۷
پرونده انتقال یک بازیکن به استقلال بسته شد/ تصمیم قطعی برای حضور در فوتبال اروپا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نادری مدافع سابق استقلال قصدی برای بازگشت به این تیم ندارد.

یکی از بازیکنانی که در تابستان امسال مدنظر استقلالی‌ها قرار داشت، محمد نادری نام دارد. مدافع سابق آبی‌ها که تابستان گذشته راهی آلتای اسپور ترکیه شد اما پس از سقوط این تیم به دسته پایین تر و عدم دریافت مطالباتش، قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

پس از جدایی نادری از آلتای، شایعات زیادی پیرامون این بازیکن و بازگشتش به استقلال منتشر شد و حتی گفته شد که وی درحال مذاکره با آبی‌هاست اما این مسئله صحت ندارد.

نادری این روزها مشغول بررسی پیشنهاداتش است اما قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد. طبق آخرین اخبار، نادری در حال مذاکره با چند تیم اروپایی است و قصد دارد فصل بعد نیز به فوتبالش در قاره سبز ادامه دهد.

بدین ترتیب پرونده بازگشت نادری به استقلال بسته خواهد شد و باید دید این بازیکن که از کشور پرتغال نیز آفر خوبی دریافت کرده، در نهایت راهی کدام تیم خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اشکان IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    محمد نادری بسیار بازیکن بااخلاق و با شخصیت متاسفانه اون فصلی که استقلال بازی کرد بعضی از بازیکنان تیم از جمله بازیکنی که مصاحبه کرد وگفت من خوبم و همه بَدن و یکی دو نفر دیگه رفتار مناسبی با این بازیکن با اخلاق نداشتن
  • یه ایرانی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    همان نیاد بهتره بازیهای بدش مخصوصا مقابل لنگ هنوز در یاد هاست
  • عشق فوتبال IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    کلا بچه بامعرفتی نیست
    • آرش IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      ادمی که به پول بیشتر از باشگاهش اهمیت بدهد همون بهتر که برود کلا آدم منفوری هست
  • حرف حق IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    ممد بخاطر نبود فرهاد نمیاد امنیت میلی میدونست اگه فرهاد رو کله کنه کل تیم کله میشه فقط و فقط بخاطر سوگلی‌شون از این طرف هم هفتصد میلیارد دادن به سوگلی تا تیم ببنده
  • سلیم IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    به نظر بنده سایر بازیکنان استقلال باید از سرنوشت اسطوره شان در این تیم درس عبرت بگیرند وبفکر رفتن از این تیم قدر نشناس باشند چرا که وریا که بهترین بازیکن وکاپیتان مردمی بود اینگونه باهاش رفتار کردند بنابراین با شما بازیکنان این تیم بمراتب رفتاری بد تر خواهند داشت افردی چون اجرلو عرضه نگهداری کاپیتان محبوب را نداشتند پس بدانید با شما خیلی بدتر رفتار خواهد شد .این تیم را تحریم کنید تا مسولین بدانند که در افتادن با ملت مساویست با ور افتادن!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی