نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تصمیم جدی گلزن استقلال/ جدایی ستاره آبی‌ها قطعی شد!
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینطور که به نظر می‌رسد وینگر فرانسوی استقلال تمایلی برای ادامه کار با آبی‌ها را ندارد.

مدیربرنامه‌های کوین یامگا برخلاف ادعای باشگاه استقلال گفت که این بازیکن به ایران برنخواهد گشت و باتوجه به اینکه تمرین تیم استقلال از روز چهارشنبه آغاز می‌شود هنوز تکلیف کوین یامگا با این باشگاه مشخص نیست و ظاهرا او قصد ندارد برگردد.

بعد از اختلاف استقلال با مدیر برنامه های ایرانی کوین یامگا، فرستاده مصطفی آجورلو جلسه ای با ایجنت ایتالیایی او در دبی برگزار کرد اما ظاهرا رقم پیشنهادی باشگاه استقلال برای ادامه همکاری آنقدر کم بود که در این جلسه توافقی حاصل نشد.

در این بین مدیران استقلال مدعی هستند این بازیکن هیچ بندی مبنی بر جدایی ندارد و اگر سر تمرین حاضر نشود، جریمه می شود اما آنطور که مدیر برنامه های ایرانی این بازیکن ادعا می کند او قصد بازگشت به ایران را ندارد و قانون هم به او اجازه جدایی می دهد.

ظاهرا طی فصل گذشته بارها برای یامگا مشکل درست شد ولی این بازیکن منتظر پایان فصل بود تا تصمیمش را برای جدایی عملی کند. خلاف ادعای مدیران باشگاه استقلال، این باشگاه تعهداتش را سر وقت و کامل انجام نداده، به عنوان مثال یک بار حقوق ماه فوریه این بازیکن به ۶ قسمت تقسیم شد و بیش از دو ماه طول کشید تا این پول در فرانسه به حسابش واریز بشود و کسی از مدیران استقلال به این بازیکن پاسخگو نبود.

با این شرایط به نظر می‌رسد تصمیم یامگا برای جدایی از استقلال جدی است، مگر اینکه مدیران باشگاه بتوانند این بازیکن را راضی به بازگشت کنند که البته تا این لحظه چنین چیزی رخ نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • فوتبال کثیف IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    خسته نشدین این همه تیتر میزنید فلانی دیگه رفت اون رفت این رفت این زد اون زد بابا فقط.... اخبار منفی برا استقلال ..بابا بیا این جام لنجن مال شده واسه شما
    • متوهمان پیروزی قهرمان باشگاهای آسیا در رویا و فضا IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      ای حلالت اون شیری که خوردی...چقدر اینها پستن که هرچه نگاه میکنی،جز نمک پاشیدن به زخم هوادارا و تیم استقلال،،اونهم با مطالب دروغ و پسوند شنیده ها حاکی از آن است،هیچی نمیبینی...یک مطلب منفی واقعن منفی درمورد لنگ ندیدم کار کنن،هرچند ک واقعیتم باشه،ولی درمورد استقلال فقط منفی بافی..
  • نادر IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    بزارین بره بابا هر کی میاد استقلال شاخ میشه جو میده ده تا گل زدی شیشتاش پنالتی بود دیگه بیچاره،کجا میخای بری مثلا یا امارات یا قطر
  • حسین IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    بزرگترین اشتباه از دست دادن یامگا هس،، تنها بازیکنی بود تو کل ایران ک وقتی تو سرپاش بود خیالم راحت بود،چون خیلی سخت میتونستن ازش توپ بگیرن بازیکنا حریف
  • محمد حبیبی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    به سلامت خوش اومدی استقلال بزرگتر از هر نامی در فوتبال ایران
  • حسین پهلوان باقر IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    یک بازیکن معمولی بود که در 28 بازی 10 گل زد که 5 تاش پنالتی بود همان بهتر که رفت کاش پول او ژستد را روی هم بگذارند و به جای دو بازیکن متوسط یک بازیکن با کلاس بگیرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی