نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کارلوس کی روش
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

با توجه به از رسمیت افتادن هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و اداره امور به دست سرپرست، اعضای کنونی که در فدراسیون مشغول به کار هستند برش زیادی نخواهد داشت. به این ترتیب، نگاه‌ها به سمت وزارت ورزش برخواهد گشت.

فوتبال ایران روزهای پرالتهابی را سپری می‌کند؛ اگرچه تیم ملی از مدت‌ها قبل جواز حضور در جام جهانی را به دست آورده و از این حیث خیالش راحت است، ولی معماهای حل‌نشده‌ای، پیش‌رو مانده است. مهم‌ترین چالش این روزها، اداره فدراسیون با سرپرست است که همه چیز را به حالت تعلیق درآورده است. اینکه آیا سرپرست فعلی توان تصمیم‌گیری درباره مسائل کلان را دارد یا خیر، مهم‌ترین پرسش بی‌پاسخی است که ذهن مخاطب را آزار می‌دهد. کم نیست شایعاتی که خبر می‌دهد اداره امور اصلی به وزارت ورزش سپرده شده و اهالی فدراسیون بیش از آنکه تصمیم‌گیرنده باشند در قامت مجری عمل می‌کنند.

در کنار چنین بحرانی که ظاهرا تا روز هشتم شهریور و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داشت، شایعات تغییر سرمربی ایران برای جام جهانی هم پررنگ است. ایران اگرچه با دراگان اسکوچیچ روزهای خوبی را سپری کرد و در سریع‌ترین حالت ممکن بلیت قطر را اوکی کرد، ولی نمایش بحث‌برانگیز تیم او برابر الجزایر در یک دیدار تدارکاتی به علاوه دو بازی ضعیف مقابل کره‌جنوبی، کار را به، اما و اگر کشانده است.

دراگان، پایگاه مردمی‌اش را که پیش از این به واسطه نتایج خوب به دست آورده بود تا حدود زیادی از دست داده و در هفته‌های گذشته هشتگ‌های مختلف برای برکناری خودش را به وضوح دیده است.

با این حال، پرسش اصلی این است که با توجه به وضعیت کنونی فدراسیون فوتبال و این شایعه که آن‌ها قدرت تصمیم‌گیری ندارند، چه کسی برای نیمکت تیم ملی ایران تصمیم می‌گیرد؟ در واقع چه کسی باید حرف آخر درباره ماندن یا رفتن دراگان اسکوچیچ را بزند؟ پیداکردن پاسخ این پرسش می‌تواند بخش مهمی از ابهامات را از بین ببرد؛ همین حالا دراگان با دودستگی در تیم ملی روبه‌رو شده است. او خواه ناخواه باید با این پدیده کنار بیاید که دست‌کم نیمی از بازیکنان تیم ملی اعتقادی به توانایی‌های فنی این مرد کروات ندارند. واضح است که این موضوع نمی‌تواند پایه‌گذار شایعه کم‌کاری در تیم ملی باشد، ولی به هر روی، اعتقاد بازیکنان به سرمربی فاکتور تأثیرگذاری در کسب موفقیت است. این مورد در شرایطی تبدیل به بحران شده که نشست وزیر ورزش با شش بازیکن کهنه‌کار تیم ملی هم بحث‌های فراوانی را در پی داشته است. مباحثی که شایعه شده یکی از بندهای مهم آن، بررسی عملکرد دراگان و توانایی احتمالی او برای حضور در جام جهانی است.

فدراسیون کاره‌ای نخواهد بود!

واقعیت این است که با توجه به از رسمیت افتادن هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و اداره امور به دست سرپرست، اعضای کنونی که در فدراسیون مشغول به کار هستند برش زیادی نخواهد داشت. به این ترتیب، نگاه‌ها به سمت وزارت ورزش برخواهد گشت. نهادی که در آستانه برگزاری جام جهانی در کنار آنکه باید استقلال فدراسیون فوتبال را به رسمیت بشناسد مجبور است به فکر تقویت تیم هم باشد. به غیر از وزارت ورزش، شایعات دخالت نماینده‌های مجلس برای تغییر روی نیمکت تیم ملی هم به گوش می‌رسد. این یکی را می‌توان از لابه‌لای صحبت‌های هفته پیش علی نیکزاد دریافت.

ضعیف شدن پایگاه مردمی اسکوچیچ؛ محبوبیت کی‌روش؛ آیا مجلس به ماجرای تغییر سرمربی تیم ملی ایران ورود می کند؟

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا از دراگان اسکوچیچ حمایت خواهد شد یا خیر گفته بود: «من درباره شخص صحبت نمی‌کنم. فقط از فراکسیون ورزش مجلس خبر دارم که نقطه نظراتی دارند. جوابش را بنویسید نمی‌دانم، اما پس از آن توضیحاتم را این‌گونه ادامه می‌دهم؛ کمیسیون تخصصی وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی است. کمیسیون فرهنگی به طور قطع و یقین و مخصوصا فوتبال خیلی نگاه ویژه‌ای دارند. همچنین در مجلس فراکسیون‌هایی در مجلس داریم که همواره در زمینه‌های تخصصی بحث می‌کنند. فراکسیون ورزش در مجلس با حضور عمده ورزشکاران و جوانان تشکیل جلسه می‌دهد. صحبت‌هایی که از آن‌ها در راهروهای مجلس شنیده می‌شود بیانگر این است که از سرمربی تیم ملی ایران راضی نیستند و بیشتر دنبال این هستند که سرمربی داخلی انتخاب کنند. بنده لازم می‌دانم باز هم تأکید کنم که این صحبت‌ها در راهروهاست نه در صحن رسمی و علنی مجلس. مجلس به شدت روی فوتبال در بازه زمانی باقی‌مانده تا جام جهانی ۲۰۲۲ حساس است. من به وزیر ورزش توصیه می‌کنم هرچه زودتر با اعضای کمیسیون فرهنگی جلسه بگذارند و درباره ادامه روند سرمربیگری تیم ملی با نظر فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری کنند تا با یک ثبات مشخص در این زمینه گام برداشته شود».

این صحبت‌ها جای شک و تردیدی باقی نمی‌گذارد که چند کمیسیون و چندین نماینده مجلس، به فکر تغییر روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی هستند. درست یا غلطش در این بازه زمانی چندان مورد بحث نیست، ولی اینکه جریانی در حال ایجاد تغییر روی نیمکت تیم ملی هستند کاملا ملموس است.

مجلس ایران کارلوس کی‌روش را می‌خواهد؟

درست است که نایب‌رئیس مجلس می‌گوید نماینده‌ها بدشان نمی‌آید یک مربی ایرانی کار را به دست بگیرد، ولی مشخص است که چنین گزینه‌ای با توجه به دیدارهای حیثیتی پیش‌رو چندان در دسترس نخواهد بود. از این رو است که شایعه شده تعدادی از نمایندگان مجلس در پی راهکاری برای بازگشت کارلوس کی‌روش هستند و حتی شایعه شده که این موضوع را با مسئولان وزارت ورزش هم در میان گذاشته‌اند. همین هفته پیش بود که خبرآنلاین هم مدعی شد که نهادی بالاتر از فدراسیون فوتبال در پی بازگرداندن کارلوس کی‌روش به ایران است. واضح است که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بالاخره این جریان باید از طریق وزارت ورزش اعمال شود.

حالا شاید این پرسش مطرح شود که آیا نمایندگان مجلس توانایی بازگرداندن کارلوس کی‌روش به ایران را دارند؟ برای پاسخ‌دادن به این موضوع باید به نقش وزارت و نماینده‌های مجلس برای برکناری کارلوس کی‌روش از ایران، آن‌هم بعد از هفت سال فعالیت در ایران رجوع کرد. محمود اسلامیان عضو پیشین هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال چند روز قبل در مصاحبه‌ای درباره حواشی پیش‌آمده برای کارلوس کی‌روش از نقش مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش وقت حرف زد و گفت: «ما در مسکو که بودیم، پاداشی را فدراسیون فوتبال باید بعد از برد مقابل مراکش به بازیکنان تیم ملی می‌داد. آن زمان مهدی تاج بیمار بود و با کلی سختی توانستیم پول پاداش را جور کنیم. آن زمان مسعود سلطانی‌فر هم در روسیه بود و گفت این پول را من باید بین بازیکنان توزیع کنم. همین موضوع باعث شد کی‌روش مقابل وزیر بایستد و معتقد بود این پول را وزیر نیاورده و پول فدراسیون است و باید خود فدراسیون به بازیکنان بدهد. وزیر آن روز وارد اردوی تیم ملی شد و کی‌روش هم حاضر نشد در محل حضور سلطانی‌فر حاضر شود. ما با کلی خواهش و تمنا بعد از نیم‌ساعت آقای کی‌روش را با وزیر ورزش روبه‌رو کردیم. آقای کی‌روش زیر بار زور نمی‌رفت و حرفش هم به نظر من درست بود و این پول برای فدراسیون بود و ربطی به وزیر ورزش نداشت. کی‌روش عزت نفسی داشت که مقامات از این عزت نفس او خوششان نمی‌آمد و همین باعث برکناری‌اش شد».

ضعیف شدن پایگاه مردمی اسکوچیچ؛ محبوبیت کی‌روش؛ آیا مجلس به ماجرای تغییر سرمربی تیم ملی ایران ورود می کند؟

در کنار این مورد، کی‌روش بارها از سوی نمایندگان وقت مجلس ایران هم تحت فشار قرار گرفته بود و انتقادها از او زیاد بود؛ انتقادهایی که نهایتا زمینه را برای خروج او از ایران فراهم کرد. برای پیداکردن مثال در این زمینه چندین نمونه مختلف را می‌توان ذکر کرد، ولی یکی از آن‌ها مربوط به سال ۱۳۹۷ است. آن روزها کی‌روش پس از دیدار دوستانه ایران و تونس که چهارم فروردین با نتیجه یک بر صفر به سود تیم حریف به پایان رسید، گفته بود بازیکنان لیگ ایران توانمندی فنی لازم برای کمک به تیم ملی در جام جهانی را ندارند. همین اظهار نظر سرمربی تیم ملی کافی بود کارشناسان و مربیان داخلی انتقادات خود را به کی‌روش افزایش دهند تا جایی که برخی از آن‌ها این اظهارات را «توهین این مربی پرتغالی به فوتبال ایران» تعبیر کردند.

پس از ورود اهالی فوتبال به این موضوع، همایون یوسفی نماینده فوتبالی مجلس و عضو فراکسیون ورزش نیز به اظهارات کی‌روش به صورت جدی واکنش نشان داد. او در گفتگو با ایرنا گفته بود که کی‌روش بعد از سال‌ها حضور در ایران هنوز با فرهنگ و آداب ایرانی آشنا نشده و چنانچه اظهارنظرهای او همچنان به این شکل ادامه داشته باشد به طور حتم مجلس از طریق وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود جدی خواهد کرد.

حال، مجلسی که می‌تواند به موضوع برکناری کی‌روش به طور جدی ورود کند، قاعدتا به طور جدی هم برای بازگرداندن او به ایران می‌تواند نقش لازم را ایفا کند. البته این مورد به معنای دستوری‌بودن نیست و می‌توان آن را در قالب توصیه یا «تأکید بیشتر» گنجاند.

به‌هرحال، این روزها دلایل زیادی مطرح می‌شود که از آن به عنوان بازگشت احتمالی کی‌روش به فوتبال ایران یاد می‌شود. از اظهارات دستیار کی‌روش در تیم ملی مصر که گفته کارلوس می‌خواهد سرمربی یک تیم آسیایی در جام جهانی ۲۰۲۲ باشد تا پست عجیب همین سرمربی پرتغالی در روز برتری ایران برابر مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸. در کنار اینها، شایعات مربوط به دیدار یکی، دو ملی‌پوش مطرح با ابراهیم رئیسی و ملاقات با وزارت ورزش هم به بحث موجود دامن زده است.

با وجود چنین مباحثی فدراسیون فوتبال ترجیح می‌دهد فعلا بیرون از گود بماند و به رصد اتفاقات بپردازد. البته آن‌ها برای حفظ روحیه سرمربی کنونی تیم ملی هم که شده بدشان نمی‌آید گهگاهی نسبت به شایعات مطرح‌شده واکنش نشان دهند. آخرین آن‌ها مربوط به صحبت‌های احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال است که در واکنش به این مسئله که بحث بازگشت کارلوس کی‌روش مطرح شده و گویا او هم پالس مثبت ارسال کرده و آیا بحث بازگشت او دنبال می‌شود، گفت: «خیر، سرمربی ما در جام جهانی اسکوچیچ است و اعضای کادر فنی هم بر اساس لیستی که او داده بود، انتخاب شده‌اند و قرارداد آن‌ها امضا شد و ما با همین تیم راهی جام جهانی خواهیم شد»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • صابر IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    حالا چرا تصاویر کیروش رو می ذارید. مجلس قبلا گفته بود بدنبال سرمربی ایرانی است و ف برخی کیروش نگرانی مجلس و وزارت بی جا و دخالت ممنوع ولی چون کیروش است مشکلی ندارد!! بعد از فدراسیون هم مجمع همه کاره است . در مورد کیروش هیچ کس بحث کمبود زمان و عدم شناخت از فوتبال ایران در مورد کیروش را اصلا مطرح نکرد . ما اصلا میگیم کیروش مناسب تیم ملی نیست. اگر حواشی کیروش را بذاریم کنار. به مدت 8 سال آزمایش شد. و نتیجه. اگر عقب نشینی کنیم میگیم خوب. همین. و هیچ نشان از پیشرفت تیم ملی با کیروش بعد از 8 سال نبود(بجز دفاع اتوبوسی) و همون همیشگی. جام ملتهای اخیر اینو ثابت کرد . بعد هیچ دلیلی برای تغییر اسکوچیچ وجود نداره. باخت در دو بازی کم اهمیت. یکی بازی دوستانه و دیگری نتیجه مهم نبود چون صعود به جام جهانی قطعی شده بود. بعلاوه خیلی از بازیکنان اصلی تیم ملی در بازی کره جنوبی غایب بودند اسکوچیچ قابل نقد هست ولی نه در حدی که بگیم باید اخراج بشه چون روی کاغذ نتایج لازم رو گرفت. و تغییر در شرایط فعلی بجا نیست. اگه کیروش رو بذاریم کنار. سرمربی جدید به زمان احتیاج داره و تغییر سرمربی در شرایط فعلی ریسک بزرگیه
  • مهران IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    کیروش بیارید چون اینبار لازمه کی‌روش بیاد گروهه سیاسیه باید یا آمریکا یا انگلیس ببریم کاری نکنیم مردم ب خیابان‌ها بریزن موقع باخت مفتضحانه کیروش قلق تیم ما رو داره باید قبل از وقوع هرچیزی قبلش راهکار درست انجام بدیم
  • Reza IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    بهترین تصمیم آوردن کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ، تاثیرات جام جهانی خیلی فراتر از نتایج فوتباله و چون همه دنیا این مسابقات رو می‌بینند تاثیرات زیادی روی افکار عمومی مردم دنیا داره حالا شما فکر کن با اسکوچیچ در بهترین حالت چه نتایجی میشه گرفت وقتی نصف بازیکنان تیم ملی قبولش ندارند ، کی‌روش شخصیت میده به تیم ملی از همه امکانات به نحو احسنت استفاده می‌کنه مطمین باشید کی‌روش باج نمی‌ده به هیچکدوم از تیمهای جام جهانی ، فقط کی‌روش
  • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    همه ما فقط کارلوس کیروش رومیخواییم برای جام جهانی بهترین مربی فقط کارلوس کیروش است ....اخراج فوری اسکوچیچ
  • دوست دار فوتبال US ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    تیم ملی ایران عزیز مال همه مردم است مال شخص خاصی نیست !انچه که فوتبال دوستان میخواهند باید انجام شود .تیم ملی با اسکوچیچ نتیجه ای نخواهد گرفت و در جام جهانی توریستی بیش نیست و مطمئنا سبد گل خواهد شد و تیم ملی سرگرمی خواهد شد برای سایر تیمها..در جام جهانی معلوم خواهد شد ضعیف ترین تیم ملی جام هستیم. ..بهترین گزینه کارلوس کی روش است وزنه ای سنگین در کنار زمین و تیم ملی را خوب میشناسد.
    • Koresh ahvaz IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      واقعا متاسفم برای شما و نویسنده بالا که خیلی قشنگ و ریز توانایی های اسکوچیچ بزرگ را کم رنگ میکنید اینها چکار کردند برای تیم ملی غیر از تمام توان خود را به کار بردند تا تیم بکوبند عزیزی خادم برکنار کردند بازی تدارکاتی نگذاشتند برای بازیکن حواشی و مورد اخلاقی درست کردند اینها فقط یک مشت دلال هستند که میخوان پول مفت بخورند
  • کوهمره_جروق IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    همین کم مونده مجلس مفت خور بیاد در مورد فوتبال نظر بده.مجلسی که فقط کارش حیف و میل کردن بیت المال هست.
  • دریادار DE ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    نسل کیروش با خود کیروش رویش می‌کند نه با ایچ و پیچ. جانمان ایرانمان 🇮🇷✌🏼
  • مهدی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    اقا وقت تاحالا هم خیلی دیرشده سریعترکیروش روبیارید
  • سید IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    ۰زنده با مربی فقط کی روش لطفا بیاوریدش
  • رضا IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    این ستاره هایی ک الان توی تیم ملی هستن همشون دست پرورده کیروشه.دور قبل جلو پرتغال مساوی کردیم.به اسپانیا گل زدیم ک مردود شد.ولی الان با اسکوچیچ جلو تیم دوم الجزایر باخت میدیم.بازی با انگلیس و امریکا حیثیتی هست.نباید ستاره های تیم ملی با اسکوچیچ توی دنیا سرخورده بشن.باید انقد خوب دیده بسن ک برن مراتب بالاتر
  • امیر علی US ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    اگر بخواهیم منطقی مسابقات مقدماتی جام جهانی را نگاه کنیم صعود ما به مرحله نهایی جام جهانی با همت و تلاش بازیکنان با غیرتی بوده اگر یادتون باشه در بازی با تیم ملی امارات در امارات ما بازی را باخته بودیم تکنولوژی var ما را نجات داد و بازی باخته را بردیم در بازی با لبنان در بیروت هم در دقیقه اضافی با همت و غیرت بازیکنان بازی را بردیم والا هیچ تاکتیک خاصی نداشتیم برنامه روتینی نداشتیم و عملا سرمربی کاره آیی نبود در بازی با کره و الجزایر هم چینش اشتباه بازیکنان در پست های غیرکارشناسانه و غیر اصولی منجر به باختمان شد در بازی با آمریکا و انگلیس اگر به همین شیوه بازی کنیم متاسفانه افتضاح خواهیم کرد پس واقع بینانه فکر کنیم وزنه تیم ملی از کناره زمین بایستی حرفی برای گفتن داشته باشه و متاسفانه کفه ترازو به نفع ما نیست ما باید از لحاظ روحی و روانشناسی از همان ابتدا بر بازی مسلط باشیم تجربه نشان داده ترس سرمربی از تیم مقابل یعنی باخت کی روش در کنار زمین روی روان تیم مقابل بازی می کرد و از نظر روانی بر حریف مسلط بود چیزی که اسکوچیچ متاسفانه نداره
  • ۰ IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    چرا برخی با روح و روان مردم بازی میکنند؟ مردم کیروش را میخواهند.
  • M IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    دیر شده حالا حتی اگه بهترینارم بیارن کاری پیش نمیره طرفدار کی‌روش هستما ولی همین اسکوچیچ بود که رفتنمون باهاش به جام جهانی قطعی شد پس میتونه
  • مسعود پلنگ IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    مردم کی‌روش ایرانی پور و دوست دارن مگه تیم ملی متعلق به مردم نیست پس وقتی اکثریت کی‌روش میخوان باید سرمربی تیم ملی بشه هنوز یادمون نرفته که احترامی به پرچم وچه غیرتی روی تیم ملی داشت
  • آرش US ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    همه دارن میگن کیروش بیارید این استیلی ماحدی داردستش پدر فوتبال ایران در میارن یک مربی بین المللی با یک مربی خونه بخونه یکی میکنید بابا زودتر کیروش بیارید واقعا عشق کیروش
  • امیرعباس IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    هر کسی که ذره ای درک فوتبالی داشته باشه،میفهمه که کی‌روش با توجه به سابقه ای که در تیم ملی داره،باتوجه به نتایج درخشانی که در دو جام جهانی داشته،با توجه به زمانی کمی که داریم و بااین وجود شناخت کاملی که از تیم ما داره وبا توجه به اینکه ستاره های فعلی مون دست پرورده ی کی‌روش هستن و اسکوچیچ حتی توان استفاده از این ستاره ها رو نداره،پس بهترین گزینه کیروشه👍
    • ..... IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      هر کس که ذره ای درک فوتبالی داشته باشه میدونه که تیم تکنیکی با روحیات هجومی رو نباید دفاعی بست
  • دکتر IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    بعضی ها می خواهند با ایچ ها مقابل انگلیس هجومی بازی کنیم🤣🤣🤣
    • ..... IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      کرواسی کلا ایچه و میبینی که هجومیه با وجود اینکه از نظر تکنیکی از ما ضعیف تره
  • به من میگن هیچکس IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    اسکوچیچ و ویلموتس به غیر از ضربه به تیم ملی کاری نکرد فعلا ما نیاز به یک مربی حرفه ای و سطح بالا و با تجربه داریم که فعلا هیچ مربی بزرگ دیگه ای نمیتونه به تیم کمک کنه اما چون فرصت کمه در مجموع الان آقای کارلوس کیروش بهترین گزینه برای تیم ملی هستش چون کل تیم رو زیر و بمش رو میشناسه
  • حافظ IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    ملاک جام جهانی بازی با تیم های قدرتمند است ما با تیم کره جنوبی والجزایر که نصف ضعیف ترین تیم جام جهانی هم نبودند این‌گونه بازی کرده ایم وای به حال جام جهانی درسته شانس خیلی مهمه ولی قدرت جنگندگی وتیم بودن خیلی مهمتره که این تیم فاقد آن است بعد اسکوچیچ قدرت فشار برای تدارکات وبازی ها خوب را نداره وبه طور کلی اگر نمی‌توانید کی روش را برگردانید افتخار حضورآن را نصیب نکونام و دایی و.. کنید
  • جهان US ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    اسکوچیچ در حد یه مربی دسته سه لیگ افغانستان ظاهر شده نه تاکتیک نه هدف فقط دلالی و حلقه به گو ش بودنی فقط کارلوس میتونه ابرو داری کنه برا فرزندان کوروش
  • ایرانی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    باز هم به غیرت نمایندگان مجلس گرم که فهم این را دارند که تیم ملی فقط پرسپولیس نیست و تیم ملی آبروی ایران بزرگ است . و اگر مقابل آمریکا و انگلیس شکست سنگین بخوریم دیگر چه میماند . دوستان پرسپولیسی نگران این هستند که کی روش برگردد بازیکنان پرسپولیس که آپشن تیم ملی دارند را خط بزند برای همین دارند گلوهاشون دارن جر میدهند
  • سید IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    مجلس بهتره راجع به معیشت مردم تصمیم بگیره وبفکر بازنشستها باشه نه دنبال کاری باشه که از کلوی مردم ببره بده به یک مشت ...
  • سعید IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    به مجلس چه ربطی داره دخالت میکنه نه اینکه تو اداره مملکت خیلی خوب بوده حالا تو فوتبال و ورزش هم دخالت میکنه فقط اونایی که تو مجلس دارن نظر میدن باید مسئولیت باخت سنگین تیم ملی رو هم گردن بگیرن با اسکوچیچ باید آماده دریافت گلهای دیدنی باشیم خیلی دل رحم باشن هر بازی ۵ تا ۶ تا رو شاخشه
  • ایران IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    خجالت اوره چار ماه به جان جهانی ،یه عده منفعت طلب و رسانه ها دنبال تغییر سرمربی اند. به رسانه ها و خبرنگاران احساسی و جوان که این اتش را بنزین میریزند و در زمین دشمن توپ میزنند تا اسکوچیج را تغییر بدند پیشنهاد می کنم حرف حق را از متن صحبت های اقای زارع نماینده محلس و بیانیه خود اسکوچیج جویا شوند
  • علی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    هرکسی در اخراج اسکوچیچ دخالت کند خیانت کاره. یادمون رفته تیم ملی رو در چه شرایطی تحویل گرفت.در حقش خیانت نکنید .توقع دارید اسم کشورمون به خوبی در دنیا بپیچه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی