نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
محمد محبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افراد نزدیک به باشگاه می‌گویند، کار پیوستن محمد محبی به استقلال تمام شده است.

محمد محبی وینگر تکنیکی بوشهری در سپاهان گل کرد و در زمان مربیگری ویلموتس به تیم ملی هم دعوت شد. در ماجرای خرید قطعی مغانلو توسط سپاهان ، محبی با پیشنهاد تیم سانتاکلارا پرتغال روبرو شد و مدیران سپاهان هم محبی را وارد معامله خرید شهریار از این باشگاه پرتغالی کردند.

محبی در فصلی که گذشت، اکثرا نیمکت نشین بود و نتوانست آنطور که باید و شاید در لیگ پرتغال موفق شود. همین موضوع باعث شد تا محبی تیم ملی را از دست بدهد. نیمکت نشینی‌های پی در پی، از دست دادن تیم ملی و رسیدن چند پیشنهاد خوب از ایران باعث شد تا محمد تصمیم به بازگشت بگیرد و بخواهد در سال منتهی به جام جهانی در ایران بازی کند.

استقلال که مشتری جدی این بازیکن بود، طی روزهای گذشته مذاکرات فشرده ای با باشگاه سانتاکلارا و خود محبی انجام داد و در نهایت موفق شد با این باشگاه پرتغالی به توافق برسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که محبی برای یک فصل حضور قرضی در استقلال چیزی حدود ۶۵۰ هزار دلار هزینه روی دست استقلال می‌گذارد که رقم بالایی محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است این رقم هم پول رضایتنامه محبی و هم دستمزد این بازیکن است. همچنین طبق توافقات انجام شده، استقلال قرار است مبلغ رضایتنامه محبی را در ۳ قسط به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز خواهد کرد که اولین پرداختی استقلال به این باشگاه طی چند روز آینده خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali US ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    650/000دلار ضرب در 32/000 تومان می شود 20/800/000/000 تومان بیست میلیارد و هشتصد میلیون تومان اگر این پول را خرج تیم های پایه می کردند آینده ی حتی فوتبال ایران دگرگون و بسیار بهتر و بهتر می شد. بلکه می توان گفت یک جهش اتفاق می افتاد اما امان ازبمب در کردن و این چشم و هم چشمی ها و تقلید . خلق را تقلیدشان بر باد داد ای دو صد لعنت براین تقلید باد.
    • سامی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      البته وقتی بازیکنای داخلی بعضی تیم ها بالای 650 هزار دلار قراداد بستن ، باید هم خرید همچین بازیکنی صرفه اقتصادی داشته باشه... هرچند به نظرم سقف قرارداد ها باید روی 5 میلیارد تنظیم بشه و هرکس بیشتر بخواد ، بره خارج
    • یه ایرانی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      البته این فقط پول رضایتنامشه نه خودش! برو بالاتر ..‌.
    • میلاد IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      650 پول رضایت نامه و حداقل خودش هم 14-15 میلیارد یعنی جمعا حدود 35 میلیارد
  • یتیم مثل لنگ IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    بابا چرا دروغ میگین ۱ میلیون دلار بسته برای یه فصل و ۵ میلیون دلار برای فصل بعد والا خسته نشدین از این مزخرفات
  • علی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    این مبلغ برای یکسال فقط قرضی بخدا با این پول بطور یکسال قرضی میشد بهترینهارو جذب کرد سعید صادقی هم بمب نقلوانتقالات بود و ازین مبلغ کمتر میگرفت وقراردادش دایمی میشد خودش هم دنبال پول بیشتر بود پس وقتی بیشتر از این به محبی میدید پس دلیل پرداخت نکردن کمتراز این مبلغ به صادقی چی بود قطعاً مدیرای استقلال خودشون دنبال تضعیف استقلال هستن چون وقتی همچین پولی هست چرا برا بازیکنای بهتر هزینه نشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی