نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کنگره سالانه مربیان در آلمان/ حضور این مربی ایرانی منتفی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار که به کنگره سالانه مربیان در آلمان دعوت شده بود به رغم دریافت ویزا و تهیه بلیط راهی این کشور نخواهد شد.

بوندس‌لیگا یا سازمان لیگ فوتبال آلمان (BDFL) همه‌ساله کنگره‌ای را با حضور مربیان مطرح فوتبال جهان با سرمایه‌گذاری فدراسیون فوتبال کشور مذکور برگزار می‌کند. همایش تمرینی مربیان در سال جدید به مدت سه روز و از تاریخ بیست‌وپنجم تا بیست‌وهفتم جولای (سوم تا پنجم مردادماه) در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک (وستفالن) دورتموند برگزار خواهد شد. در این کنگره سه‌روزه، مربیان شناخته‌شده‌ای همچون ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا، آرسن ونگر، یورگن کلوپ و چند مربی چهره و به‌نام دیگر در کنگره فوق شرکت خواهند کرد.

بنا به دعوت‌نامه‌ای که به امضای مارکوس دیپل رسیده، ساکت الهامی سرمربی هوادار در کنار یک مربی بدنساز ایرانی دیگر به‌عنوان تنها مربیان ایرانی برای حضور در این سمینار به کشور آلمان دعوت شده بودند اما سرمربی تیم هوادار به این سفر نخواهد رفت.

محمد جواد رحیمی، مدیر عامل باشگاه هوادار با اشاره به سفر خارجی تیم هوادار گفت: وقتی سرمربی ما سفر به ترکیه و برگزاری چند دیدار تدارکاتی با باشگاه‌های لیگ برتری ایران، ترکیه، قطر و… در این کشور را مطرح کرد، بلافاصله مدیریت تشخیص داد مقدمات اردوی ۱۰ روزه خارجی را فراهم سازد. البته موافقت‌مان جهت برگزاری اردوی ترکیه را همان ابتدا منوط به لغو سفر الهامی به آلمان جهت شرکت در کنگره سالانه مربیان کردیم. چرا که سفر شش روزه او، برنامه تمرینی را ممکن است دچار مشکل کند. الهامی نیز علیرغم اینکه دعوت نامه رسمی داشت و بلیت پرواز تهیه کرده بود، موضوع را پذیرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی