نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جدیدترین واکنش ستاره استقلال به شایعه جدایی/ ۷۲ ساعت تا تصمیم نهایی برای لژیونر شدن
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرحسین حسین‌زاده وینگر آبی‌ها به شایعه جدایی‌اش از استقلال واکنش نشان داد.

امیرحسین حسین‌زاده پیشنهادی از باشگاه شارلروا دارد و این تیم بلژیکی به دنبال پدیده استقلال در لیگ گذشته است که نمایش‌های قابل قبولی را با پیراهن آبی به نمایش گذاشت.

در یکی دو روز گذشته اخبار زیادی مبنی بر جدایی و فسخ قرارداد امیرحسین حسین‌زاده شنیده شد.

امروز در حالیکه امیرحسین‌حسین‌زاده در حال تمرینات انفرادی بود درباره شایعه جدایی‌اش از استقلال اظهار کرد: هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و از استقلال جدا نشده‌ام.

وی افزود: فعلا هیچ چیز مشخص نیست و به زودی تصمیم نهایی‌ خود را خواهم گرفت.

بازیکن جوان استقلال در پایان گفت: همه می‌دانند بند فسخ قرارداد دارم و این یک موضوع کاملا شفاف است.

امیرحسین حسین‌زاده برای قطع همکاری با استقلال باید نسبت به انجام دو کار اقدام کند؛ ارائه درخواست جدایی به صورت مکتوب و همچنین پرداخت ۲۵۰ هزار دلار. این دو مورد در قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال ثبت شده است و تا زمان تحقق هر دو مورد، امکان جدایی حسین‌زاده وجود ندارد. او به زودی و نهایت تا ۷۲ ساعت آینده تصمیم نهایی خود را برای ماندن در استقلال یا پیوستن به شارلروا خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اس اس IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    بری ک الهی دیگه برنگردی
  • رضایاک IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    ۷۲ ساعت کیسه فرصت خواسته تا بتونه قرارداد ایشونا پر بارررررر کنه بعد میگن پرسپولیس فلان. کیسه هررررر سال گرونترین تیم لیگه و اینا میتونید برید با تحقیق ببینید
  • حیدر AU ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    من به عنوان یک بازنشسته که مدتی هم در اروپا در قسمت پیداکردن استعداد های فوتبالی فعالیت کردم و موفق هم بودم فقط نصیحت می‌کنم که امسال هیچ جا نرو در استقلال بمان و تلاش کن و اگر در سال جام جهانی درخشیدی معلوم می‌شود که ستاره هستی پسرم فصل کشت و برداشت درس طبیعت باشد برای تو مگر نه فاسد می شوی و دورانداختنی.اگر این را خواندی بدان من یک نصیحت مفید برای ستاره شدند در اروپا میدانم که در اینجا نمیتوانم بنویسم ( برای رشد شخصیت قهرمانی ) خواهی پند بگیر خواهی جیب دلال‌ها را پر کن این زندگی توست تو ازش فیلم تراژدی میسازی یا شاهکار
  • رضایاک IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    خوب زحمت کشیدی هر جا بری موفق باشی
  • علی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    مدیرمحترم باشگاه استقلال لطفا حق فسخ بگیرید. رضایتنامه اش بدید بره... بازیکنی که اولین سال تاحدودی خوب بازی کرده و..،، بوی دلار به مشامش خورده ونمیتونه تصمیم بگیره ونمیتونه ازدلار بگذره!!!؟؟ به درد باشگاه دراینده نخواهدخورد.!! چندتا جوان باتعصب بیارید ازاینها بهتره؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی