یک هوادار متمول پرسپولیس را دچار حاشیه کرد/ تفرقه و دو دستگی در اردوگاه سرخپوشان
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کمک‌های مالی یک هوادار به پرسپولیسی‌ها بیشتر از آنکه کمک حال سرخ‌پوشان باشد می‌تواند آنها را دچار دردسر کند.

باشگاه پرسپولیس برخلاف سایر باشگاه‌ها شروع قدرتمندانه‌ای در فصل نقل و انتقالات داشت و موفق شد چندین بازیکن ملی‌پوش، مطرح و نامدار را جذب کند. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی ولسیانی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مرتضی پورعلی‌گنجی و ... از جمله بازیکنانی هستند که باشگاه پرسپولیس در فصل و نقل و انتقالات آنها را جذب کرده است. این در حالی است که به نظر می‌رسد فعالیت سرخ‌پوشان در فصل نقل و انتقالات به پایان نرسیده و آنها به دنبال جذب ۲-۳ بازیکن دیگر هستند که احتمالاً دو نفر دیگر خارجی باشند.

با این همه جذب بازیکنان نامدار و مطرح باعث شد تا باشگاه پرسپولیس هزینه‌ای برای حضور پرقدرت در فصل نقل و انتقالات بپردازد. وضعیت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس همانند سایر باشگاه‌ها رقم زیادی شده و این مسئله احتمالاً در طی فصل سرخ‌پوشان را دچار تنش‌هایی خواهد کرد. جالب اینجاست که هنوز تمرینات شروع نشده بازیکنان قدیمی پرسپولیس نسبت به این شرایط گله دارند و از این موضوع ناراحت هستند. این موضوع در شرایط فعلی هم کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت کرده است.

کمک هوادار متمول به پرسپولیس

گویا باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان جدید علاوه بر هزینه‌هایی که خود پرداخت کرده، مبالغی هم از سوی یک هوادار به برخی از بازیکنان پرداخت شده است. یک هوادار متمول پرسپولیس که در خارج از کشور زندگی می‌کند در سال‌های اخیر همواره کمک‌های مالی نسبتا چشم‌گیری را به بازیکنان پرسپولیس داشته است و جالب اینجا است برخلاف خیلی از افرادی که کمک‌های مالی می‌کنند علاقه‌ای هم به حضور در رسانه‌ها و مطرح شدن ندارد. این هوادار در سال‌های اخیر البته نقش زیادی در تحولات پرسپولیس داشته و برخی از بازیکنان به واسطه‌ کمک‌های مالی این فرد راضی به قرارداد با پرسپولیس و پوشیدن پیراهن این باشگاه شده‌اند. این هوادار در فصل نقل و انتقالات اخیر هم نقش پررنگی در جذب بازیکنان داشته و حتی گفته می‌شود که مبلغی به صورت جداگانه به بازیکنان جدید پرداخته است تا آنها حاضر به عقد قرارداد با سرخ‌پوشان شوند.

تفرقه و دو دستگی در پرسپولیس!

این هوادار که احتمالاً با نیت کمک به تیم محبوب خود پول‌هایی به بازیکنان پرداخت می‌کند ناخواسته چند دستگی را در بین بازیکنان پرسپولیس به وجود آورده است. او نه تنها در فصل نقل و انتقالات اخیر بلکه در سال‌های قبل هم پاداش‌هایی به بازیکنان می‌داد که در این بین برخی از بازیکنان از پاداش‌های این هوادار محروم بوده‌اند. حالا اما کمک‌های مالی این فرد باعث شده تا چند دستگی بین بازیکنان به وجود بیاید چرا که برخی از بازیکنان سال‌های اخیر پرسپولیس از این پاداش‌ها بی‌بهره‌ بوده‌اند و از طرف دیگر برخی از بازیکنان جدید این پاداش‌ها را دریافت کردند و همین موضوع تا اینجا باعث دو دستگی بین برخی از بازیکنان شده و بیم آن می‌رود که این موضوع در فصل پیش‌رو باعث ایجاد حواشی در پرسپولیس گردد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به کمک‌های یک هوادار

کمک‌های مالی این هوادار پرسپولیسی که احتمالاً‌ به نیت کمک به تیم محبوب خود انجام می‌شود واکنشی از سوی باشگاه پرسپولیس به همراه نداشته و چه بسا از این کمک‌ها هم استقبال کنند چرا که با این کار نه تنها سقف قرارداد خود را زیر پا نمی‌گذارند بلکه بخشی از هزینه پاداش‌ها و قرارداد بازیکنان از جایی خارج از باشگاه تأمین می‌شود. نکته عجیب اینجا است که چرا به جای پرداخت این کمک‌های مالی به باشگاه و تقسیم عادلانه آن بین بازیکنان، این پول‌ها به دست خود بازیکنان مدنظر این هوادار می‌رسد تا بین بازیکنان دو دستگی به وجود بیاید؟ جالب اینجا است که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس هم که در اواخر لیگ برتر بیست و یکم در سفری که در سکوت خبری به دوبی رفت با این هوادار متمول دیدار داشت و حتی قول‌هایی از سوی این فرد به مدیرعامل پرسپولیس انجام شد تا پاداش‌هایی به بازیکنان که در راه تلاش برای قهرمان شود بودند پرداخت شود. پیش از بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در اصفهان رضا درویش در آخرین تمرین سرخ‌پوشان پیش از سفر به اصفهان حاضر شد و به بازیکنان وعده داد که در صورت برد در این بازی ۵۰۰ میلیون تومان به اعضای تیم به عنوان پاداش پرداخت شود. درویش حتی وعده داد که یک منبع مالی فراهم شده و در صورت برد در بازی‌های بعدی مبلغ پاداش بیشتر هم می‌شود!

با این همه باید دید که باشگاه پرسپولیس در قبال چنین کمک‌هایی چه سیاست‌هایی را در پیش خواهد گرفت چرا که این موضوع شاید در کوتاه‌مدت به داد سرخ‌پوشان برسد اما بدون شک در بلندمدت این موضوع برای پرسپولیسی‌ها تبدیل به یک دردسر عجیب خواهد شد که احتمالاً عوارض آن در جریان لیگ برتر به چشم خواهد آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۶
  • ما جیگر نیستیم IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    هواداران متمول: ( صندوق های حمایتی کارگران، صندوق های قرض الحسنه کشور، گمگ های فدراسیون و...)
    • حسین IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      می خواستم بدونم اگر آن هوادار متمول اگر انسان است وانسانیت را دوست دارد چرا به آن هموطنانی که در اصطبل زندگی می کنند و۱۰دقیقه با شهر بزرگ اصفهان فاصله دارند کمک نمی کند اگر از این همه ميلياردها تومان که به بازیکنان مفت خور وبه خاصیت لنگی کمک کرده تنها می توانست با کمک یک میلیارد تومانی به آن خانواده های بدبخت کمک نماید اگر این کشور بازرسی داشته باشد باید جلوی این پول‌های بی حساب وکتاب را بگیرد وآنها را خرج مستمندان وبی خانمان ها نماید انسانیت این نیست که به میلیاردر ها کمک کنی تا مثلا دل هواداران را شاد کنی وقتی که آن هموطن به دلیل بی عدالتی آب شور می خورد وتو راحت به یک باشگاه پول پاشی می کنی در واقع بذر بی عدالتی را می پاشی آقای متمول
    • یه ایرانی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      حسین آقا، خیلی ناراحتی برای هموطنت که آب شور میخورد برو یخه فولاد سپاهان رو بگیر که چرا وسط کویر آب رو خرج صنعت میکنه!!! برو ببین چرا انقدر پول بابت رضایتنامه مغانلو کرد و چقد به خودش داد که بیاره توی تیمش برو بپرس، من نمیدونم امسال که پرسپولیس یکم دستش باز شده همه چشماشونو تنگ کردن که چرا چرا! یدفه هم این چراها رو ازخودتون بپرسید!
    • ساوالان IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      هوادار متمول چه ربطی به اصفهان دارد... سپاهان سالهاست با بودجه دولتی ریخت پاش می کند. چرا از بودجه کارخانجات اصفهان برای اون افراد اجاره نشین صرف نمی شود. نصف کارخانجات مادر ایران که در اصفهان هست..
    • ابرام US ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      فردی بهر دلیلی دلش میخواهد به بازیکنی و یا هر کس دیگری کمک مالی کند . این چه مشگلی ایجاد می کند ؟ خب دلش نمیخواهد به بازیکن دیگر کمک کند ؟ به کسی چه مر بوط است ؟! اگر قرار بود از کسی کمکی طلب کند و از دیگری با لا جبار کمک بخواهد قابل بحث وگفتگو بود . می گویند از کسی پرسیدند بخیل به چه کسی می گویند پا سخ داده شد که به کسی بخیل میگویند که از بخل وحسادت به کسی کمک نمی کند . باز پرسیدند اگر فردی تحمل نکندفردی ثانی به فرد دیگری کمک کند چه نا م دارد ؟ پا سخ داده شد که آن فرد ( بخیل اندر بخیل) است . حال ما مانده ایم و این بخیل اندر بخیل های مأمور رسانه ای و فضا های مجازی و حقیقی و اراذل و اوباش و قمه کش های سنتی و مدرن و پست مدرن و .......... ببخشید جا افتاد : قرون وسطایی
    • 4444 IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      از پولای وزارت بابا مسعود و جهرمی کش رفتن بنام هوادار متمول دارن جا میزنند مملکت نیست که برند ازشون بازرسی کنند این همه سال لنگیا هوادار متمول نداشتند بعد بابا سعود همه چی اوکی شد باورش خیلی سخته اینا به مفت خوری عادت کردند خدا میدونه باز این مجلس چه پولایی براشون گذاشته یا کدوم صندوقی دارند ارتزاق میکنند این همه پول زبون بسته بهشون میدند
  • محسن IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    هوادار متمول که به رایگان پول بده تو هیچ تیم ایرانی نیست و این فریب افکار عمومیه.
  • تاجی اصیل IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    ""وضعیت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس همانند سایر باشگاه‌ها رقم زیادی شده"" آقای خبرناهار محترم امکانش هست با ذکر مثال توضیح بدین کدوم باشگاه حتی استقلال و سپاهان که مربی خارجی آوردن رقم قرارداد مربیشون فقط به چهل میلیارد رسیده؟ یا استقلال که نفرات جذب شدش مشخصه همه جوان و جویای نام و حتی هوادار استقلال دو سه تا از این خریدهارو نمیشناسه بعد شما میگین رقم قراردادشون با بیرانوند و پورعلی گنجی و صادقی و ولسیانی و اسماعیلی فر!! تا اینجای کار و در آینده چند تا خارجی هم قراره بگیرن یکی هست این رقم قرارداد؟؟؟؟؟ شما یا حساب و کتاب بلد نیستین یا میخواین یه سری مسائل شفاف مالی رو اصطلاحاً ماست مالی کنین!! هرچند حرجی نیست شما از یایا دانمارکی پول میگیرین که این مهملات رو بنویسین تا کسی با اینهمه هزینه هنگفتی که امسال لنگیا کردن کاری نداشته باشه و خیلی راحت این قضیه رو با این نوشته هاتون میخواین توی افکار جامعه عادی سازی کنین!!
    • محسن US ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      دوست عزیز،شخصی که بابادانمارکی نامگذاری کردید اسم دارد.بسیار باشخصیت است و دلسوز ورزش و البته افشاگر فساد و زد و بند و روابط.کمی که صبر کنی،همون که میگی بابادانمارکی،افشا میکند منبع این پولها از کدام دخیره خلق‌الله خارج شده!!!!
    • محمد ناصری IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      کاجی بزرگوار و اصیل دسته سه ای و چهارجانبه امجدیه و اولونگایی لطفا یه لیوان آب خنک نوش جان بفرمایید تا حالتون بیاد جا و بعد خیلی محترمانه تشریف بیاورید پایین. باتشکر
    • مهیار IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      داداش اینا همش سوزشه بزار مهملات ببافن😂
    • ببو گلابی: IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      پرسپولیس و استقلال سالها زیر نظر دولت اداره شدن بدون اینکه یه دونه یه قرونی بهشون کمک کنن اون وقت سپاهان و فولاد و گل‌گهر و مس که کاملا دولتی‌اند و ردیف بودجه دارن به حیف و میل بیت‌المال مشغولند. چطور دولت به تیمهای نفتی بودجه نمیده اما به این چند تیم صنعتی بودجه میده؟!
    • ببو گلابی: IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      مسئله اینه که شما شهامت انتشار قراردادهای بازیکنا و مربیاتونو ندارین ولی پرسپولیسیا چون ریگی به کفش ندارن بارها این کارو کردن و بارها گفتن حاضرن قرارداداشونو منتشر کنن. شما وقتی نمیدونی مربی سابق تیمت چقد گرفته واسه چی الکی دور برمیداری؟! شما مگه مبلغ قرارداد فرهاد و محمود و محرم و جواد و امیر و... رو میدونی که حالا تبر دستت گرفتی تا مثلا ریشه ما رو بزنی!! مطمئن باش تیم تو بیشترین هزینه‌ها رو از زمان فتح‌الله‌زاده به بعد کرده و خواهد کرد. وقتی خود فتح‌الله‌زاده میاد میگه من سالی که رفتم ۱۳ میلیارد تومن (معادل تقریبا ۴ میلیون دلار) بدهی گذاشتم یا وقتی میگه استقلال در هشت سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومن هزینه کرده و یه آفتابه هم دستش ندادن پس لطفا سکوت کن. البته من معتقدم  یحیی ۴ میلیارد بیشتر نمی‌ارزه و این عدد توسط مدیر نادونی به نام مجید صدری بهش داده شده. در ضمن نمیشه سر حسین قربانزاده و سایت کدال کلاه گذاشت.
  • یه ایرانی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    عجب! میگم چرا اون فصل که مجیدی با کمک دوستان متمولش از همینا که میگی، به بازیکناش پاداش میداد دودستگی ایجاد نشد؟ چرا وقتی فتح اله زاده با همین دوستان بمب میترکوند مشکل ایجاد نشد؟ فکر کنم مشکل تو ذهن تو و امثال توئه اگه چنین دوستی باشه که میگی، فقط برا پرسپولیس بده و برا دوستان دیگه طوری نیست؟!
    • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      لنگ از این دسته دوستان اختلاسگر مثل هدایتی زیاد داره بهرحال ی فرقی باید بین تیم سوگولی حکومتی با سایر تیمها باشه دیگه
    • مهران IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      دوست عزیزاگه بنظرشماپرسپولیس ریگی به کفش نداره معلومه خییییییلی ازقضیه پرتی برویک کم مطالع کن دیگه بیشترتوضیح نمیدم من هوادارنساجیم ولی حرف حق رامیفهمم
    • کیسه الحقیر العربی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      آقا مهرانی که طرفدار نساجی هستی. باید بگم کیسه کش پشم باف تا حالا ندیده بودیم. سوزش زیاد گاهی به مغز میزنه و آدم دچار توهم میشه. پرسپولیس تیم مردمی است و طبیعی است که از طرف مردم ساپورت بشه. فقط مردم نمیتونن واسش امتیاز معیشیتی بگیرن ولی دولت هم پول تو دست و پای کیسه میریزه هم امتیاز و پنالتی
  • هدایتی ورژن دو IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    باشگاهی که وارد بورس شده باید حساب و کتابش شفاف باشه ،اگه هوادار به تیم علاقه مند است سهام باشگاه رو بخره و کمک کنه،اگه به شخص بازیکن علاقه مند است خارج از حساب و کتاب باشگاه میتواندپول یا هر چیز دیگه ای بده به بازیکن که این مورد نباید وارد روابط و قراردادهای باشگاه بشه،البته هیچ موشی محض رضای خدا موش نمی گیره این کمکها یعنی مدیریت در سایه باشگاهها توسط این افراد و نهادها و...،یعنی فساد و باز تولید امثال هدایتی ها و... سیستم نظارت کجایی؟
    • هوادار IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      دقیقا👏👏
    • هدایای ورژن دو IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      منظور هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیره بود.
  • یه دوچرخه سوار IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    من یه سوال از خبر ورزشی دارم چرا وقتی استقلال بیستا داد به دیاباته قاسمی و غیره که نمیشه شمرد ازین خبرا نمیزاشتی البته این نشون میده درویش پرز کارشو درست انجام داده
    • حسن IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      از کدوم بیستا حرف میزنی جیگر جان؟؟!!؟! این اعداد ساخته و پرداخته ذهن شما هوادار تیم حکومتی هست و بس! منطق شما عین همون هوادار پیروزی ای هست که میگفتی برای استرا پول هست و طلبشو دادن و هرچی خبرنگار اصرار کرد که ندادن و شکایت کرده هی اون هوادار گفت نخیر آقا دادن!!! وقتی از سپاهان بازیکن میگیری یعنی خیلی بیشتر خرج کردی! یه ذره شعور خوبه! دوستان مجیدی که کمک میکردند اسمشون هم چند هفته بعدش درآمد! ضمن اینکه اعداد پاداش کم و کوچیک بود! این چه هواداری هست که هر سال اینقدر بریز بپاش می‌کنه و خبری ازش نیست؟؟؟ وقتی میگن خارج از کشور هست پس قطعا ترسی از اعلام نامش نباید باشه چون حاشیه ای براش نداره! چون خارج نشینه اما من به قاطعیت به شما قول میدم و اعلام میکنم این هوادار حکومته! اون پولم پول بیت الماله که واسه تیم حکومتی شده بیت الحال!
  • هوچیگران لنگی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    پس قرارداد های دلی و شب تا صبح نخوابیدن دلیل داره خخخخ
    • ک.و IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      من فکر میکنم این دوست خارجی یکی از خوانندههی معروف استفلا که فوت کرده واسمش را لنگیها نمیگن
  • ابرام US ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    فردی بهر دلیلی دلش میخواهد به بازیکنی و یا هر کس دیگری کمک مالی کند . این چه مشگلی ایجاد می کند ؟ خب دلش نمیخواهد به بازیکن دیگر کمک کند ؟ به کسی چه مر بوط است ؟! اگر قرار بود از کسی کمکی طلب کند و از دیگری با لا جبار کمک بخواهد قابل بحث وگفتگو بود . می گویند از کسی پرسیدند بخیل به چه کسی می گویند پا سخ داده شد که به کسی بخیل میگویند که از بخل وحسادت به کسی کمک نمی کند . باز پرسیدند اگر فردی تحمل نکندفردی ثانی به فرد دیگری کمک کند چه نا م دارد ؟ پا سخ داده شد که آن فرد ( بخیل اندر بخیل) است .
  • بهزاد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    کلی گشتی تا یک چیزی پیدا کنی و به اصطلاح خودت حاشیه درست کنی ؟ نه عموجان همون هوادار متمول قدرت داره به بقیه بازیکنان هم کمک کنه که حاشیه درست نشه شما برو به فکر تیم خودت استقلال باش!
  • محمدرضا IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    دنبال حاشیه درست کردن نباش متمول پرسپولیس خودش میدونه که با این سیاست بچگانه شما تیم به حاشیه می رود پس نقشه شما کیسه کش ها خنثی می کند
  • بهروز IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    عزیزم شما جز اینکه بیای از حرفا بزنی چیز دیگه ای بلد نیستی؟؟ یکن در مورد تیم خودتون بگو که نتونستن بازیکن بخرن میگن این بازیکن خوب نبود اون معمولی بود یا ما به کسی قول تیم ملو نمیدیم خخخ جمه بچه جون بررو خونتون بشین و امسال تیم همیشه قهرمان رو تماشا کن
  • میثم IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    البته منظورش، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، استان قدس رضوی و دهها صندوق بین المال هست. نمیدونم چرا دولت به استقلال کمک نمیکنه. این تبعیضاگر واسه حکومتی بودن نیست، پس واسه چیه؟
    • اع IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      اقا‌همه‌میدانند دولت‌و‌وزیر‌به‌کمک‌ شما امد‌تا‌قهرمان‌شدید‌حالا‌با‌ما انگ‌میزنید‌باز‌امسال‌هم‌وزیر باشماست‌ناراحت‌نشوید
  • ساسان IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    شما هر وقت هويت و اسم اون هوادار متمول رو تونستيد پيدا كنيد بعد بيايد اين خبر رو كار كنيد معما طرح كرديد هوادار متمول كيه كه ميليارد مليارد پول داره ميده به بازيكنها!!!!
    • ... IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      میگه شما اسم اون تاجر اماراتی رو که پارسال به فرهاد مجیدی پول میداد تا بهتون پاداش بده میدونی که ما بدونیم اسم دوستمون چیه. فرض کن اسمش مسعود محمودیه.
  • محسن IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    به عنوان یه پرسپولیسی نظرم این هست که کمک های هواداران به باشگاه ایرادی ندارد؛ در مبلغ آن هم تفاوتی وجود ندارد. قطعا هواداران متمول باشگاه استقلال هم از این دست کمکها زیاد داشته اند. اما اگر این کمک ها تبدیل به ابزاری برای پولشویی شود، خطرناک است.
  • کیامرث دوستی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    به نظرمن باید ازاین افراد حمایت کرد کسی که نمی خواد اسمش فاش بشه خدایی تحسین داره دمش گرم و این افراد واقعن هوادار تیم ودلسوز تیم هستن که نه افرادی مثل هدایتی وغیره که به لیدرها پول میدادن تادودستگی وتنش ایجاد کنن باید حمایتش کرد و تشویق تا در ه شرایطی هوای تیم رو داشته باشه آقا دمت گرم
  • ابی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    همه می دونن مشکل پرسپولیس با خرید بازیکنان گران قیمت درست نمیشه کاش این تیم فقط بابا می خواد....
  • نازی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    دمش گرم الهی خیر ببینه ان شاالله ک همیشه سالم وتندرست باشه خدا همیشه پشت وپناهش من بعنوان ی هوادار پرسپولیسو دسشو از راه دور میبوسم خیلی مردی با غیرت ..تعصبت عشقه سالار
  • نوید ایرانی FI ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    بتونه یه بابا مسعود دیگه برای پیروزیمون بخره بازم چند سال قهرمان ایران میشیم
    • میلاد IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      بابا مسعود هم میگیریم تا بازم رووو دم امثال شما بزاریم. نصف فدراسیون و مدیرانش رو بخاطر تخلف و رشوه اخراج کردن . تووو همین سال هم تیم کیسه قهرمان شد. اب و بریز اونجا که میسوزه داش
  • دنیای امروز IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    باعرض ادب واحترام بزرگواران چقدرازقدیم میدانیدانقدرتوهین میکنیدبه هم وندانسته ازشرایط دیروزتاتمروزقضاوت میکنید..خسروانی که بود،میدانید؟ چطورتوانست تیم تاج(استقلال)درهمه ابعادرشته های ورزشی درسراسر ایران نام تاج رابعنوان ورزش درهمه ابعادثبت کند؟ چطورتوانست بازیکنان ناب آن زمان راازباشگاه های ریشه دارجذب کند؟ میدانیدنتیجه۱۶شهریورسال۵۲چطوربدون دوربین های رسانه ای بود؟ آیامیدانیدچه جشن هایی درهمین تاج صورت میگرفت وچه مقام های لشگری وکشوری درآن رفت وآمدمیکردند؟ آیامیدانیدهزینه های این جشن هاوبازیکنان ازکجابه تیم تاج تزریق میشد؟آیامیدانیدچطورپاس تهران بوجودآمدوچطورتیم تاج باعث بوجودآمدن تیم پاس شد؟ چقدرهوادارهستید؟تیم دارایی وتیم ایران جوان وآرارات وعقاب و...میشناسید؟ چطوری زودقضاوت میکنیدوبه راحتی به خانواده های خوداجازه میدهید توهین کنند؟ هیچ چیزی بالاترازخانواده شمانیست،همه پول میگیرنددراین دوباشگاه ورایگان کاری نمیکنند،پس بخاطرپولی که میبرندوبیشترازتولذت میبرند بخودمان چرااهانت کنیم؟ باتشکر
    • اسنپ کاپ IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      ما نمیدونیم شما که میدونید بگین که ما هم بدونیم،محض اطلاع شما بگم که اون موقع که تاج بود لنگ کجا بود!!!!!؟؟؟ تازه لنگ از تیم شاهین تشکیل شد شما که خودتون عرضه نداشتین تیم و باشگاه درست کنید، لطفا به اطلاعاتتون کمکهای وزیر ورزش وزیر ارتباطات فدراسیون داوران هدایتی و ……..رو هم اضافه کنید
    • 4444 IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      آخه آدم نا حسابی اگه خسروانی تقلب میکرد ورزشگاه آزادی زمان اون ساخته شده بود بنام تاج میکرد دیگه
  • لنگ ۹دقیقه قهرمان آسیا IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    دوستان عزیزتاجی نگران نباشید لنگ امسال دچار چنان حاشیه ای بشه باور نکردنی کافیه به یکی ازاین بازیکنایی که گرفته ۲ تابازی بازی نده اونوقت متوجه میشید بازیکنای بزرگ زیادیشم تویه تیم خوب نیست هرکی هرکی میشه همه میخوان ساز خودشونوبزنن اینومن بهتون قول میدم خوشحال باشین امسال خیلی حاشیه دارن خود همین بازیکنای که بقول خودشون باتعصب وعشق که دروغ میگن فقط بخاطر پول اومدن کافی بود یه تیم دیگه ۲ میلیارد بیشترمیدادمیرفتن همینا حاشیه سازمیشن
  • Ali IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    شما نام منبع را ببینی خودتان باید تا تهش را بخوانی!!!
  • اقبال DK ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    نفس این کار غلط و غیر شرعی است و هوادار بخاطر تعصب نباید این کار را تأیید کند. باور کنید یکی مثل هدایتی است که پولهایی به باشگاه پرسپولیس داد تا سندسازی کند و مالیات به دولت و بیت المال واریز نکند
  • عشقم ایران IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    با سلام خدمت دوستان این هزینه هارو دوست بنده به خاطر عشق علاقه ای که به تیم محبوب پرسپولیس داره میده لطفا فرافکنی نکنید به امید قهرمانی تیم محبوب 💖💖
  • مهرداد IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    خوب ک همیشه ی مبلغی از غیب میرسه ب بازیکنان لنگی تا با پول واجبار پیراهن لنگ را تن کنند وگر نه کی حاضره ای جلرا بپوشه
  • محسن IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    واقعاتهوع آوره.پول پول پول .گل بگیریددرب باشگاه های سرخابی رو
  • میلاد IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    نویسنده عزیز اب رو بریز اونجایی که میسوزه. صدای جلز ولز شما خیلی حال میده.
  • علیرضا IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    مطمین باشید این هوادار نیست یه دزد بیتالمال مثل حسین هدایتی و از طرف حکومت در خدمت پیروزی است
  • بهروز IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    بله پرسپولیس حکومتیه وقتی دو سوم مردم ایران هوادارشن مگه حکومت جرات میکنه هواشو داشته نباشه
  • کیسه شش سوراخه IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    چقدر شما کیسه تنان بی جنبه هستید ،همیشه هوچی گری را بلد بودین ،چطور پارسال قاسمی نژاد ۴۷ساله را با اون همه قر و ناز ،فرناز آورد همه تون نگفتید این پولها از کجا میاد ،شما که باید خوشحال باشید به خاطری که پرسپولیس به عدد ۶ مدرسه پارسال چه پولهایی که خرج نکردین از اون طرف پرسپولیس کبیر هم بازیکنانی تونست بگیره که در حد تیم نبودن ،آخه اگر اون طرفدار بود چرا پارسال وزیر و وکیل و همه همه دست به دست هم دادن تا پرسپولیس قهرمان نشه ،پس لطفا به مربی تون برسید که امسال دوباره باید بروید دسته ۳😂❤❤❤❤❤❤
  • ساوالان IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    هوادار متمول حتما از نوع عابر بانک قبلی لنگ هیچ کس پولی را که بازحمت بدست بیاورد ریخت وپاش نمی کند
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    استقلال امسال داره قردادهای آنچنانی می‌بنده دست مزد بازیکنانی که داشته رو هم اضافه کرده پشت پرده به قول خودشون دونه دونه دارن بازیکن تاپ هم میگیرن اسکلت تیمش رو دست نزده اونوقت شیش تا بازیکن گرفتیم همه دهن باز کردن ولی 10 تا بازیکن فروختیم کسی اونارو نمی‌بینه فک کنم پولی میاریم مفتی می‌دیم بره کمی عقل کمی شعور فوتبالی کاش عدالت رو پیش خودتون حداقل داشته باشین امسال نمی‌خوام حاشیه بشه ولی همون استقلال تیمش یکدست تر بازی می‌کنه پرسپولیس تا نیم فصل حداقل افت و خیز داره از نظر فوتبالی خیلیا میدونن چی میگم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی