نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
اولین فوتبالیست در کت‌واک یک برند معروف و پرطرفدار/ تصاویری خاص از ستاره فوتبال را ببینید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ادواردو کاماوینگا، ستاره رئال مادرید، اولین فوتبالیستی است که در کت‌واک برای برند بالنسیاگا قدم می‌زند.

ادواردو کاماوینگا، ملی‌پوش ۱۹ ساله فرانسوی، برای برند بالنسیاگا کت‌واک کرد و در هفته مد پاریس حضور داشت. کیم کارداشیان، نیکول کیدمن، نائومی کمپبل و دوآ لیپا تنها چند تن از افراد مشهوری بودند که در این کت‌واک به کاماوینگا پیوستند.

«بالنسیاگا»، برندی که در بین فوتبالیست‌ها بسیار بزرگ است، پنجاه و یکمین مجموعه مد لباسش را ارائه کرد. کاماوینگا یک کت تمام مشکی بلند با شلوار گشاد پوشیده بود. کیم کارداشیان هم پیراهن لاتکس تمام مشکی با دستکش بلند پوشیده بود و لباسی که دوا لیپا به تن داشت زردرنگ بود. بازیگر درجه یک هالیوودی، نیکول کیدمن یک لباس نقره‌ای متالیک به تن داشت که با استقبال خوبی از سوی حاضران از جمله کریس جنر و دختر کانیه وست «نورث» همراه شد.

اولین فوتبالیست در کت‌واک یک برند محبوب/ تصاویری خاص از ستاره فوتبال را ببینید

کاماوینگا به وضوح از حضور در این برنامه خوشحال بود، و کلیپ‌های مختلفی از این مراسم را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. او همچنین عکسی از هدیه‌ای که از بالنسیاگا دریافت کرده بود را هم به نمایش گذاشت. از روی پروفایل اینستاگرامش می‌توان متوجه شد که کاماوینگا چقدر به مد و فشن علاقه دارد. او مرتباً عکس‌هایی از خودش به اشتراک می‌گذارد در حالی که لباس‌های شیک پوشیده و سلیقه خود را نشان می‌دهد. گوچی، نایک و طبیعتا بالنسیاگا برندهای مورد علاقه او هستند.

اولین فوتبالیست در کت‌واک یک برند محبوب/ تصاویری خاص از ستاره فوتبال را ببینید

کاماوینگا همچنین یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های ویدیویی است و کلیپ‌های جالبی از بازی با برادرانش را به اشتراک گذاشته است. این نوجوان تابستان گذشته با ۲۷ میلیون پوند از رن به رئال‌مادرید پیوست.

او در مورد کمکهای خانواده‌اش برای رساندن او به جایی که الان هست بسیار صحبت کرد. والدین او به دلیل جنگ مجبور به فرار از کنگو شدند و کاماوینگا در اردوگاه پناهندگان در آنگولا به دنیا آمد. او در دو سالگی به همراه دو برادر و دو خواهرش به فرانسه نقل مکان کرد، اما خانواده‌اش برای سکونت در کشور جدید سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتند. آن‌ها حتی مجبور شدند یک شب بدون سرپناه بخوابند تا اینکه خدمات اجتماعی به کمک آن‌ها آمد و در نهایت در بریتانی مستقر شدند. و خانه خانوادگی آن‌ها در فرانسه در آتش‌سوزی در سال ۲۰۱۳ ویران شد و کاماوینگا آن را انگیزه قوی خود برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای می‌داند.

او در مورد خانواده‌اش گفت: «بدیهی است که فرار از جنگ توانسته به من کمک کند و قوی‌ترم کند. اما مهمتر از همه، خانواده‌ام کمک زیادی به من کرده‌اند و وقتی بازی می‌کنم، برای آن‌ها بازی می‌کنم. آن‌ها به من قدرت دادند.»

کاماوینگا همچنین ادامه داد: «لحظه‌ای که فهمیدم بازیکن مادریدی خواهم شد، بسیار خوشحال شدم. من به خانواده‌ام فکر می‌کردم، به تمام مشکلاتی که داشتیم، و بودن در کنار همه این بازیکنان افتخارم است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی