نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
۷ |
۴
عکس| واکنش کی‌روش به نامزدی بهترین مربی سال آفریقا
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم ملی ایران به نامزدی اش برای کسب جایزه بهترین مربی سال آفریقا واکنش نشان داد.

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران بالاخره بعد از یک هفته به کاندیداتوری اش برای کسب جایزه بهترین مربی سال آفریقا واکنش نشان داد.

کی‌روش در صفحه توئیتر خود، نوشت: باعث افتخارم است که در میان کاندیداهای بهترین مربیان سال آفریقا قرار دارم. همیشه به خاطر همکاری با کادر فنی و همه بازیکنان مصر، مفتخرم.آنها کسانی هستند که برای رسیدن به رویاهای هواداران و ملت بزرگ مصر تلاش کردند. با تشکر از همه آنها، بدون آنها این نامزدی ممکن نبود.

کارلوس کی‌روش در سال ۲۰۲۲ برای مدت ۷ ماه هدایت تیم ملی مصر را برعهده داشت. سرمربی سابق ایران در این مدت موفق شد مصر را به فینال جام ملت های آفریقا برساند.

اما کی‌روش در فینال مغلوب سنگال شد و از قهرمانی بازماند. سرمربی پرتغالی بعد از ناکامی در رساندن تیم ملی مصر به جام جهانی ۲۰۲۲ از این تیم جدا شد.

عکس| واکنش کی‌روش به نامزدی بهترین مربی سال آفریقا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام CA ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    با این هماوردهای سرسخت مثل سرمربی گامبیا و بورکینوفاسو کارش سخت خواهد بود! در ضمن رفتن به فینال آفریقا برای کشورهای دیگه افتخاره برای مصر روزمره گیه! از 2006 تا حالا مصر 5 دفعه به فینال افریقا رسیده که فقط دوبارش رو باخته! برای همین هم هست که همونموقعی که تا نیمه نهایی رسیده بودند تو مصر مردم خواستار برکناریش بودند چون میگفتند ما همیشه تا اینجا میایم ولی نه اینجوری با اتوبوس! به هرحال اگه مراسم توی مصر باشه و ببره حتما جایزه اش رو غیر حضوری میگیره چون توی مصر و کلمبیا اگه سلاش هم بیافته ...
    • P IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      اره تیم 12 سال پیششون خوب به فینال میرفت ولی 6 دوره از جام رو با مشکل مواجه شدن واین نتشون میده فوتبال مصر روزای خوبی رو نداشته ضمنا ضعف فیزیکی و سرعت و تکنیکشون کاملا از نظر فردی در مقابل تمام تیمها به چشم اومد کیروش 6 ماهه نمیتونه معجزه کنه فوتبال کلمبیا و امریکای جنوبی هم هر کسی ریسک نمیکنه و واردش بشه انچلوتی وقتی پیشنهاد جایگزینی کی روش رو بهش دادن نپذیرفت چون میدونه اونجا هر دوره صعود تیما گردشیه و ثبات نداره و بازی نزدیکشون مربی از جنس خودشون رو میخاد بزرگترین ریسکی که کیروش کرد همین کلمبیا بود که با شکست مواجه شد البته سبک کیروش و شاید بیشتر مربیان اروپایی با اون فوتبال تطبیق نداره فوتبال اروپا سبک های متنوعی و علمی خاصی داره که میتونن با توجه به اختلفات ازش نتیجه بگیرن ولی امریکای جنوبی خیلی به هم نزدیکن در مورد افریقا هم تقریبا این موضوع صدق میکنه
  • اشکان IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    ده نفر نامزد شدن؟ مگه آفریقا چند تا تیم خوب داره! این نامزد شدن کی روش در بین ده نفر مربی در آفریقا هم حکایت همون موفقیت چهارم کردن ایران در گروه چهار تیمی جام جهانیه !! خوبه که تیممون پنج نشد و خوبه که ده نفر اسمی بردن تا کی روش هم بیاد بینشون!!!
    • آرش IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      باز که بدون این که فکر بکنی حرف که نه شعر تلاوت کردی
  • امیر IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    برای فدراسیون نشینان مربی همچو کیروش لازم است تا تحت فشار قرار دهد تا بهترین اقدامات را جهت اماده سازی تیم ملی را فراهم نمایند
    • دکتر IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      دقیقا این ها مزاحم نمی خواهند به راحتی کاری دلشان می خواهند انجام دهند
  • reza IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    درود بر کیروش کبیر.کیروش را به ایران برگردانید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی