نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اشتباه مدیران استقلال باعث شد؛ ۲ بازیکن به تیم سابق برمی‌گردند/ مشتریان دست به نقد برای بازیکنان آبی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سایپا در نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ عمل نکردن استقلال به تعهداتش در قبال دو بازیکن را اعلام کرد.

در پیگیری اتفاقات مربوط به ابوالفضل جلالی و امیر علی صادقی و تفاهم نامه قبلی باشگاه سایپا و استقلال مشخص شد باشگاه استقلال مطابق تفاهم نامه فی مابین، به تعهدات خود عمل نکرده و باشگاه سایپا مراتب عدم ایفای تعهدات را به صورت رسمی به سازمان لیگ و باشگاه استقلال اعلام کرده است.

بنابراین ابوالفضل جلالی و امیر علی صادقی بازیکنان باشگاه سایپا بوده و فصل بعد با رضایت این باشگاه می توانند تیم بعدی خود را انتخاب کنند.

چند پیشنهاد مختلف از باشگاه‌های لیگ برتری به باشگاه سایپا داده شده و این باشگاه در حال بررسی پیشنهادات مربوطه برای انتقال این بازیکنان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اصلا مشکوک نیست ! IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    چقدر حظ میکنید که از این نوع اخبار و حاشیه و ... راجع به استقلال از خودتون در کنید انشالله که بی اجر نباشه ما هم میدونیم همه چی خیلی اتفاقی و همینطور یهویی داره پیش میاد
  • احسان IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    از انتشار اخبار دروغ چه سودی می برید؟ از ایجاد استرس و اضطراب بین هوادارها به کجا می رسید؟ طبق قرارداد ، باشگاه استقلال باید قبل از اول تیرماه مبالغ رو به حساب سایپا واریز می کرده و دقیقاً استقلال این کار رو انجام داده ، پس شرط موردنظر انجام شده! حالا اگه حساب سایپا مشکل داشته پول برگشت خورده ، چه ربطی به استقلال داره؟ مگه سایپا به استقلال اعلام کرده که به حساب دیگه ای پول رو واریز کنه؟ اگه سایپا حتی به عمد حسابش رو ببنده که استقلال نتونه پول رو واریز کنه ، قانون حق رو به سایپا میده؟!!! شرط قرارداد ، فقط واریز وجه بوده و استقلال اینکار رو انجام داده اگه حساب مشکل داشته ، تاثیری در ماجرا نداره! اینکه مدیران سایپا بی عرضگی مفرط خودشون در مدیریت باشگاه و سقوط به لیگهای پایین تر رو بخوان با اینجور زرنگ بازیها جبران کنند ، نه تنها کار کثیفیه ، بلکه اونقدر هم کشور بی قانون نیست! در اینجور موارد صرف اقدام برای انجام شرط کفایت می کنه! استقلال مبلغ رو به همون حسابی که پول قبلی رو واریز کرده ، واریز کرده حالا اگه حساب سایپا مشکل داشته و سایپا هم اطلاعی به استقلال نداده ، مشکل از استقلال نیست!
  • امیر IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    اینکار مطمئنا عمدی هست. مگه میشه یکی مثل آجورلو رکب بخوره ؟ آجورلو اینکار رو عمدا انجام داده. دستشون دیگه رو شده.
  • مهدی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    یعنی آجرلو داره چراغ خاموش استقلال رو نابود میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی