حرف‌های تند پیشکسوت استقلال در جمع آبی‌پوشان/ چرا ساکت نشسته‌اید و تماشاگر یارگیری ضعیف هستید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال که سابقه حضور در دو جام جهانی‌ را دارد، طی روزهای گذشته در چند گروه که پیشکسوتان استقلال داخل آن هستند به انتقاد از وضعیت و یارگیری استقلال پرداخت.

امیرحسین صادقی پس از پایان دوران بازیگری خود به چهره‌ای به شدت رسانه‌ای بدل شده و به ویژه در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد. ملی‌پوش استقلال که سابقه حضور در دو جام جهانی‌ را یدک می‌کشد، طی روزهای گذشته در چند گروه که پیشکسوتان استقلال داخل آن هستند به انتقاد از وضعیت و یارگیری استقلال پرداخت و مدعی شده است که نمی‌داند چرا چهره‌های قدیمی استقلال ساکت نشسته‌اند و نسبت به آنچه که او یارگیری ضعیف می‌داند، واکنش نشان نمی‌دهند؟

البته بعضی از پیشکسوتان استقلال نیز مدعی شده‌اند حالا که این تیم پس از ۹ سال توانسته دوباره عنوان قهرمانی را به دست ‌آورد، بازیکنان قدیمی به جای حمایت کردن نباید چنین انتقاداتی را مطرح کنند چون اگر استقلال برای مدت‌های متعدد قهرمان لیگ برتر نشد، تعدادی از همین افرادی که حالا در قامت منتقد ظاهر می‌شوند خودشان برای استقلال بازی می‌کردند و اتفاقاً هنگام عقد قرارداد داستان‌های ویژه‌ای را هم سر استقلال پیاده کردند! بنابراین بهتر است اجازه داد کار در فضایی آرام و بدون تحریک کردن هواداران جلو برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بازیکن IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    احسنت ، تیم در کنار بازیکن جوان چنتا ستاره میخواد اقای آجرلو نمیشه ما اقتصادی خرید کنیم تیم رقیب پول خرج کنه فراوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی