هر بازیکنی از راه می‌رسد لباس استقلال را بر تن می‌کند/ از کرونا خبری نیست؛ آقایان! از هواداران بترسید/ فکر می‌کردم فوتبال از سیاست جداست
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرویز برومند دروازه‌بان اسبق استقلال معتقد است این تیم با توجه به جایگاهی که دارد، نباید هر بازیکنی پیراهن آن را بپوشد.

پرویز برومند درباره وضعیت استقلال در نقل‌وانتقالات، نگاه انتقادی دارد. او در این مصاحبه به شدت از اوضاع و احوال فعلی استقلال انتقاد کرد که در ادامه می‌خوانید:

*بارها گفته‌ام بهترین شرایط برای استقلال این بود که شاکله‌اش را حفظ کند، اما تا الان این اتفاق نیفتاده است. یکی دو بازیکن جدا شده‌اند و تکلیف برخی بازیکنان مشخص نیست و هواداران نگران وضعیت تیم‌شان هستند.

*آقایان! بترسید از ناراحتی و خشم هواداران، چون آنها صاحبان اصلی تیم هستند و نمی‌توانند این شرایط را تحمل کنند. قهرمانی فصل گذشته استقلال با آن رکورد تاریخی بسیار برای هواداران دلچسب بود، ولی با اتفاقاتی که تا امروز افتاده، این قهرمانی را از دماغ‌شان درآوردند.

*همیشه فکر می‌کردم اینکه می‌گویند ورزش از سیاست جداست، کاملاً درست است، اما در کشورمان در حد یک شعار است. الان می‌بینیم سیاست در ورزش‌مان دخالت دارد و جلوی رشد آن را می‌گیرند.

*متأسفانه استقلال بازیکنانی گرفته است که شناختی روی آنها نداریم. نمی‌خواهم خدای ناکرده به این بازیکنان توهین کنم، اما استقلال جایگاهی دارد که پیراهن آن تَن هر کسی نباید برود. استقلال ستاره تیم‌هاست و همیشه نفرات ملی‌پوش را جذب می‌کرد، امروز اما هر کسی پیراهن استقلال را می‌پوشد. قرار نیست هر کسی در تیمش کمی خوب بازی کرد، به استقلال بیاید.

*سرمربی جدید استقلال در ایران حضور ندارد و نمی‌دانم چه کسی برای این تیم یارگیری می‌کند. آقایان با این کارها قهرمانی را از دماغ هواداران درآوردند. خواهش می‌کنم سیاست را برای سیاسیون بگذارید و ورزش را برای ورزشی‌ها. اگر مدیر بودم تلاشم را می‌کردم وریا غفوری را حفظ کنم و حتی برای یارگیری از او کمک می‌گرفتم، ولی این اتفاق نیفتاده است. از هواداران بترسید چون دیگر کرونا نیست و شاهد حضور آنها در هواداران خواهیم بود. آن وقت است که می‌بینید چطور با شما برخورد می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • میلاد IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    اقای برومند سال قبل که پرسپولیس بازیکنان اصلیش رو از دست می داد و از ستاره خالی می شد و با چند بازیکن متوسط قرارداد امضا کرد سیاست وارد ورزش نشده بود چطور الان شده؟ بی خیال عمو
    • فرشاد IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      حاضرم قسم بخورم اصلا متوجه منظور و حرفهای برومند نشدی!!
    • آلفردو IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      دوست عزیز استقلال هر سال بهترین بازیکناش از دست داده و بابت فصل گذشته پرسپولیس شما اسدی و پاکدل و نعمتی که تو این لیگ بازیکن های خوبی محسوب میشن جذب کردید استقلال با سلمان و حسین زاده و نیک نفس که شاخص نبودن تیمشو بست . شما نگاه به خط هافبک پارسال تیمت بنداز مقایسه کن باز بهترین ها تو تیم شما بودن از جمله ترابی و پهلوان
  • شمسعلی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    از کرونای ۴۸ ساعته هم دیگه خبری نیس 🤪 دنبال سهمیه پنالتی باشین که اگه اونم نباشه سقوط کیسه به دسته پایینتر حتمی هس
    • بهزاد ایمن IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      ما رو به روزی انداختن که امثال شما الان راحت میتونید اینجور حرفا رو بزنید وقتی از روز بعد قهرمانی تبر ها برداشته سد تا ریشه استقلال زده بشه ودر عوضش تو پرسپولیس برعکس هر کاری جهت تقویت از داخل وبیرون و زمین و زمان صورت گرفته بله تو هم میای اینجا تااین حرفا رو بزنی ذره ای هم خجالت نمیکشی
  • Mahdi IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    آفرین بر برومند که شجاعانه حرف مردم را میزند. از سال 88 تا الان از بیرون برای فوتبال تصمیم میگیرند
  • Ali IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    آقای برومند خودت را خیلی خیلی بالا نبر وبالا نگیر .مگر این بازیکنان چه ازتو کمتر دارند؟؟؟ که تو لایق پوشیدن این پیراهن خودت را می دانی اما آنها را نه ؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی