رفتار عجیب و وحشتناک باشگاه لیگ برتری/ اطلاع از متجاوز بودن بازیکن و بازی دادن به او!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه بازیکنی که به تازگی به ظن تجاوز به دو زن دستگیر شده، سال گذشته از یکی از اتهامات او مطلع بود و با این وجود به او اجازه بازی داد!

یک فوتبالیست ملی‌پوش روز دوشنبه پس از حمله پلیس به خانه‌ای در شمال لندن بازداشت شد و در مورد تجاوز ادعایی در طول تعطیلات ماه گذشته در منطقه مدیترانه مورد بازجویی قرار گرفت. سپس دو اتهام دیگر فاش شد و این بازیکن که به دلایل قانونی نامش فاش نشده است، دوباره به ظن دو مورد تجاوز جنسی در سال ۲۰۲۱ علیه یک زن دیگر دستگیر شد.

اکنون مشخص شده که باشگاه در پاییز گذشته از اتهام تجاوز علیه این فوتبالیست مطلع شده بود و او فصل گذشته علیرغم چنین اتهاماتی به بازی در تیم اصلی ادامه داد. این بازیکن تا تاریخ آگوست با قید وثیقه آزاد شده است.

اولین قربانی او ادعا کرد که ماه گذشته در طول تعطیلات در منطقه مدیترانه مورد تجاوز قرار گرفته است. گفته می‌شود که او از استراحتگاه پنج ستاره‌ای که در آن اقامت داشت فرار کرد و به خانه نزد دوستان و خانواده‌اش رفت. این زن در بازگشت به بریتانیا با پلیس صحبت کرده و عکس‌هایی که نشان از ضرب و شتم و کبودی روی بدنش داشت را به پلیس نشان داد.

سخنگوی پلیس متروپولیتن گفت: «در ۴ جولای یک ادعای تجاوز جنسی به یک زن ۲۰ ساله به پلیس گزارش شد. تجاوز جنسی در ژوئن ۲۰۲۲ اتفاق افتاده است. در ۴ جولای مردی به ظن تجاوز دستگیر و بازداشت شد. او در حین بازداشت، به ظن دو مورد تجاوز جنسی دیگر که در آوریل و ژوئن ۲۰۲۱ علیه زن دیگری انجام شده بود، متهم شد. تحقیقات در مورد شرایط ادامه دارد.»

نشریه «سان» با این باشگاه لیگ برتری تماس گرفت اما باشگاه از ارائه هرگونه توضیح امتناع کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی