نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شهاب‌الدین عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس معزول فدراسیون فوتبال در تازه ترین ادعای خود اعلام کرده است ۱۰ میلیارد باشگاه پرسپولیس، مال خودشان بود اما چون وزارت نمی‌تواند به ورزش قهرمانی کمک کند از این مسیر کمک کرد. قبلاً هم انجام شده بود و برای من فرقی نداشت کدام باشگاه است.

در حالی که اسناد و مدارک موجود نشان می دهد دستورالعمل وزارت ورزش به هیچ عنوان به این شکل نبوده و صرفا شهاب عزیزی خادم آنچه مدنظر خودش بوده را به اجرا در آورده است!

در متن نامه ابلاغی از وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال به طور صریح اعلام شده این مبلغ به‌عنوان کمک به تیم‌های ملی و باشگاه‌ها با مجوز و موافقت هیأت رئیسه در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته اما عزیزی خادم بدون نظر و موافقت هیأت رئیسه و بدون توجه به موارد ذکر شده در خصوص پرداخت این مبلغ نه به‌عنوان کمک به تیم‌های ملی و باشگاه‌ها که کل این مبلغ را بدون طی مراحل قانونی مستقیماً به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرده و برای پس گرفتن آن اقدام به امضای یک قرارداد مضاربه غیرقانونی نموده تا این مبلغ را همراه با سود از باشگاه پرسپولیس پس بگیرد.

با توجه به واریز غیر قانونی این مبلغ و بدون دریافت مجوز همچنین غیرقانونی بودن قرارداد مضاربه‌ای که هیچ مصوبه و تأییدیه‌ای نداشته حتی خزانه دار وقت فدراسیون هم حاضر به امضای این قرارداد که تخلف آشکار به شمار می‌رفت نشد. با وجود این عزیزی خادم شخصاً این اقدام را انجام داد در حالی که می‌توانست بخشی از این مبلغ را صرف کمک به تیم‌های ملی کرده و بخش دیگری را مثلاً به شکل مساوی بین دو باشگاه دولتی پرسپولیس و استقلال تقسیم کند اما کل این مبلغ را تنها به حساب پرسپولیس واریز کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • abbas IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    پولی داده دو برابرش داره میگیره به این میگن ربا!!! چرا این مراجع عزیز درمورد این موضوع نظری ندارن
  • رامین IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    بعد میگن نگین تیم حکومتی
  • ATILLA IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    قبلا که میگفتن بابا مسعود الان به ایشون چی باید بگن.واقعا اگه توی این چند سال کسی باشه بخواد تخلفات توی فدارسیون فوتبال ووزارت ورزش رو آشکار کنه ببین چیا ازش در میاد..فکر کنم چیزی شبیه کالچو پولی فوتبال ایتالیا.اونوقت کیا توی فدراسیون فوتبال ووزارت ورزش باید جواب پس بدن..بعنوان 1 ایرانی فوتبالدوست از همه نهادهای نظارتی در خواست وخواهش دارم این مسائل رو بخاطر مبارزه با فساد پیگیری کنن..نزارین آدمهای اینجوری شب راحت وآسوده بخواین وبه ریش همه ما بخندن
  • علیرضا IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    ظاهرا تیم اول وزارت ورزش و فدراسیون لنگپولیس است. تیم ملی و استقلال بچه سر راهی بودند و هستند برای وزارت ورزش و فدراسیون. سایر تیم ها که بماند.
  • تیم حکومتی پیروزی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    مسعود سلطانی فر مازیار نظامی معاون وزیر علی نژاد معاون وزیر آذری جهرمی وزیر وشخص روحانی رییس جمهور و چندین وزیر دیگر غیراز یکسری نماینده تندروی مجلس همه در حال کمک وتلاش برای تیم پیروزی بودن چون استقلال به خاطر تاج بودن باید کمکم نابود بشه مرگ تدریجی
  • جواد IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    تاج کبیر آسیا تاج سر فوتبال ایران بوده و نیاز به کمک غیر قانونی ندارد.پرده ها یکی یکی کنار رفته و ثابت می شود پنج قهرمانی مترسکهای سرخ پایتخت چگونه شکل گرفته است. با انتخاب مدیران نامناسب برای رقبا و انواع و اقسام کمکهای قانونی و غیر قانونی پنج سال پرسپولیس را به زور قهرمان کردند. همانند مسابقه دو هزار متری که همه رقبا از خط شروع استارت بزنند اما به یک شرکت کننده اجازه دهند از دویست متر جلوتر شروع کند این قهرمانی مایه ننگ است تا افتخار.به همین دلیل سرخکی های پایتخت رنگ قهرمانی آسیا را نمی‌بینند زیرا قهرمانی در آسیا با تکیه بر توانایی تیم میسر است نه با کمکهای غیرقانونی بابا مسعود و فدراسیون عزیزی خادم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی