نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مجید جلالی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجید جلالی یکی از حاضران در جلسه کمیته فنی بوده که ترجیح می‌دهد در این باره سکوت کند.

ظهر امروز نشستی پیرامون آینده نیمکت تیم ملی برگزار شد که برخی از اعضای کمیته فنی نیز در آن حضور داشتند و حالا چند ساعت پس از آن، شنیده‌ها از حضور یک چهره نام آشنا در این جلسه پرده برمی‌دارد.

مجید جلالی سرمربی سابق تراکتور، فولاد، پاس و... که در سالهای اخیر بیشتر نقش یک کارشناس تلویزیونی را به خود گرفته، امروز در این نشست که یکی از اعضا، آن را به «جلسه مشاوره» در مورد تیم ملی بزرگسالان دانسته، حضور یافت.

جلالی با خوش‌رویی به تلفن خود پاسخ داد و به نظر به مصاحبه نیز بی‌میل نبود اما زمانی که دریافت گفت‌وگو پیرامون جلسه امروز کمیته فنی است، پاسخ منفی داد و گفت: «الان جای مناسبی نیستم و بعدا صحبت می‌کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کارشناس سرخدل IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    از کی تا حالا چهره استاد مجید جلالی عجیب شده ؟ از بس دلالها در کنار فوتبال و تیم ملی بودن و جود افراد باتجربه باسواد و موجه غیر عادی به نظر میاد !!!
  • ابرام US ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    این بابا جلالی که هر جا رفت و خرابکاری کرد ندادر داد که: من جوانگرایی کردم و به جوانها بها دادم و خود را فدا کردم . بار ها از او خوا سته شد بابا ٬جان هرکی دوست داری این دفعه نمیخواد به جوانها بها بدهی و با همین تیم مخلوط کار بکن و بقیه پیشکش ٬ باز کسی حریف این بابا نشد و ایشان رفت سراغ جوانهاو نتیجه هم آش همان آش و کا سه همان کا سه. مدتی هم هست که با جناب « قندلی » سر و سری دارند و «قندلی» هم بنظرشان از (مو رینیو ) هم بهتره و سر تره . خدا عا قبت همه مشا وره گیرندگان ازاین شامورتی باز را ختم بخیر کنه .
  • سینا IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    اقای اسکوچیچ این کنیته فنی نماینده ما نیستند.. اصلا ما نمیشناسیم.. اینها یه مشت ادم بی سواد پرمدعا از درون خالی.. کهدبه ناحق بر صندلی ریاست نشستند... از طرف خیل عظیمی از ایرانیان ازتون معذرت میخواهیم... براتون بهترینها آرزو میکنیم.. تاریخ گواهی خواهد داد تو چیکار کردی..
  • سینا IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    خب سرمربی رو عوض کردید.. با فکرای منجمد.. حسادت.. ادمهای بی شخصیت.. ادمای کوتوله چسبیده به میز ریاست.. ادمای مدعی بیسواد.. چیکار میخواهید بکنید.. با این حرکتتون ثابت کردید چرا ما جهان سوم هم نیستیم.. چرا ایران از همه دنیا عقب افتاده.. شما نصویر ما توی ورزش.. سیاست.. اقتصاد و جامعه هستید..
    • ناشناس IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      مرحبا از قدیم گفتند بشکنه دستی که نمک ندآره.تیم ملی ۹۵ درصد در حال حذف شدن بود با اون مربی پر اوازه وبا قرارداد چند ده میلیاردی اقای اسکوچیچ بی ادعا از باتلاق بیرونمون اورد حالا همه کارشناس شدند واضهار نظر میکنن.۱۳
  • جعفر IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    نامردها بی صدا میایند...... ما ایرانیها نامرد نیستیم این کمیته ایرانی نیست و در درجه اعلی از نامردی است اسکوچیچ ایرانیها نامرد نیستند.در اخر ابروی تو محفوظ میماند نامردها بیصدا میگویند ..نامردها بی صدا عمل میکنند نامردها بی صدا میایند...... ما ایرانیها نامرد نیستیم.....
  • اعلا IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    چه عجب از اقای جلالی دعوت شد.کمیته فنی جای اقایان محصص،جلالی،خاکپور،قلعه نوعی،مهدوی کیا،نامجو مطلق،نکونام،ودایی است
    • خسرو FR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      خبر دارید خاکپور خیلی وقته حتی فوتبال هم تماشا نمی کنه و اون سر دنیا به زندگیش مشغوله.
  • یک ایرانی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    یکی ازبهترینهای فوتبال ایران که ستاره هایی زیادی ازجمله آرش افشین نوروزی و...در طی حضورش‌در فولادوپیکان وگل گهرونساجی وپاس و...هدیه به فوتبال ایران داده استاد مجیدجلالی بوده
  • حسین IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    خدایی مجید جلالی شد مربی که راجع به تیم ملی نظر بده هر تیمی که بهش دادن برد ته جدول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی