به بهترین تیم این کشور آمده‌ام/ حرف‌هایم را درون زمین می‌زنم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنخل دی‌ماریا هافبک پیشین تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید از پیوستن به یوونتوس ابراز خوشحالی کرد.

آنخل دی‌ماریا که با پایان یافتن فصل ۲۲-۲۰۲۱ به حضور هفت ساله‌اش در پاری‌سن‌ژرمن پایان داد، شب گذشته (جمعه) با امضای قراردادی یک ساله به یوونتوس پیوست تا فوتبالش را در سری A دنبال کند. این هافبک آرژانتینی پیراهن شماره «۲۲» راه‌راه‌پوشان تورین را به خود اختصاص داد.

دی‌ماریای ۳۴ ساله در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت: «حضور در یوونتوس برای من خیلی ارزشمند است چون سابقه بازی در هر کشوری برای بهترین تیم‌ها را دارم و دلم برای ایتالیا تنگ شده بود. یوونتوس بهترین تیم ایتالیا است، بزرگترین باشگاه این کشور و بسیار هیجان‌زده و مشتاق بودم که به یووه ملحق شوم.»

وی افزود: «می‌دانم که یوونتوس فصل گذشته نتوانست اسکودتو و جام حذفی ایتالیا را به دست بیاورد و همین انگیزه‌ای برای من بود که به اینجا بیایم و کسب تمامی جام‌ها با یووه اتفاق زیبایی خواهد بود و به همین خاطر به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت دادم. این گامی جدید در دوران حرفه‌ای من است و از همین روز اول دیدم که همه در اینجا مثل یک خانواده هستند که بابت این موضوع خیلی خوشحال شدم.»

هافبک آرژانتینی بانوی پیر تصریح کرد: «تنها چیزی که می‌توانم به هواداران قول بدهم، این است که تمام تلاشم را برای کمک به یوونتوس به کار خواهم بست. ذهنیت من خواستن برای برنده شدن و اینکه بتوانم به عناوین بیشتری دست پیدا کنم. من همیشه همه حرف‌هایم را در زمین می‌زنم، کاری که همیشه انجام می‌دهم و هرگز کم‌کاری نخواهم کرد. امیدوارم بتوانیم به تمامی جام‌ها دست پیدا کنیم و همیشه خوشحال خواهیم بود.»

دی‌ماریا همچنین درباره انتخاب شماره «۲۲» یوونتوس اظهار داشت: «به این خاطر شماره ۲۲ را انتخاب کردم چون در رئال مادرید هم این شماره پیراهن را به تن می‌کردم و این شماره یادآور قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۴ است، سالی که در فینال مقابل اتلتیکومادرید بازی کردیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی