پشت پرده یک جدایی عجیب/ اختلاف ۲۰۰ هزار دلاری استقلال و مدافع برزیلی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هم سرمربی جدید استقلال و هم مدیران این باشگاه خواهان حفظ مدافع برزیلی استقلال هستند ولی تا این لحظه توافقی صورت نگرفته است.

بعد از اینکه محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو مدافع اصلی استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر سرباز و راهی تیم ملوان شدند، کادرفنی استقلال یک مدافع برزیلی به نام رافائل سیلوا را به خدمت گرفت تا جایگزین دو مدافع سرباز این تیم شود.

سیلوا که سابقه بازی در لیگ رده پایین برزیل، لیگ برتر پرتغال و لییگ عربستان را در کارنامه دارد، در همان بازی اولی که برای استقلال انجام داد، فوق العاده کار کرد و نشان داد که بازیکن باکیفیتی به حساب می‌آید. نمایش‌های خوب رافائل در استقلال باعث شد تا این تیم بعد از جدایی مرادمند و یزدانی با مشکل مواجه نشود و خط دفاعی آبی‌ها با قدرت فصل را به پایان برساند. رافائل بعد از آخرین بازی استقلال درر لیگ، قراردادش با این تیم به پایان رسید و وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست. طی چند هفته گذشته مدیران استقلال باب مذاکره را برای تمدید قرارداد این بازیکن آغاز کردند ولی اختلاف مالی طرفین زیاد است.

هم سرمربی جدید استقلال و هم مدیران این باشگاه خواهان حفظ مدافع برزیلی استقلال هستند ولی تا این لحظه توافقی صورت نگرفته است. سیلوا و مدیربرنامه اش در قدم اول به مدیران استقلال اعلام کردند، برای تمدید قرارداد ۶۰۰ هزار دلار دستمزد می خواهند ولی این موضوع با مخالفت باشگاه استقلال مواجه شده است.

در قدم بعدی و بعد از چانه زنی ها سیلوا رقم درخواستی خود را به ۵۰۰ هزار دلار کاهش داد ولی باز هم پرداخت این مبلغ در توان باشگاه استقلال نیست. استقلالی ها به این بازیکن برزیلی اعلام کردند، نهایتا می توانند ۳۰۰ هزار دلار به او پرداخت کنند ولی این مبلغ مورد موافقت سیلوا قرار نگرفته است و همین موضوع باعث شد تا شانس تمدید قرارداد با رافائل سیلوا کم شود.

هرچند مذاکرات بین طرفین همچنان ادامه دارد ولی خیلی سخت است که اختلاف ۲۰۰ هزار دلاری بین مدافع برزیلی و مدیران استقلال حل شود و این بازیکن قراردادش را با آبی ها تمدید کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشق فوتبال IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    زیادمالی هم نبودک بیشتراز۲۵۰تا۳۰۰بگیره.آجورلوباج نمیده دمش گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی