاسفانه جایزه‌ای که حق تیم بود به ما نرسید.

مداح با اشاره به اینکه بابت این موضوع با ساعی صحبت کرد، افزود: سیاست‌هایی در ورزش وجود دارد که شاید مورد تایید من و امثال من نباشد و در اینباره با شخص رییس فدراسیون هم صحبت کردم، اما دلایل او برای من قانع کننده نبود و اگر سر و صدای زیادی نکردم چون این کار دور از رفتار حرفه‌ای است و شخصیت من به گونه‌ای نیست که هرچیزی را در بوق و کرنا کنم.

۳ المپیک و ۲ بازی‌های آسیایی حق من را خوردند

سرمربی تیم تکواندوی بانوان در واکنش به اینکه سال‌هاست با حق‌خوری مواجه می‌شود، یادآور شد: ۳ المپیک و ۲ بازی‌های آسیایی حق من را خوردند و اگر شلوغ نمی‌کنم چون اولویت من همیشه خانواده‌ام بودند و اینبار هم به احترام هادی ساعی، اسطوره تکرارنشدنی تکواندو قبول کردم که سرمربی تیم ملی شوم. به این اتفاقات عادت کرده‌ام و موهایم در تکواندو سفید شده است.

مداح در پایان خاطرنشان کرد: ما یک تیم هستیم و اجازه نمی‌دهیم کسی از آب گل‌آلود ماهی بگیرد. اگر گلایه‌ای باشد به راحتی عنوان می‌کنیم و چون هیچگاه اهل حاشیه نبوده‌ام، ترجیح می‌دهم کام شیرین تکواندوی بانوان را با مسائل غیرفنی تلخ نکنم. امیدوارم در آینده حق به حقدار برسد و موفقیت‌های این رشته ادامه داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    واقعا جای تاسف داره زندگینانه سرمربی تیم ملی تکواندو خانم مداح بارگزاری نشده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی