خبر خوش برای هواداران استقلال؛ ستاره محبوب آبی‌ها ماندنی شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه استقلال با مدافع برزیلی خود برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند.

بعد از استوری‌ای که رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال در صفحه شخصی اش منتشر و به صورت تلویحی از هواداران استقلال خداحافظی کرد، شایعه جدایی رسمی او در رسانه‌ها مطرح شد.

در ادامه اما مدیران باشگاه استقلال مذاکرات خود با سیلوا را از سر گرفتند و حالا توافقاتی حاصل شده است.

دو طرف در مذاکراتی که داشتند بر سر مبلغ قرارداد دچار اختلاف شده بودند اما با مذاکرات جدید صورت گرفته، اختلافات کلی حل شده واین بازیکن تقریبا با استقلالی‌ها توافق کرده است.

در حال حاضر سیلوا و استقلال بر سر برخی جزییات قرارداد جدید باید به توافق برسند که به نظر می‌رسد این موضوعات نیز حل شود و به زودی شاهد تمدید قرارداد رسمی سیلوا با آبی پوشان باشیم.

تمدید با رافائل سیلوا یکی از اتفاقات خوب نقل و انتقالاتی برای استقلالی‌ها محسوب می‌شود و قطعا طرفداران این تیم از این موضوع استقبال خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ساوجبلاغی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    🖤🖤🖤🖤وچه زوددیرشد😭😭
    • نقش جهان IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      آقای ساوجبلاغی اقامرتضی حالش چطوره
  • قهرمان پوشالی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    لنگی حقیر به سه چهار بازیکنی که درجه اول به خاطر پول دوم به خاطر شناخته شدن فرقی هم نداشت لنگ باشه یا تاج درجه سوم راه باشه برای تیم ملی شاید خود تیم لنگ عضو اولویت نبود مثال صادقی اگر استقلال یک تومان همان یک میلیارد بیشتر میداد نه خودش عمه خاله او از بچگی استقلالی میشدن گل محمد کابلی مربی لنگ خبر داره که دیگه تناه وزیری گه تو کل دولت سر جای خودش هست وزیر ورزش هست دکتر سجادی قهرمان رکورد اسیا داشته با نفر دوم جهان چند صدم ثانیه فاطله داشت این از کارنانه ورزشی دکترا مدیرت ورزشی خوانده عجیب هست تو ضعیف ترین دولت همه ادوار تاریخ فقط وزیر ورزش ان تخصص داشته باشه سلطانی که قبل از ان کرش ریس اتحادیه چلو کباب سلطانی بود از بچگی لنگی بود یک مرتبه بشه وزیر ورزش خوب مشخص تمام جام که تو ایران هست با دستور به لنگ وگذار میشه تو اولین فصلی که نبود از سوپر جام ت لیگ حتا جام رمضان فوتبالی دست لنگ به جام نرسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی