نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
خریدهای کهکشانی انتظارات را از تیم گل محمدی بالا برد/ هواداران پرسپولیس هر سه جام را می‌خواهند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یحیی گل محمدی هم که فصل گذشته چند خرید ضعیف داشت و با اعتراض‌هایی از سوی هواداران پرشمار پرسپولیس روبرو شد با این خریدها کمی از فضای اعتراض و انتقاد طرفداران فاصله گرفت!

هواداران پرسپولیس استقبال گرمی از تمرین روز دوشنبه گذشته تیم محبوب خود به عمل آوردند. تماشاگران پرسپولیسی برای خریدهای جدید این تیم نیز سنگ تمام گذاشته و رضایت خود از بابت ستاره‌های جذب شده از سوی رضا درویش اعلام کردند اما...

نکته قابل تأمل انتظار فراوان طرفداران پرسپولیس از تیم کهکشانی یحیی گل محمدی است. شکی وجود ندارد پرسپولیس بهترین خریدها را انجام داده و کسی هم نمی‌تواند منکر توانایی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، سروش رفیعی و ... شود. این روزها همه پرسپولیسی‌ها رضا درویش را درفضای مجازی و ورزشگاه شهید کاظمی تشویق کرده و از خریدهای او تعریف و تمجید می‌کنند.

یحیی گل محمدی هم که فصل گذشته چند خرید ضعیف داشت و با اعتراض‌هایی از سوی هواداران پرشمار پرسپولیس روبرو شد با این خریدها کمی از فضای اعتراض و انتقاد طرفداران فاصله گرفت! نایب قهرمانی پرسپولیس به خودی خودی خیلی عیبی و ایرادی نداشت و به هر حال این تیم دوم شده بود اما آنچه صدای هواداران سرخ را بلند کرد قهرمانی استقلال بود!

قهرمانی فرهاد مجیدی و استقلال با خریدهای نسبتا خوب آبی‌ها حسابی هواداران پرسپولیس را عصبانی و خشمگین کرد. بیشترین ترکش‌ها هم به حامد لک، داوود فنایی و مظاهر رحیم پور (مربی بدنساز پرسپولیس) اصابت کرد که از قضا هر ۴ نفر از این تیم جدا شدند.

آنچه اما در آن مقطع به کمک یحیی گل محمدی آمد و فضای رسانه ای و به ویژه مجازی را برای سرمربی پرسپولیس تلطیف کرد، خرید ستاره‌ها بود. از بازگشت بیرانوند تا پرسپولیسی شدن مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر و ... به ویژه این آخری سعید صادقی فضای ذهنی هواداران این تیم را درگیر خریدهای تابستانی کرد تا برای مدتی قهرمانی استقلال و ناکامی تیم خود را فراموش کنند.

این خوشحالی اما مقطعی است. در همین تمرین اخیر پرسپولیس که با حضور پرشور هواداران برگزار شد تماشاگران در مواجهه با ستاره‌ها، مربیان و نزدیکان تیم یک توقع جدید و جالب را مطرح می‌کردند: «با این تیم ما هر ۳ جام ممکن فصل آینده را می‌خواهیم!»

منظور پرسپولیسی‌ها این است که از تیم کهکشانی انتظار قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را دارند که درصورت دو قهرمانی اول، سومی اتوماتیک وار حاصل می‌شود! بنابراین نه تنها کار یحیی گل محمدی در فصل جدید آسان نیست بلکه با خرید ستاره‌ها بسیار سخت تر هم شده است. فصلی که قرار است تماشاگران پرسپولیسی به ورزشگاه بیایند و حتی به مساوی هم راضی نخواهند شد چه رسد به شکست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • لنگ مظلوم IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    آخر سر باز با رمز" اینا نمیخوان ماقهرمان شیم " جام میگیرن
    • شمسعلی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      من به اینا نمیبازم اما زنگ میزنم بابا حمید برامون پنالتی مفت بگیره بازی ها رو ببریم قهرمان میشیم :)))))))))))))))))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی