نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلال با این نقل و انتقالات فکر نکنم قهرمانی را تکرار کنند/ تیم نتیجه نگیرد سرمربی نه، بلکه مدیرعامل و مشاورانش باید پاسخگو باشند
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال به احتمال موفقیت آبی‌پوشان با سرمربی پرتغالی واکنش نشان داد.

پیروز قربانی، سرمربی فصل قبل رایکا درخصوص احتمال منحل شدن این تیم و واگذاری امتیاز این باشگاه اظهار کرد: به هر حال این اتفاق در حال رخ دادن است. با این طرز تیمداری نمی‌شود نتیجه گرفت و در فوتبال ایران موفق بود. به هر حال بخش خصوصی نمی‌تواند در فوتبال ایران موفق باشد زیرا فوتسال ایران درآمدزا نیست و هر کس دیگری هم بیاید نمی تواند موفقیتی کسب کند؛ البته امیدوارم بهترین اتفاق برای مردم بابل رخ دهد.

وی درباره پیشنهاداتش از تیم‌های دیگر اظهار کرد: از چند تیم پیشنهاد دارم که به زودی با یکی از آن‌ها توافق خواهم کرد.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات اظهار کرد: به هر حال استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در نقل و انتقالات خوب ظاهر نشدند. شاید بازیکنان جوانی گرفته باشند که سال‌های بعد بتوانند برای استقلال افتخارآفرینی کنند اما فکر نمی‌کنم امسال بتوانند اتفاقی که فصل قبل افتاد را تکرار کنند. بسیاری می‌گویند استقلال ساختار خودش را حفظ کرده و همین می‌تواند عمل موفقیتش باشد اما این اشتباه است زیرا با نگاه کردن به فعالیت رقبای استقلال، متوجه می‌شوید که استقلال نیاز دارد بازیکنانی جذب کند که بتوانند کار را در بیاورند و تاثیرگذار باشند.

قربانی در خصوص کارنامه ضعیف ساپینتو و احتمال موفقیتش در استقلال تصریح کرد: به کارنامه نیست. بسیاری که کارنامه‌شان بیشتر از ۵ صفحه بوده، ۲ زار بار فنی حالی‌شان نبوده است و با کارهای دیگر مثل زد و بند موفقیت کسب کرده‌اند. امیدوارم او در استقلال موفق باشد اما با این بازیکنانی که با نظر مربی دیگری جذب شده‌اند، کار او سخت است. استقلال علاوه بر سرمربی خوب، نیاز به ستاره در ترکیب خود دارد و با این روش اگر استقلال موفق نشود، سرمربی نه بلکه مدیرعامل و مشاورانش باید پاسخگوی نتایج استقلال باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    ازهمین حالا یکی از بهانه ها جورشد منتظر بعدی وبعدی ....باشید .
  • شاهین IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    بابا عالم و آدم میدونن پارسال قهرمانی رو بشما اهدا کرده بودن از بس میرفتین جلو مجلس شعار میدادین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی