چالش بزرگ پرسپولیس برای جذب نوراللهی/ بازگشت ستاره سابق قرمزها یک شرط دارد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در صدد بازگرداندن احمد نوراللهی است اما برای تحقق این موضوع کار آسانی ندارد.

بعد از ایجاد تغییر در کادر فنی شباب الاهلی، رسانه‌های اماراتی از احتمال قطع همکاری با برخی از بازیکنان خارجی این تیم خبر دادند. همین موضوع کادر فنی و مدیران پرسپولیس را امیدوار کرد تا احمد نوراللهی را دوباره به این تیم برگردانند ولی پرسپولیس برای رسیدن به این هدف با شرایط پیچیده‌ای روبه‌رو است.

نوراللهی فصل بعد هم با شباب الاهلی قرارداد دارد و تا به امروز مدیران این باشگاه موضوعی را در مورد قرار گرفتن در لیست مازاد، به بازیکن ایرانی‌شان انتقال نداده‌اند. این احتمال وجود دارد که شباب یک یا دو بازیکن خودش را به صورت قرضی به دیگر تیم‌های اماراتی بدهد ولی آنها در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای کنار گذاشتن نوراللهی ندارند.

این ماجرا می‌تواند باشگاه پرسپولیس را برای بازگرداندن نوراللهی ناامید کند، هر چند یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس خواسته ظرف یکی دو روز آینده پاسخ نهایی را در مورد جذب این بازیکن بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلام IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    آقا یحیی برانکو کلی ستاره مثل احمد و علیپور طارمی محرمی پرورش داد شما چی کدام بازیکن را ستاره کردی ؟ یحیی فقط بلده از تیمهای دیگه بازیکن بگیره که این کار اصلا برای پرسپولیس خوب نیست هم زشته هم اینجوری پرسپولیس پشتوانه برای سالهای بعد نداره احمد و علیپور از مریخ نیامدن مثلشان زیاده فقط هنر مربی لازمه که شناسایی بشن و مربیه تیم روشان کار کنه آموزش ببینن تا بشن ستاره مثل علیپور و احمد و امثالشان اینجوری هیچ وقت احتیاج به بازیکن تیمهای دیگه نداریم و کلی پول باشگاه هدر نمیره برای چارتا بازیکن که وقتی میان پرسپولیس دیگه کارایی ندارن و آبی گرم نمیکنن ولی بازیکن محصول باشگاه از جان و دل کار میکنه و برای پرسپولیس باعث افتخاره که روی پای خودشه و با بازیکنای محصول خودش افتخار کسب میکنه کاری که برانکو کرد اون پرسپولیس سرحال و جذاب و بی ادعا و جوان کجا این پرسپولیس مدل استیل آذین کجا پر شده بازیکن زیاده خواه مثل صادقی سروش گو لسیانی دانیال اسدی 3 تا خارجی زپرتی این پرسپولیس با این جدید ها قهرمان بشه زیاد ارزشی نداره
  • کابوس کیسه پرسپولیس زلزله IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    دوست عزیز تا حددی درست می فرمائید.ولی امسال ما نتیجه میخواهیم یک.دو اینکار برای سال بعد خوبه که تیم الان یا جذب این ستارگان دوباره جان تازه میگیرد و میشود که کنار آنها دو سه تا جوان را به مرور بازی داد تا پخته و ستاره شوند وگر نه یکدفعه شدنی نیست و تیم نتیجه نمیگیرد.همانطور که علیپور و محرمی و احمد نور وعالیشاه و...به مرور و در دو یا سه سال به بلوغ رسیدن.اول تیم باید با قدرت تمام و بازیکنان نامی و حرفه ای لیگ را شروع کند
  • ارتش سرخ اسیا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    به نظر من امسال پرسپولیس قهرمان اسیا میشود. درود بر ارتش سرخ اسیا.
  • امیر IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    از دوستانیکه بی مطالعه از تیم خود انتقادی میکنند کلماتشان بیشتر به سخنان مغرضانه تیمهای رقیب که نه ، بهتره بگیم دشمنان خونی پرسپولیس شباهت دارد خواهش میکنم یه کم به حرفهایی که میزنند فکر کنند .تمام دنیا برای تقویت تیم خود بازیکن بزرگ به خدمت میگیرند.در ضمن بیشتر افرادی که جذب پرسپولیس میشوند شاگردان یحیی بوده اند. داداش یه کم فکر کن بعد نظر بده لطفاً.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی