نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اشتباه بزرگ کریستیانو رونالدو؛ باید با مسی هم‌تیمی می‌شد/ خط حمله پلی‌استیشنی که شکل نگرفت
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پل مرسون معتقد است که کریستیانو رونالدو باید قبل از پایان دوران حرفه‌ای خود از منچستریونایتد جدا می‌شد تا با لیونل مسی در پی‌اس‌جی بازی کند و اتفاقی شگفت‌انگیز رقم بزند.

آینده رونالدو در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و ایجنت او اخیراً چلسی را به او پیشنهاد داده بود، اما اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، خواهان حضور فوق ستاره پرتغالی در تیمش در فصل آینده است. با این حال، پل مرسون، منتقد سرشناس رونالدو مدعی شد که هر دو طرف اشتباه می‌کنند که به این بازیکن ۳۷ ساله در اولدترافورد دل می‌بندند. مرسون که می‌گوید رونالدو بخشی از مشکل در اولدترافورد است نه راه حل، معتقد است که فصل آینده مشکلات بیشتری ایجاد خواهد شد.

مرسون در ستون خود در نشریه «دیلی استار» نوشت: «رونالدو باید تابستان امسال به پاری‌سن‌ژرمن می‌رفت تا با لیونل مسی یک تیم رویایی تشکیل دهد. به نظر من تا زمانی که رونالدو منچستریونایتد را ترک نکند، انقلاب اریک تن‌هاخ شروع نمی‌شود. و رونالدو در اولدترافورد جام قهرمانی نمی‌برد، پس چرا بماند؟ فرصت زیادی برای بردن جوایز بزرگ برای او باقی نمانده است. او را در پاری‌سن‌ژرمن با مسی تصور کنید. آن‌ها سال‌ها به عنوان رقیب بازی کردند. تماشای پایان دوران حرفه‌ای آن‌ها به عنوان هم‌تیمی لذت‌بخش می‌شد. و دائماً داریم می‌شنویم که نیمار ممکن است پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند. می‌شد خط حمله‌ای متشکل از مسی، رونالدو و کیلیان امباپه داشته باشیم! و رونالدو مطمئن می‌شد که دوباره جام‌های بزرگ را بدست می‌آورد. این احتمالا بهترین باشگاه برای او است. تمام مردم دوست داشتند بازی اینها را در کنار هم ببینند. آن‌ها احتمالاً هنوز هم نمی‌توانند لیگ قهرمانان اروپا را ببرند، زیرا مسی و رونالدو سال‌ها بهترین بازیکنان جهان بوده‌اند، دیگر نیستند.

اشتباه بزرگ کریستیانو رونالدو/ باید با مسی هم‌تیمی می‌شد

مسی فصل گذشته فقط ۶ گل در لیگ فرانسه به ثمر رساند. او در اسپانیا در یک هفته شش گل به ثمر می‌رساند. اما این سه نفر در خط حمله شبیه به تیم فوتبال پلی‌استیشن می‌شدند. تماشای چنین چیزی لذت‌بخش می‌شد. تماشای رونالدو در یونایتد جالب نیست. رونالدو اکنون در سنی است که قرار نیست بدود و حرکت بازیکنان را مختل کند. قبل از آمدن رونالدو، یونایتد تیمی بود پر از بازیکنانی که با سرعت، انرژی و مهارت باورنکردنی بازی می‌کردند. اما آن‌ها نتوانستند این کار را در فصل گذشته با رونالدو انجام دهند.

می‌دانم که او گل‌های زیادی به ثمر رسانده. مردم می‌گویند که او کارش را انجام داده است. موضوع این است که مطمئناً یونایتد ترجیح می‌دهد با گلزنی کمتر رونالدو در لیگ قهرمان شود تا اینکه یک میلیون کیلومتر عقب‌تر بایستد در حالیکه رونالدو گل‌های زیادی به ثمر رسانده باشد. مثل این است که یک خانه بسازید و بگویید که پنجره‌های خوبی دارید، اما سقف به درستی نصب نشده است و کار نمی‌کند.

رونالدو فصل گذشته در مقابل برایتون ایستاده بود و به طعنه می‌خندید، انگار که می‌گفت: «من اینجا چه کار می‌کنم؟» اما جاهای زیادی وجود ندارد که او بتواند برود. منچسترسیتی اکنون ارلینگ هالند را در اختیار دارد. به لیورپول هم که نمی‌رود. پی‌اس‌جی تنها گزینه است.»

مرسون که کارشناس «اسکای‌اسپورتس» هم هست، فصل گذشته در تلویزیون انتقادهای زیادی از رونالدو کرد. اما مهاجم سابق آرسنال و انگلیس گفت: «منظور من را بد متوجه نشوید. رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران است. حتی فصل گذشته من او را تماشا می‌کردم و گاهی می‌گفتم که او خیلی پرت است. اما بعد او گل می‌زد و می‌گفتم چطور این کار را کردی؟ تو که ۲۵ دقیقه است توپ را لمس نکرده بودی! او واقعاً بازیکن خاصی است. به خودش باور دارد. فکر می‌کنم از نظر ذهنی قوی‌ترین بازیکنی است که تا به حال در تاریخ فوتبال وجود داشته است. من فکر می‌کنم مسی متفاوت است. فکر می‌کنم او با استعداد ذاتی متولد شده است. رونالدو مجبور بود روی مهارت‌هایش کار کند. می‌توانید ویدیوهایی از گل‌های باورنکردنی مسی در دوران کودکی را تماشا کنید. استعداد او ذاتی بوده اما در مورد رونالدو همه چیز به سخت‌کوشی و فداکاری برمی‌گردد. اما در فصل آینده زیر نظر تن‌هاخ با حضور رونالدو انقلابی رخ نخواهد داد. سخت می‌شود. مربی دقیقاً همان مشکلات مربی قبلی را خواهد داشت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدامین حاجی آبادی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    میگن میخوادبره رم که امیدوارم نره رم کاش بمانه منچستریونایتدتابستان بعدبرگرده رئال مادریدیااینکه بره بایرن مونیخ
  • رهاد IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    رئال مادرید بهترین جایی که میتونه بره
  • نیکویی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    اگه بره پاریس نه تنها خط حمله رویایی تشکیل نمیشه که اوضاع بدتر هم میشه. دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند اون موقع که میشه سه پادشاه در یک اقلیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی