نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گران‌ترین لیگ تاریخ در راه است/ هزینه ۵۰۰ میلیادری برای بستن تیم لیگ برتری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تجربه سال‌های گذشته که نشان می‌دهد افزایش قیمت‌ها اصلاً باعث افزایش کیفیت نمی‌شود اما باید ببینیم امسال که به نظر می‌رسد اسکلت استقلال حفظ شده و پرسپولیس و سپاهان و فولاد هم تقویت شده‌اند، سطح فنی بازی‌ها چطور می‌شود.

فرهاد اشراقی؛ شرایط فصل نقل‌ و انتقالات به نحوی است که چند تیم متمول تمام بازیکنان را می‌خرند و خوب هم می‌خرند. در لیگ برتر حداقل ۶ تیم پول دارند و پول‌های خوبی هم دارند. بین همان ۶ تیم هم رقابت بسیار شدیدی وجود دارد و اگر یک باشگاه دیر بجنبد، باشگاه‌های دیگر بازیکن مورد نظر را می‌خرند. مثلاً در ماجرای سعید صادقی اگر پرسپولیس دیر می‌جنبید، سپاهان و استقلال و... او را می‌خریدند. همین قصه در مورد چند بازیکن دیگر تکرار شد و کار به جایی کشید که دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: بازیکن ۲۹ میلیاردی هم در نقل و انتقالات داریم! این در واقع نشان می‌دهد که باشگاه‌ها پول دارند و حاضرند مثلاً برای ۵ بازیکن تا ۱۰۰ میلیارد هم هزینه کنند.

در واقع باید گفت اگر یک تیم تا پارسال با ۱۵۰ میلیارد بسته می‌شد امسال با ۵۰۰ میلیارد بسته می‌شود و لیگ جدید با فاصله گران‌ترین لیگ تاریخ فوتبال ایران است اما سؤال مهم اینجاست که آیا به موازات این گرانی سطح فنی تیم‌ها هم افزایش پیدا می‌کند و شاهد بازی‌های بهتر و تماشاگرپسندتری هم خواهیم بود؟ تجربه سال‌های گذشته که نشان می‌دهد افزایش قیمت‌ها اصلاً باعث افزایش کیفیت نمی‌شود اما باید ببینیم امسال که به نظر می‌رسد اسکلت استقلال حفظ شده و پرسپولیس و سپاهان و فولاد هم تقویت شده‌اند، سطح فنی بازی‌ها چطور می‌شود. پارسال حتی تیم قهرمان لیگ هم زیبا بازی نمی‌کرد اما بدون شکست قهرمان شد. امسال اما حداقل از آن ۵، ۶ تیم پولدار انتظار داریم بهتر و بیشتر فوتبال بازی کنند و بازی‌های پرگل‌تری را هم به معرض نمایش بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبال کثیف IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    "اما سؤال مهم اینجاست که آیا به موازات این گرانی سطح فنی تیم‌ها هم افزایش پیدا می‌کند"..خیرررررررر خیرررر
  • کیسه سوز IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    تیم سوگولی حکومت و فدراسیون که از زمان فتل تا حالا همیشه سلطان ریخت و پاش بوده و هیچوقت قهرمان واقعی نشده
  • لنگ کثیف IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    تا زمانی که تیم حکومتی و کویف لنگ هست و از بودجه محرومان بازنشسته ها و بانکها و در کل خون مردم ارتزاق میکنه بقیه تیمها حرفی برای گفتن ندارن. تیم سپاهان که با همین شیوه تار و مار شد استقلال هم که نتونست شاکله تیمشو حفظ کنه و قطعا از سال قبل تر ضعیفتر بسته شد تنها و تنها یک تیم کثیف حکومتی با بودجه نامحدود که از خون مردمه تیمشو کامل بست.
  • HRZ IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    این که دیگه اظهرالمنشمس همه کار میکنن تا تیم حکومتی لنگ قهرمان بشه بعد با پررویی تمام میگن فوتبالی قهرمان شدیم ولت کثافت کارهاشون یکی یکی رو میشه فوتبال ایران دیگه جذابیتی ندارد جاییکه عدالت توش نباشه مفت نمی ارزه این وسط استقلال تنها باید برای حق همه تیم‌ها بجنگه
  • زگیتی دو کس را سپاس .... IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    اگه یه وام ۱۰۰ میلیاردی بتونن برای لنگپوشان تهران جور کنن دیگه میتونن گومیس هم جذب کنن آقای وزارت یه کاری براشون بکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی